Hier was ie nog nergens te koop :/quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef DennisDeBengel het volgende:
Vanavond opgepikt bij MM Rotterdam (PS3)
Ik heb je al in mijn lijst staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef Misan het volgende:
Mijn PSN is vecht voor wie binnenkort online wil spelen
Vanwaar die nick-change JC?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik heb je al in mijn lijst staan.(Evil Tuinhekje) Straks effe proberen, vanmiddag opgepikt.
Iets met ban enzo....quote:
Zoals ik het hier leest welquote:Op zondag 22 mei 2011 10:13 schreef Yi-Long het volgende:
De tracks schijnen weer erg kort te zijn....!?
Idd, de kots met stukjes over deze game. Die drift challenges zijn ook bagger, maar minder erg dan die gymkhana meuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:29 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind gyhmkana niet zo leuk, het voelt zo nep aan. Normaal racen daarentegen is wel vet
ze zijn idd best wel kortquote:Op zondag 22 mei 2011 10:13 schreef Yi-Long het volgende:
De tracks schijnen weer erg kort te zijn....!?
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Cliffy het volgende:
Je kon dat Gymkhana en dergelijke toch gewoon links laten liggen als je dat wou in de career?
Kadett C GT/E!quote:
En niet te zuinig ookquote:
ik ben bij al die tutorials maar gestopt bij gold of silverquote:Op maandag 23 mei 2011 00:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
En niet te zuinig ook![]()
Krijg dat drift level in de tutorial maar niet op platinum. Kom niet hoger dan 141000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |