Hehe nouja dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je 100% arcade wilt moet je de moeilijkheidsgraad op easy zetten, hoef je alleen maar te sturen
gewoon omdat het kan, niet zo zeer voldoeningquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jammer dat er op de online leaderbboards alweer cheaters zitten.
Wat voor voldoening halen ze eruit?
Gewoon alle GFWL-accounts van die mensen bannenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan, niet zo zeer voldoening
Ik snap dat nooit. Hoe kan je cheaten? Game Genies voor PS3's zijn er toch niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jammer dat er op de online leaderbboards alweer cheaters zitten.
Wat voor voldoening halen ze eruit?
Zijn altijd wel van die glitches waardoor je een track in 3 seconden kan afronden ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Hoe kan je cheaten? Game Genies voor PS3's zijn er toch niet?
Niet onder je eigen account? daar stond die van mij welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:22 schreef Misan het volgende:
Leuktwee video's geüploaded... niets te zien in youtube
nope. Gewoon met mijn google-account ingelogd en geen filmpje te zienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet onder je eigen account? daar stond die van mij wel
hehe dan had ik die trophy al meerdere keren gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef SoldMayor het volgende:
Als er een archievment was voor 15x over de kop gaan dan had ik hem wel gehaald.
Die heb ik al een week binnen op de pc? Volgens mijn game komt soon wel een power and glory pack uit..quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Hammer20 het volgende:
eerste DLC staat online op Live Marketplace.
Colin McRae Vision Charity Pack.
Er schijnen er nog meer aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |