quote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ing
Spannend!
Mijn zusje had iedereen bij haar uitgenodigd en kwam met een bord blauwe muisjes aanlopen met een deksel er op die ze er afhaalde om te laten zien wat het werd
Falerquote:
Beter activeert iedereen zijn lootje snelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en SeSa-deelnemers: You've got mail
*sloopt*quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat DTH lijstje mag ook wel eens uit de OP. Ik had dat laatst gedaan maar iemand (ik noem geen namen Ing) ging de OP plakken ipv automagisch een nieuw deel te openen.
Eliesje mag dat.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als Elies dat doet dan roept niemand dat, stelletje kuttekoppen
Uhuh.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Je kom weer eens veel te snel tot een conclusie Cattecop. Ik had een hele post getypt (speciaal voor jou nog wel) en toen ik wilde invoeren bleef de punt overen editten ging niet omdat jij hem dicht had gegooid.
Jaaaaquote:
Altijd weer die Tombo he?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat DTH lijstje mag ook wel eens uit de OP. Ik had dat laatst gedaan maar iemand (ik noem geen namen Ing) ging de OP plakken ipv automagisch een nieuw deel te openen.
Leuk toch. Ik heb geen broers of zussen die zo meeleven. Had me wel leuk geleken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Juist goed dat je je een beetje assertief hebt getoond Cat![]()
Salaris is toch altijd wel een belangrijk punt vind ik![]()
DML, ik vind het geloof ik spannender dan zij![]()
Ik ga morgen helemaal los op esprit.nl
Wat een uberkjoete babykleertjes daar
Als ze die rooie jurk aan heeft gaat het helemaal mis.quote:
Die heet Tombo hoorquote:
Kan iemand ff Ll op de hoogte stellen daarvan?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
+2
maar er zullen wel een paar langzame bij zitten. Dat wordt niet vanavond nog trekken.
Ze houdt zelf heel erg van Esprit, maar vind het te duur.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb geen broers of zussen die zo meeleven. Had me wel leuk geleken.
Ik vond zelf name-it erg leuk en betaalbaar om te webshoppen.
Ja he?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze die rooie jurk aan heeft gaat het helemaal mis.
Trek jij hem eens even aan zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan iemand ff Ll op de hoogte stellen daarvan?
Voor het te laat is?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja he?
Rood is wel haar kleur overigens
Dat hou jij noooooooit vol!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik trek vanaf nu gewoon een week niet, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoeft ook niet, er zat al een trektouwtje aanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik trek vanaf nu gewoon een week niet, omdat het kan
Ik zou gewoon echt smsen dat je hoopt dat er een bommelding komt en dat ie stikt in zn princequote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ex beste vriend had nog het lef om me te smssen toen ik boodschappen deed, dat ie al uren in de kou stond te wachten daar.
Die heeft echt een plaat voor zn kop hoor
Je maakt het me niet makkelijk Muis.quote:
Die snurkt mega giga nu.quote:
Dat laatste heeft Toys R Us welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je maakt het me niet makkelijk Muis.![]()
*gaat op zoek naar jetski's, gigolo en easy bake oven*
Lekker verwennen, die ouwe tutquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die snurkt mega giga nu.
Ze doet sipjes maar ik ben morgenmiddag vrij dus dan gaan we leuk spelen enz. fleurt ze vast van op.
quote:
Tuulk!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker verwennen, die ouwe tut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |