Ik speel nog steeds op casualquote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Er zijn hier toch geen posers die de assists gebruiken hoop ik? Die hadden ze eruit moeten laten, evenals de rijlijn.....
Zonde. Het is pas intens zonder rijhulp aan.quote:
dan zet je die assists toch uit? je kunt de moeilijkheidsgraad hetzelfde laten en de assists gewoon uitzettenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef Ctg het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds op casualmaar dat komt meer omdat het balans tussen casual en die moeilijkheidsgraad erna zo'n verschil heeft.
Ik hoop dat er nog een patch ervoor komt want ik mis het dirt 2 racen: in de bochten ga los, slippen en weer gas geven.. het enige wat ik met dirt 3 doe is gas ingedrukt houden de rest wordt voor mij gedaan dmv automatisch remmen en met stuurhulp... dat verpest het voor mij wel een beetje en zoals ik zeg een moeilijkheidsgraad erna is niet te doen zonder stuurhulp
waar zie je op hoeveel procent je bent?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef ElmoFan het volgende:
even over de lengte, ik heb nu 2 uur gespeeld en ben op 13 procent. Dit is met opnieuw proberen van races en gymkhana. Ik speel hem op het een na hoogste niveau
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:18 schreef Puzom het volgende:
Volgens mij kan je by My Dirt --> Stats, zien hoevel procent je hebt.
Oefenenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Leuk spel! Die gymkhana is niet te doen man. Ik slip steeds weg
ja, kijk tussen de dozenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:00 schreef Puzom het volgende:
Heeft iemand die 9 hidden packages al gevonden in Zone 1? Heb er 8 maar die laatste...............
ze zitten ook bovenop die containers, bovenop die ramp bij de vrachtwagens, in een container ook meen ik, etcquote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ja dacht alle dozen wel gezien te hebben nu
Ja die heb ik gevonden, denk dat ik wederom de dozen maar eens moet controlerenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:24 schreef Misan het volgende:
[..]
ze zitten ook bovenop die containers, bovenop die ramp bij de vrachtwagens, in een container ook meen ik, etc
Staat er nog eentje in de binnenbocht van die containers tussen de dozen, daar heb ik ook een tijdje naar moeten zoekenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ja die heb ik gevonden, denk dat ik wederom de dozen maar eens moet controleren
Beetje jammer idd, ik probeer nu al rustig aan te doen anders heb ik m te snel uitgespeeldquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
2 uur en 40 minuten gespeeld en zit al op 29%
Zucht, en dan te bedenken dat we in 1999 een game hadden genaamd rally championship 2000 die een kampioenschap had waar je minstens 15 uur mee bezig was.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
2 uur en 40 minuten gespeeld en zit al op 29%
Dat is bij games met slechte AI zo. En tsja, voor mij staat online gamen nog altijd voor clean gamen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Singleplayer gaat na meer dan één keer toch echt vervelen. Je wint sowieso, het is elke keer hetzelfde en na een tijdje valt er niks meer te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |