quote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ing
Spannend!
Mijn zusje had iedereen bij haar uitgenodigd en kwam met een bord blauwe muisjes aanlopen met een deksel er op die ze er afhaalde om te laten zien wat het werd
Falerquote:
Beter activeert iedereen zijn lootje snelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en SeSa-deelnemers: You've got mail
*sloopt*quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat DTH lijstje mag ook wel eens uit de OP. Ik had dat laatst gedaan maar iemand (ik noem geen namen Ing) ging de OP plakken ipv automagisch een nieuw deel te openen.
Eliesje mag dat.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als Elies dat doet dan roept niemand dat, stelletje kuttekoppen
Uhuh.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Je kom weer eens veel te snel tot een conclusie Cattecop. Ik had een hele post getypt (speciaal voor jou nog wel) en toen ik wilde invoeren bleef de punt overen editten ging niet omdat jij hem dicht had gegooid.
Jaaaaquote:
Altijd weer die Tombo he?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat DTH lijstje mag ook wel eens uit de OP. Ik had dat laatst gedaan maar iemand (ik noem geen namen Ing) ging de OP plakken ipv automagisch een nieuw deel te openen.
Leuk toch. Ik heb geen broers of zussen die zo meeleven. Had me wel leuk geleken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Juist goed dat je je een beetje assertief hebt getoond Cat![]()
Salaris is toch altijd wel een belangrijk punt vind ik![]()
DML, ik vind het geloof ik spannender dan zij![]()
Ik ga morgen helemaal los op esprit.nl
Wat een uberkjoete babykleertjes daar
Als ze die rooie jurk aan heeft gaat het helemaal mis.quote:
Die heet Tombo hoorquote:
Kan iemand ff Ll op de hoogte stellen daarvan?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
+2
maar er zullen wel een paar langzame bij zitten. Dat wordt niet vanavond nog trekken.
Ze houdt zelf heel erg van Esprit, maar vind het te duur.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb geen broers of zussen die zo meeleven. Had me wel leuk geleken.
Ik vond zelf name-it erg leuk en betaalbaar om te webshoppen.
Ja he?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze die rooie jurk aan heeft gaat het helemaal mis.
Trek jij hem eens even aan zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan iemand ff Ll op de hoogte stellen daarvan?
Voor het te laat is?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja he?
Rood is wel haar kleur overigens
Dat hou jij noooooooit vol!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik trek vanaf nu gewoon een week niet, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoeft ook niet, er zat al een trektouwtje aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon echt smsen dat je hoopt dat er een bommelding komt en dat ie stikt in zn princequote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ex beste vriend had nog het lef om me te smssen toen ik boodschappen deed, dat ie al uren in de kou stond te wachten daar.
Die heeft echt een plaat voor zn kop hoor
Je maakt het me niet makkelijk Muis.quote:
Die snurkt mega giga nu.quote:
Dat laatste heeft Toys R Us welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je maakt het me niet makkelijk Muis.![]()
*gaat op zoek naar jetski's, gigolo en easy bake oven*
Lekker verwennen, die ouwe tutquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die snurkt mega giga nu.
Ze doet sipjes maar ik ben morgenmiddag vrij dus dan gaan we leuk spelen enz. fleurt ze vast van op.
quote:
Tuulk!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker verwennen, die ouwe tut
Euj! Nu mist er een ! en een spatie.quote:
Jaaaaa!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zullen we vanavond de world overtaken?
Heul nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Euj! Nu mist er een ! en een spatie.
stuur gewoon Ll op haar af, die houdt wel van Muisquote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je maakt het me niet makkelijk Muis.![]()
*gaat op zoek naar jetski's, gigolo en easy bake oven*
Ik heb gister door je straat gerend, zag je me?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef APK het volgende:
Cat, je bent vergeten te zwaaien vanmiddag.
Beter kijken de volgende keer.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef APK het volgende:
Cat, je bent vergeten te zwaaien vanmiddag.
Nietus, ik had een touw gespannen zodat ik je kon horen vallenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb gister door je straat gerend, zag je me?
Wel als je het topic open hebt staan.quote:
Dat zag ik en die heb ik ontwekenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, ik had een touw gespannen zodat ik je kon horen vallen
Ll is zo onderhand de Adolf van het topic; waar we het ook over hebben, we komen altijd bij Ll uitquote:Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stuur gewoon Ll op haar af, die houdt wel van Muis
Helpt niet als je doof bent.quote:
C-c-combobreakerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zag ik en die heb ik ontweken
Truequote:Op donderdag 18 november 2010 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ll is zo onderhand de Adolf van het topic; waar we het ook over hebben, we komen altijd bij Ll uit
Je lag zeker weer te slapen he, ouwetje?quote:
Bij mij welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel als je het topic open hebt staan.![]()
Dan past het niet meer bovenaan de pagina.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, ik was vandaag trouwens weer in de buurt van Shabu.
Dan doe ik niet meequote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en SeSa-deelnemers: You've got mail
Je wil geen mail?quote:
Que? Je bent al opgenomen in de deelnemerslijst..quote:
Heb je geen mail gehad?quote:
Je staat niet in de deelnemerslijst, hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik doe ook niet mee, toch?
Ik hoef mijn mail niet te checken toch?
We hebben je mailadres.....quote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
Jaweeeeelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
Jij gaat door voor de koelkastquote:
FFSCquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
En jij had kunnen schrijven dat je geen mail had gehad ipv deze codetaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast
^^quote:Op donderdag 18 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij had kunnen schrijven dat je geen mail had gehad ipv deze codetaal.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij had kunnen schrijven dat je geen mail had gehad ipv deze codetaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo zelf heeft 'm ook nog niet ingeleverd
Het is te laat en ik ben te verkouden om een poging te wagen ook deze boodschap op te pikken.quote:
*jaloers*quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Nog maar vijf dagen werken en dan heb ik vakantie
Oke thanksquote:Op donderdag 18 november 2010 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
FFSC
Tombolafan (Organisator), Pagan, Ynske, Strega, Bamba, Ingetje79, Muis006, DanseMacabre, Ferrari_Rood, Cat22, Maes, Dizzy-Miss-Lizzy, JJH, Ml-etje, DeZwabber, Goodbye
Datum viering
nog niet bekend
Cadeaubedrag
nog niet bekend
Lootjes
De lootjes zijn nog niet getrokken omdat het lootje nog niet is ingeleverd door Tombolafan, Pagan, Ynske, Strega, Bamba, DanseMacabre, Ferrari_Rood, Maes, JJH, Ml-etje en DeZwabber.
Laatste klusje van de dag: je lootje trekken!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
net klaar met verhuizen voor vandaag
in totaal 60 vierkante meter vinyl twee verdiepingen omhoog gehesen
Ik heb gedubbel-checked maar ik heb hem gestuurd naar het adres dat je gepmd hebt en hij geeft toch een foutmelding? Wil je nog een keer je mailadres pmmen dan?quote:
Uiteraard, ik moest werkenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Je lag zeker weer te slapen he, ouwetje?
Ja, ik plaagde maar je hapte nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke thanks
(Ik zag van de week nog een PM langskomen met 'we hebben je mailadres' dus ik wist het even niet meer zeker
)
Daar was ik te wazig voor van de weekquote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik plaagde maar je hapte niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo zelf heeft 'm ook nog niet ingeleverd
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben een ander bossie vlooien.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik te wazig voor van de weekSorry
Daar is ze al!quote:
En die snap ik ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben een ander bossie vlooien.
Ik moet de 30e al verzenden hè!quote:
Ik probeerde in mijn spam box te komen maar toen vloog internet eruit even kijken en ik pm je.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gedubbel-checked maar ik heb hem gestuurd naar het adres dat je gepmd hebt en hij geeft toch een foutmelding? Wil je nog een keer je mailadres pmmen dan?
Dacht ik alquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik te wazig voor van de weekSorry
Dat ik bij DTH zo erg hapte op de stomme grapjes (quote:
Zoals Ll (daarissieweerquote:
Dankquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dacht ik alMaar natuurlijk laten we je niet zomaar meedoen
Nee, nog steeds niet. Het is echt om gek van te wordenquote:
Probleempje?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef APK het volgende:
Greeeeees, ik heb mijn hutje het toilet en douche gevonden!![]()
Er is alleen een probleempje
Zou ik echt doen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Afgewassen en de cake is klaar.
Ik had glazuur en ik had Sjon 1 geknipt uit een blaadje, en ik had hagelslag.
Maar dat werd zo een zooi dat ik gewoon die letters maar gelaten heb voor wat het was.
Nu heb ik gewoon een mooie cake met een effen hagelslaglaagje.
En ondertussen smst die klootzak me allemaal details over Prince en ben ik echt geneigd om heeeeele erge onaardige dingen terug te gaan sturen
*aait*quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Het is echt om gek van te worden
Maar ik heb goede hoop dat dit weekend het omslagpunt gaat komen, eindelijk
Ik wil dr boven staan eigenlijkquote:
Euh daar merkt ie niks vanquote:
Nee, het is een Zwabberhut!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Probleempje?
Ik moet mee?
Of nee... Het is weer dat ene nummer?
Ik had hem allang de waarheid gezegd, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
En ondertussen smst die klootzak me allemaal details over Prince en ben ik echt geneigd om heeeeele erge onaardige dingen terug te gaan sturen
Ja, en hij denken dat alles pais en vree is.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
*aait*
Lekker veel sinaasappelsap drinken (vers!), lekker lang in bad, lekker stomen, lekker de hele dag in je pyama rond hupsen, en dan komt het vast goei
Oooooohquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, het is een Zwabberhut!![]()
[ afbeelding ]
*Mailbox induiktquote:
En lekkere thee drinken, bijvoorkeur marshmellow.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad heel veel sinaasappelsap gedronken en zelfs Roosvicee omdat ik begreep dat daar meer Vitamine C in zit nog dan in kiwi'sEn ik heb vanavond voor het eerst sinds dagen gewoon kleren aan, voor de verandering. Maar ik ga zo weer lekker in pyjama idd.
Wat is er in GODSNAAM problematisch aan die hutquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, het is een Zwabberhut!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lekker poedelenquote:
Ik heb sterre(n?)munt theequote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
En lekkere thee drinken, bijvoorkeur marshmellow.
Zou jij niet het gevoel hebben dat je dan in Zwabber slaapt met zo'n bos haar als dak?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
Wat is er in GODSNAAM problematisch aan die hut
Misschien hebben ze er aquamarijn gekleurde lakens![]()
Nou sorry hoor, ik heb hem de waarheid heel duidelijk gezegd vorige week , toen ie vertelde dat ie toch ging.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en hij denken dat alles pais en vree is.
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zou jij niet het gevoel hebben dat je dan in Zwabber slaapt met zo'n bos haar als dak?
Kan je later nog aanvullen!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ok heb het lootje ingeleverd..en nu?
Heb nog geen ideeën voor een verlanglijstje
Send!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
"Pleurt ie zn gitaar in het publiek" kreeg ik net.
Ik heb "in je nek mag ik hopen"onder de verzendknop staan nu
Ga morgen en zaterdag nadenken en het zaterdag inleverenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je later nog aanvullen!
Maar als ik jou heb moet ik het wel snel weten natuurlijkDan kan het maar zo eens zijn dat je iets krijgt wat niet op een later ingeleverd lijstje staat
![]()
Maar serieus, wanneer gaat de rest het versturen? Anders weet degene die ik heb gelijk dat ik diegene had omdat het zo vroeg komt
Joh dan verstuur je het de 9e als je terug bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je later nog aanvullen!
Maar als ik jou heb moet ik het wel snel weten natuurlijkDan kan het maar zo eens zijn dat je iets krijgt wat niet op een later ingeleverd lijstje staat
![]()
Maar serieus, wanneer gaat de rest het versturen? Anders weet degene die ik heb gelijk dat ik diegene had omdat het zo vroeg komt
Zend !quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Die is lekker!!!! Maar marshmellow ook hoor! Kun je ook heul goed honing in doenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker poedelen
[..]
Ik heb sterre(n?)munt theeEn daar doe ik dan een beetje honing in nog.
sendquote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
oehquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laatste klusje van de dag: je lootje trekken!
Dan laat je het iets later door iemand anders versturenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
De 10e of 11e wordt het dan, omdat het postkantoor al dicht is als ik klaar ben met werken. Ik weet niet of dat kan?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh dan verstuur je het de 9e als je terug bent.
En dan durft ie je nog steeds te smsen? Maar heb je dat op een lieve toon gezegd, of op je kutwijf toon?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik heb hem de waarheid heel duidelijk gezegd vorige week , toen ie vertelde dat ie toch ging.
Dat ik hem een onwijze lul vond namelijk.
Duidelijker kan ik niet zijn.
Als we pas de 20ste of later gaan uitpakken kan dat best.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De 10e of 11e wordt het dan, omdat het postkantoor al dicht is als ik klaar ben met werken. Ik weet niet of dat kan?
Nou ja per mail, hij kan natuurlijk gedacht hebben dat ik zat te dollen maar hij kent me echt echt waar wel beter dan datquote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan durft ie je nog steeds te smsen? Maar heb je dat op een lieve toon gezegd, of op je kutwijf toon?
Heb je gereageerd op smsjes vanavond?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja per mail, hij kan natuurlijk gedacht hebben dat ik zat te dollen maar hij kent me echt echt waar wel beter dan dat
Dan moeten we binnenkort maar even een datum af gaan spreken en ga ik dan wel even kijken wat ik kan doen!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als we pas de 20ste of later gaan uitpakken kan dat best.
Op de eerste toen ie stond te zeiken dat ie al uren in de kou staat, heb ik haha net goed gereageerd, daarna niet meer hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gereageerd op smsjes vanavond?
Desnoods haal ik het bij je op en verstuur het gelijk met het mijnequote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moeten we binnenkort maar even een datum af gaan spreken en ga ik dan wel even kijken wat ik kan doen!![]()
Van mijn bekenden woont er niemand écht in mijn dorp en er mee gaan lopen slepen enzo zie ik niet zo zitten. Liefst post ik het dus gewoon zelf!
En dan issie voor jouquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Desnoods haal ik het bij je op en verstuur het gelijk met het mijne
En jij denkt dat de persoon dan niet weet dat die plastic farao van jou komt?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Dan moeten we binnenkort maar even een datum af gaan spreken en ga ik dan wel even kijken wat ik kan doen!![]()
Van mijn bekenden woont er niemand écht in mijn dorp en er mee gaan lopen slepen enzo zie ik niet zo zitten. Liefst post ik het dus gewoon zelf!
Dat ie dan toch stug door blijft smsenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de eerste toen ie stond te zeiken dat ie al uren in de kou staat, heb ik haha net goed gereageerd, daarna niet meer hoor
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik mijn bed in, ik heb een fijn boekFijne avond nog iedereen
Ik snap dr echt niks van hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie dan toch stug door blijft smsen
Nou, daar dacht ik dus ook aan. Hoe zo'n plaat voor z'n kop heeft ie dan for god sake wel niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie dan toch stug door blijft smsen
Psies , dat denk ik dus ook al de hele tijd.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar dacht ik dus ook aan. Hoe zo'n plaat voor z'n kop heeft ie dan for god sake wel niet.
Scheelt weer verzendkostenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dan issie voor jou
Ik zou je echt dom vinden (ik heb niet alles terug gelezen, dus ik weet niet of je het nog doet) als je nog op zijn honden gaat passen ookquote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies , dat denk ik dus ook al de hele tijd.
Nou ja, laat maar waaien, ik krijg m nog wel
Nou ja, ik ben dus van plan om m echt te naaien en dat de dag voor ze naar fucking hawai gaan voor drie weken af te zeggen wegens onwijs gebrek aan animoquote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou je echt dom vinden (ik heb niet alles terug gelezen, dus ik weet niet of je het nog doet) als je nog op zijn honden gaat passen ook
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus van plan om m echt te naaien en dat de dag voor ze naar fucking hawai gaan voor drie weken af te zeggen wegens onwijs gebrek aan animo
Ik kan me je frustratie levendig voorstellenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
'Prince treedt vannacht op in Paradiso'
Ik denk dat je P en B daar meer mee hebtquote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus van plan om m echt te naaien en dat de dag voor ze naar fucking hawai gaan voor drie weken af te zeggen wegens onwijs gebrek aan animo
Nou ja, das ook echt niet mijn probleem.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je P en B daar meer mee hebt
Want die worden dan last minute in paniek nog ergens gedumpt.
Ik was van de week zo dom om de recenties van de concerten in Brussel en Antwerpen te lezen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me je frustratie levendig voorstellen
Ook wel es lekker toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Maes het volgende:
Ik lig in mijn bedje met laptopVoor de 3e avond in een rij ben ik alleen, ik ben INGweduwe
Ach gossie!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Maes het volgende:
Ik lig in mijn bedje met laptopVoor de 3e avond in een rij ben ik alleen, ik ben INGweduwe
Ik vind het ook niet echt heel erg.quote:
U is zo strengquote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Lootjes
De lootjes zijn nog niet getrokken omdat het lootje nog niet is ingeleverd door Pagan, Ynske, Strega, Bamba, DanseMacabre, Ferrari_Rood en JJH.
Ik stuur bovenstaande leute een pm dat ze uiterlijk zaterdag un lootje in moeten leveren, en dat ze ander uitgesloten worden van deelname
Als het het Gelredome zou kunnen zijn zou ik juichen maar die kans is te kleinquote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Maes het volgende:
Er ontploft hier net iets op straat ik schrik me de t****g
Heb vanavond mijn Mr gebeld omdat het wasrek omviel boven (dat wist ik dus niet hoorde alleen een klap) en ik niet naar boven durfde.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Maes het volgende:
Er ontploft hier net iets op straat ik schrik me de t****g
Dat mag je uitsluiten, jaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het het Gelredome zou kunnen zijn zou ik juichen maar die kans is te klein
Maar GB moet op vakantie enzoquote:
Hihi dat is wel leuk ja!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef Maes het volgende:
Ik heb op mijn lijstje maar gezet wat ik leuk en lekker vind. Ik hou van verrassingen
Nou, daar is mijn maag niet over de zeik vanquote:Op donderdag 18 november 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat wil je ook? Met al die tramadolmeuk, immuuntroep en andere pijnstillers
Geen envelopje maar wel post. PM terugquote:
Bye Q, beterschapquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar is mijn maag niet over de zeik vanDe crohn is weer actief
![]()
Vandaar ook die rugpijn en shit
*echt weg!![]()
En jaar en een weekquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zo heb een lijstje ingevuld met linkjes en al voor voorbeelden enz.
Heb er ook wat niet direct girlie dingen tussen gedaan
quote:
Ik voel me vooral veel frisserquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Voel je je nu ook fitter?
Of merk je eiks geen verschil?
euhhhh neequote:Op donderdag 18 november 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je ook je adres erbij gezet?
Oeh ik hoop dat ik jou heb, lekker makkelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zo heb een lijstje ingevuld met linkjes en al voor voorbeelden enz.
Heb er ook wat niet direct girlie dingen tussen gedaan
Ha, ik welquote:
Je kan mensen blokkeren, moet ik iedereen blokkeren behalve Ml?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh ik hoop dat ik jou heb, lekker makkelijk
Als je kan kiezen wel jaquote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh ik hoop dat ik jou heb, lekker makkelijk
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan mensen blokkeren, moet ik iedereen blokkeren behalve Ml?
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan mensen blokkeren, moet ik iedereen blokkeren behalve Ml?
Ja, dat heb ik al een keer geroepenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jij hebt het makkelijk met Lush op de hoek
Heb jij die krant inmiddels al?
quote:
Jeeejquote:
Tis weer overquote:
Ik ga niet weg hoor; ik ga tussen het posten door verder met mijn werkjesquote:
Ow, jammie!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, wat fijn, dan ga ik je lekker stallukuh
Het is heel akelig. It involved messen en bloed en een nachtelijke evacuatie van de ElisaB. Heel erg jakkes!quote:
Sodeju! Die is mooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Maes het volgende:
Ik moest het gewoon even laten zien, ik haal het zo weer weg dus niet quoten svp.
Dat klinkt inderdaad helemaal niet goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is heel akelig. It involved messen en bloed en een nachtelijke evacuatie van de ElisaB. Heel erg jakkes!
WAUW!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Maes het volgende:
Ik moest het gewoon even laten zien, ik haal het zo weer weg dus niet quoten svp.
Oeh, das kut!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is heel akelig. It involved messen en bloed en een nachtelijke evacuatie van de ElisaB. Heel erg jakkes!
Ik dring wel voor jouquote:
Beterschapquote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef trovey het volgende:
Kuche kuche, rauwe keel, een vaatdoek.....ja, het heerst.
Trouwjurken ook niet? Voor een ander?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Gemist, want net ff gepist.
Maar serieus, jurken zijn aan mij echt zo niet besteed
Nee, het doet me echt niks, ik kan dr heel moeilijk een mening over gevenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwjurken ook niet? Voor een ander?
Als je iemand hebt die Engels geen probleem vindt moet je even op amazon.co.uk kijken, daar kosten boeken geen drol.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit te selecteren op boeken van 10 euro.
Dat gaat een latertje worden vrees ik
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Maes das wel heel anders dan wat je eerst had zeg!
Je moet opgeven wat je wil krijgen en dan moet je SeSa iets voor je kopen van je verlanglijstquote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Als je iemand hebt die Engels geen probleem vindt moet je even op amazon.co.uk kijken, daar kosten boeken geen drol.
Of is het voor jezelf?
Ik snap dat spel niet
Wat wil jij van Paradiso dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Je moet opgeven wat je wil krijgen en dan moet je SeSa iets voor je kopen van je verlanglijst![]()
Woon jij in de buurt van Paradiso by any chance?
Weten of Prince daar vanavond urenlang gaat knallenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat wil jij van Paradiso dan?
quote:
Ah, jammerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
APK, tis voor mij en ik lees het liefst in NL
Minder dan 10 minuten op de fiets, maar ik ben niet zo'n fan van die aanstellerige paarse dwergquote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef oh-oh het volgende:
Woon jij in de buurt van Paradiso by any chance?
PAS NA HET HUWELIJK HE MAESquote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef Maes het volgende:
Ik hoor de voordeur, meneer Maes is thuisTot morgen
quote:
Mafketelquote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo keihard zingen voor Sjon, weet ie ook es hoe dat is, als je lekker ligt te slapen en iemand galt je wakker![]()
Hijs bijna jarig en dat zal ie weten ookquote:
Bwehehehe dat wordt zn doooooooooodquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Lieve Sjon; feli met je verjaardag
Niet allemaal tegelijk opeten hè
[ afbeelding ]
Dikke kus vent, je bent lekkurrrrr
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo keihard zingen voor Sjon, weet ie ook es hoe dat is, als je lekker ligt te slapen en iemand galt je wakker![]()
Zo, hoe blijquote:
Whehehehehe een mops, das nog stommer dan een Sjonquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd, favo etterbakkie
Dat je het vrouwtje nog maar lang het leven een ietsiepietsie zuur mag maken!
[ afbeelding ]
Ik heb een hele serie, ik ga dr morgen elk uur in in knallen denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |