Gewoon je code inlossen via Steam lijkt me?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef RiftNL het volgende:
Gekocht bij G2Play maar kan er niets mee haha. Kan geen fatsoenlijke iso vinden waar de multiplayer het bij doet gotverdomme en die klantenservice begrijpt ook niets daar.
Nope want het is geen Steam key dit keer, had ik dat maar geweten hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Gewoon je code inlossen via Steam lijkt me?
Games for Windows Live installeren en dan de game.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nope want het is geen Steam key dit keer, had ik dat maar geweten haha
dat is gewoon lekker makkelijk porten volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef andreas612 het volgende:
games for windows live
wat een faalgebeuren is dat zeg.. elke keer dat gekut dat hij niet kan connecten of weer niet goed opgeslagen...(daarom ben ik ook op gegeven moment opgehouden met dirt 2)
Ik koop ook geen een spel meer dat met windows live te maken heb. NFS heeft autolog, werkt goed.. bad company 2 heeft dat van EA, werkt allemaal gewoon goed.. maar die windows live.. tjongejonge.. wie dat verzonnen heeft..
Ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Word af en toe wel echt gaar van de laadtijden (PS3)
Ow? Dat vind ik persoonlijk wel meevallen.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Word af en toe wel echt gaar van de laadtijden (PS3)
het is wel vaak en bij elk wissewasje dat 'ie moet laden. Tijdens een replay kun je ook alvast het e.e.a. gaan laden in mijn optiekquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ow? Dat vind ik persoonlijk wel meevallen.....
een minuut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zelfs bij die head to head races moet ie een minuut laden terwijl het dezelfde race op hetzelfde parcours is, alleen een andere tegenstander
Same here...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef Misan het volgende:
[..]
een minuut?
hier nooit langer dan 10-20 seconden
Hij is het waard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Sant. het volgende:
Denk dat ik deze toch maar ga aanschaffen, voor PS3
Kun je niet beter gewoon online een key kopen en dan een iso downloaden? Of is het via GFWL of Steam ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft frustrerend om te zien hoe met wat "hulp" het spel niet legaal makkelijker aan de praat te krijgen is dan met de beveiliging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |