in 4.9 seconden. dat is een stuk sneller dan de bugatti veyron.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef fonsoy het volgende:
240![]()
Damn, da's nog eens wat anders dan de Goliath met 120.
in nederland is een norm dat je niet boven de 1.6 gkrachten mag gaanquote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef fonsoy het volgende:
Wikipediakopie
Tsja, in Europa zijn op Azie en op Afrika na de meest lullige achtbaantjes. Je moet naar Californie voor de echt vette.
In dat filmpje hebben alleen die voorste twee dudes Alonso en Massa zo'n bril op hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
Veiligheid
Vanwege het risico op zandstormen en de grote hoeveelheid deeltjes in de lucht moeten alle bezoekers van Formula Rosso een veiligheidsbril op
http://www.liveleak.com/view?i=e07_1290051316
Volgens mij zat ik in 2001 in Japan in toch wel een aardige rollercoaster...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef fonsoy het volgende:
Wikipediakopie
Tsja, in Europa zijn op Azie en op Afrika na de meest lullige achtbaantjes. Je moet naar Californie voor de echt vette.
Een filmpje zoals in de OP, maar dan naar voren opgenomenquote:
Jah dat zou wel vet zijn geweest. ff kijken of ik zoiets kan vinden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Een filmpje zoals in de OP, maar dan naar voren opgenomen
cool broquote:Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jah dat zou wel vet zijn geweest. ff kijken of ik zoiets kan vinden.
edit:
Denk dat dat treintje dat niet aankan met 240km/u over de kop te gaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Waarom heeft dat ding geen looping(s)?
Ik zie mezelf nog niet zo met 150 km/u door een looping racen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Als dit echt waar is is het echt belachelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef ukga het volgende:
[..]
in nederland is een norm dat je niet boven de 1.6 gkrachten mag gaan
Weer die fucking Nederlanders die het mogelijk maken..quote:In Abu Dhabi verrijst een immens Ferrari-pretpark. Eén van de attracties, een grote achtbaan, heeft een Hollands tintje: het Roermondse Euramax voorzag het aluminium van de juiste lak.
Het is het grootste metalen dak ter wereld, en het grootste project ooit voor Euramax. Het coatingbedrijf uit Roermond leverde 359.000 vierkante meter gelakt aluminium aan Ferrari World Abu Dhabi, wat neerkomt op zon 70 voetbalvelden aan metaal. Felrood is een kleur die snel verschiet, zeker wanneer er sprake is van hoge UV-belasting bij felle -zonneschijn, zoals in Abu Dhabi. Het is een hoogstandje van onze technici om een laksysteem te ontwikkelen dat in deze omstandigheden kleurvast blijft, zegt Rob Dresen, managing director van Euramax op Sprout.nl.
http://www.idealize.nl/20(...)ri-formule-flitsend/
Loopings halen de gemiddelde snelheid omlaag.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Joran-Joran het volgende:
poeeeeessssiiiiee?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:07 schreef Desunoto het volgende:
Niets voor mij zo'n achtbaan.![]()
Mooi stukje techniek, dat wel.
Goliath haalt naar mijn weten net ietsjes meer dan 100.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef fonsoy het volgende:
240![]()
Damn, da's nog eens wat anders dan de Goliath met 120.
oftewel: een snelle start, daarna is het een laf baantje zonder loopingsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jah dat zou wel vet zijn geweest. ff kijken of ik zoiets kan vinden.
edit:
Wanneer je net in je broek gescheten hebt, is het misschien maar beter dan je niet nog 3x over de kop gaat enzo...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:07 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oftewel: een snelle start, daarna is het een laf baantje zonder loopings
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |