van gelderenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Yuri van Gelderen zijn banden met defensie zijn verbroken omdat hij coke gebruikte wat onder het kopje anabolen valt . het is dus niet toegestaan
quote:
Dus als een burgerambtenaar door de poort komt om te werken zijn alle sporen plotsklaps uit het bloed verdwenen? Wauw.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef romski het volgende:
Een burgerambtenaar bij defensie is geen militair en neemt dat spul dus niet mee naar het werk.
sinds wanneer is coke een anabool? Denk eerder dat de banden zijn verbroken omdat coke onbder het kopje DRUGS valt...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Yuri van Gelderen zijn banden met defensie zijn verbroken omdat hij coke gebruikte wat onder het kopje anabolen valt . het is dus niet toegestaan
AAS; anabole/androgene steroiden. Anabolen. Zo worden deze genoemd in de volksmond.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef ukga het volgende:
Ze zijn sowieso in Nederland verboden, dus ook bij defensie dan lijkt me.
Tevens bedoel je anabole steroiden neem ik aan? anabool is simpel weg "spieropbouwend"
Drugs gebruik is ook verboden voor agenten, toch gebruiken genoeg agenten soft/harddrugs. Zodra ze aankomen kakken met bloed / urine testen zijn ze de lul. Maarja, volgens mij gebeurt dat toch nooit.
coke is een oppepper, maar je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef ukga het volgende:
[..]
sinds wanneer is coke een anabool? Denk eerder dat de banden zijn verbroken omdat coke onbder het kopje DRIGS valt...
Coke is harddrugs! Oprotten met die troep. Dat is niet te vergelijken met een medicijn als testosteron, wat volgens mij niet eens op de opiumlijsten staat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef m.k het volgende:
[..]
coke is een oppepper, maar je hebt waarschijnlijk gelijk
Lijkt mij correct en tevens juist.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef murp het volgende:
Ik denk dat TS zich er zo in verdiept heeft dat ie andere dingen niet wil horen?
Precies, ik weet er veel van, ik werk er zelf ook, heb het uitgezocht daar op intranet, niks te vinden, er word alleen maar geschreven over drugs als wiet en als voorbeeld nemen ze een militair. Te onduidelijk allemaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef murp het volgende:
Ik denk dat TS zich er zo in verdiept heeft dat ie andere dingen niet wil horen?
Eigen gebruik wordt gedoogt door de wet. Handel is verboden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef ukga het volgende:
Ja maar het is verboden volgens de wet, dus kun je wel gaan spuiten buiten werktijd, dat maakt het niet minder illegaal.
Militairen die beter presteren is eigenlijk toch alleen maar een voordeel?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Clan het volgende:
Annabole steroiden zijn prestatieverhogende middelen, en die zijn bij defensie verboden ( Oud MGD-er )
wiet ook, al zul je als agent een ander ebaan kunnen gaan zoken als ze er achter komenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef romski het volgende:
[..]
Eigen gebruik wordt gedoogt door de wet. Handel is verboden.
Bedrijfsarts houd zich afzijdig van de regels. Voor mij persoonlijk zou die het afraden, maar ik doe het toch niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef murp het volgende:
Bel je bedrijfsarts op en stel m die vraag.
Ik ken wel militairen, maar vrienden onder die categorie doen niet aan trainen of drugs.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Jij werkt als burger bij Defensie maar kent geen militairen? En wilt hen waarschuwen als er controles komen op dat soort spul?
Onder oorlogsomstandigheden mag alles. Speed voor jachtvliegers, anabolen voor zandhazen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Militairen die beter presteren is eigenlijk toch alleen maar een voordeel?
Ik heb meegemaakt in Bosnië dat een soldaat wiet zat te verhandelen, die was zo opgepakt door de Marechaussee en gerepatrieerd naar Nederland.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onder oorlogsomstandigheden mag alles. Speed voor jachtvliegers, anabolen voor zandhazen.
Ja tuurlijk. Zelfmedicatie is niet toegestaan, zeker niet als het drugs zijn waar je niet sterk en agressief van wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt in Bosnië dat een soldaat wiet zat te verhandelen, die was zo opgepakt door de Marechaussee en gerepatrieerd naar Nederland.
Bij ons zijn dr de laatste 2,5 jaar verschillende mensen uitgetrapt omdat ze drugs gebruikten. En die zaten niet allemaal aan de pillen. een aantal blowde alleenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef romski het volgende:
[..]
Precies, ik weet er veel van, ik werk er zelf ook, heb het uitgezocht daar op intranet, niks te vinden, er word alleen maar geschreven over drugs als wiet en als voorbeeld nemen ze een militair. Te onduidelijk allemaal.
Maar wil info zodat ik anderen kan waarschuwen als ze eventueel wat van plan zijn. Degenen die ik ken zijn allemaal geen militair bij defensie.
In het verleden zijn er wel ontslagen gevallen, maar dat ging om dealers die echt actief bezig waren om winst te maken.
Als ze iedereen willen ontslaan die 'iets' in hun bloed hebben, kunnen ze de schepen wel aan de kant knopen, omdat teveel mensen met kennis van het onderhoud ontbreken.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Misschien is het beter dat jij iets zinnigs zegt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zelfmedicatie is niet toegestaan, zeker niet als het drugs zijn waar je niet sterk en agressief van wordt.
Bron? of sta je nu de 'linkse wereld' te speigelen op defensie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 03:59 schreef Seamonkey- het volgende:
Drugs verboden bij defensie?
Vandaar dat het halve leger eraan zit
Wat snap je hier niet aan:quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat jij iets zinnigs zegt!
Ik. Ik heb ook geblowd in het leger en heb genoeg mensen een snuifje zien nemen voor de hindernisbaan.quote:
In de jaren negentig werd onder dienstplichtigen idd veel geblowd, maar dat werd gedoogd omdat er tegen het einde van de dienstplicht weinig activiteiten waren voor de rekruten. Bij beroeps heb ik dat nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik. Ik heb ook geblowd in het leger en heb genoeg mensen een snuifje zien nemen voor de hindernisbaan.
Gedogen is toch heel wat anders dan mogen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:41 schreef ukga het volgende:
ik lees net in het gedoogboek van justitie, dat gebruik van steroiden is toegestaaan
Het mag dus gewoon.
Ik wel. En harddrugs. En we hadden onze kapitein gevraagd een collega thuis te laten wegens alcoholisme. Op uitzending niets meegemaakt, alleen wat geruchten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef Clan het volgende:
[..]
In de jaren negentig werd onder dienstplichtigen idd veel geblowd, maar dat werd gedoogd omdat er tegen het einde van de dienstplicht weinig activiteiten waren voor de rekruten. Bij beroeps heb ik dat nooit meegemaakt.
Je kan er op rekenen dat dat verandert als de nood hoog genoeg is.quote:maar in het Nederlandse leger is dit nooit aan de orde geweest,
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Clan het volgende:
Precies!, dus gewoon niet doen! Je kan met drugs niet alleen jezelf, maar ook je collega's in gevaar brengen, dat geld ook voor alcohol, dus een dag voor je werk een stuk in de kraag zuipen is ook gevaarlijk. Een biertje op zijn tijd niet.
Ik heb zelf nooit drugs gebruikt en zeg daarom ook; gewoon niet doen!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:50 schreef Clan het volgende:
Ik ben een half jaar geleden abrupt gestopt na zo'n 20 jaar roken en blowen, twee weken nicotinepleisters geplakt en nergens last van gehad, ben wel wat meer gaan eten.
En vervelen doe ik sowieso nooit.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef gerco94 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen bericht van mij afkomstig, want ik rook al meer dan 40 jaar
in mijn vorige reactie wou ik eigenlijk zeggen dat anabolen geen 'drugs' zijn. Ik bedoel dus in de volksmond.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:35 schreef Esses het volgende:
Ze staan op de gedooglijst gaf je zelf al aan. Dit is niet per definitie niet strafbaar en ook niet per definitie geen reden om je baan te verliezen.
raar, want het komt toch echt van het zelfde account.quote:
Ik heb ook nog nooit een rode of een gele sticker op een zakje wiet gezien. Catch my drift?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef romski het volgende:
[..]
in mijn vorige reactie wou ik eigenlijk zeggen dat anabolen geen 'drugs' zijn. Ik bedoel dus in de volksmond.
Anders is een paracetamolletje ook nog drugs.
Nog een voorbeeld; met wiet op mag je niet rijden. Met anabolen wel, want er zit geen rode- of zelfs geen gele sticker op.
Klopt, dit was het account van mijn zoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef gerco94 het volgende:
[..]
raar, want het komt toch echt van het zelfde account.
Ja dat je de discussie op wil zoeken of uit wil lokken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een rode of een gele sticker op een zakje wiet gezien. Catch my drift?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |