abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97293919
Gekocht bij G2Play maar kan er niets mee haha. Kan geen fatsoenlijke iso vinden waar de multiplayer het bij doet gotverdomme en die klantenservice begrijpt ook niets daar.
pi_97294138
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef RiftNL het volgende:
Gekocht bij G2Play maar kan er niets mee haha. Kan geen fatsoenlijke iso vinden waar de multiplayer het bij doet gotverdomme en die klantenservice begrijpt ook niets daar.
Gewoon je code inlossen via Steam lijkt me?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_97294169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Gewoon je code inlossen via Steam lijkt me?
Nope want het is geen Steam key dit keer, had ik dat maar geweten haha
pi_97294879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Nope want het is geen Steam key dit keer, had ik dat maar geweten haha
Games for Windows Live installeren en dan de game. :)

http://www.microsoft.com/(...)pages/gfw3intro.aspx

Dirt 3 gebruikt GFWL, dus die client moet je wel geinstalleerd hebben staan. (Zit meestal bij de iso, maar toch)

Accountje aanmaken, code invullen en klaar. :)

Owja, als je hem installeert, wel je eigen serial gebruiken, anders gaat het fout. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 25-05-2011 15:12:41 ]
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_97299245
Voor iemand die de digitale manual van Dirt 3 zoekt: http://www.codemasters.com/manuals/
pi_97301125
Lekker spul dat Games for Windows Live godsamme

Error connecting to the service.

There was a problem connecting to the Games for Windows - LIVE service. Click Retry to attempt the connection again, or click Troubleshoot to attempt to diagnose and repair the problem.

If you continue to have problems connecting, you may need to contact your Internet Service Provider for assistance.

RetryTroubleshoot
pi_97303224
games for windows live :')

wat een faalgebeuren is dat zeg.. elke keer dat gekut dat hij niet kan connecten of weer niet goed opgeslagen... :') (daarom ben ik ook op gegeven moment opgehouden met dirt 2)

Ik koop ook geen een spel meer dat met windows live te maken heb. NFS heeft autolog, werkt goed.. bad company 2 heeft dat van EA, werkt allemaal gewoon goed.. maar die windows live.. tjongejonge.. wie dat verzonnen heeft..
pi_97306469
Heb ik Games for Windows Live wel nodig? Wordt steeds doorgelinkt naar Xbox.com terwijl ik Dirt voor de PC heb...
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:45:19 #159
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97308152
Heb hem er net ingedaan. Ben benieuwd.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_97309965
Ik ga nog eens proberen, afgelopen nacht om half 3 met het nodige bier achter mn kiezen kwam ik niet eens aan de finish in het eerste level :') :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97310467
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef andreas612 het volgende:
games for windows live :')

wat een faalgebeuren is dat zeg.. elke keer dat gekut dat hij niet kan connecten of weer niet goed opgeslagen... :') (daarom ben ik ook op gegeven moment opgehouden met dirt 2)

Ik koop ook geen een spel meer dat met windows live te maken heb. NFS heeft autolog, werkt goed.. bad company 2 heeft dat van EA, werkt allemaal gewoon goed.. maar die windows live.. tjongejonge.. wie dat verzonnen heeft..
dat is gewoon lekker makkelijk porten volgens mij
pi_97314540
Word af en toe wel echt gaar van de laadtijden (PS3) :(
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:58:24 #163
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97315230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik ook.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_97323141
Vette game. Draait perfect op 1920x1200 met alle eyecandy aan zegmaar _O_

Ow en de eerste race heb ik inmiddels gehaald hoor; dat lag gister echt aan het bier, lol :')

Ik zit nu tot waar ik de eerste Gymkhana event moet doen waar je 11 dingen binnen 1 minuut 10 moet doen.

Dat lukt niet, waarschijnlijk inmiddels ook door het bier, blijf steken om 1 minuut 15 :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97327023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ow? Dat vind ik persoonlijk wel meevallen..... :)
pi_97328441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Ow? Dat vind ik persoonlijk wel meevallen..... :)
het is wel vaak en bij elk wissewasje dat 'ie moet laden. Tijdens een replay kun je ook alvast het e.e.a. gaan laden in mijn optiek :)
pi_97330945
Zelfs bij die head to head races moet ie een minuut laden terwijl het dezelfde race op hetzelfde parcours is, alleen een andere tegenstander :')
pi_97330970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zelfs bij die head to head races moet ie een minuut laden terwijl het dezelfde race op hetzelfde parcours is, alleen een andere tegenstander :')
een minuut? :')
hier nooit langer dan 10-20 seconden
pi_97330984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef Misan het volgende:

[..]

een minuut? :')
hier nooit langer dan 10-20 seconden
Same here...
pi_97333770
Denk dat ik deze toch maar ga aanschaffen, voor PS3
pi_97333968
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Sant. het volgende:
Denk dat ik deze toch maar ga aanschaffen, voor PS3
Hij is het waard. :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:17:25 #172
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_97364039
Gevalletje zucht, dan probeer je het spel en denk ik yep die ga ik kopen.

Moet ik al 4 winkels af om een schijfje te bemachtigen kom je thuis en dan begint de ellende met securerom die vind de schijf niet orgineel genoeg binnen de tijd die daarvoor staat. Dan voer je netjes de fix uit die je krijgt via de link maar dat helpt dan weer niet. Maar goed nog even prutsen...

Blijft frustrerend om te zien hoe met wat "hulp" het spel niet legaal makkelijker aan de praat te krijgen is dan met de beveiliging.

/rant mode off

Maar het spel opzich is goed :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_97364277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef CocaColaLight het volgende:

Blijft frustrerend om te zien hoe met wat "hulp" het spel niet legaal makkelijker aan de praat te krijgen is dan met de beveiliging.
Kun je niet beter gewoon online een key kopen en dan een iso downloaden? Of is het via GFWL of Steam ofzo?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:17:12 #174
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_97371709
Uiteindelijk een keer opnieuw geinstalleerd en wat setting aanpassen en hij werkte :D

Alleen en dat spel slecht voor je nachtrust, gevalletje ah nog 1 race en op de een of andere manier blijft het daar dan nooit bij :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_97372030
Boh, met moeite de eerste DC Sprint challenge op Platinum gehaald met een Dualshock en alle assists uit.

Gekkenwerk zeg ik je! :D Het heeft me zeker 30x proberen gekost, maar opeens ging alles gewoon goed. :)

Niet mijn replay, maargoed. Ik kwam op 44.685

Erg verslavend allemaal! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')