quote:Codemasters heeft de eerste developer diary uitgebracht voor DiRT 3. In de video is flink wat informatie te vinden voor de rallyracer van Codemasters. Zo zien we dat de game volgend jaar in de winkels moet liggen.
De game beschikt over zes head-to-head stages en 32 rallybanen. Finland, Kenia, Noorwegen en Michigan zijn toegevoegd als nieuwe locatie. Naast de bekende terreinen uit het vorige deel, beschikt de game nu ook over sneeuw- en ijsgebieden en is het mogelijk om het geslacht van je co-driver te bepalen. In de video blijk ook dat zestig procent van de ervaring in DiRT is gebaseerd op rallyracing.
Ja dat zeiden ze bij DIRT 2 ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ongeveer 60% bestaat uit het echte rally werk
Dat is leuk dat je dat wilt, maar in de rallysport gaat het niet om milliseconden.quote:Ik wil gewoon in mijn 1tje door schitterende uitdagende omgevingen knallen en mijn tijden met een paar millisecondes aanscherpen.
Ik had met WRC gezeur dat hij mn G25 niet herkende en toen dacht ik meteen dan flikker maar op ook kutgamequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef Klonk het volgende:
Ik ben op dit moment WRC aan het spelen en dat bevalt me een stuk beter dan Dirt2. Als ze mij (en ik denk een heleboel andere een plezier doen) stoppen ze in Dirt3 minimaal 110% minder hip gedoe en vuurwerk...
Maar de eerste berichten en beelden stemmen mij hoopvol, afwachten maar
dan moet je nu WRC kopenquote:Op maandag 22 november 2010 16:30 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vond alleen eht rallyrijden in dirt2 vet, in dirt (1) was het rijden ook tof. Ik hoop echt dat er meer rally in zit. Kopen doe ik zeker.
speel je toevallig in patch 1.3?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ben momenteel bezig met GRID, wat me erg goed bevalt
Ik speel gewoon in me slaapkamer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
speel je toevallig in patch 1.3?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel gewoon in me slaapkamer.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel gewoon in me slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |