quote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Ing
Spannend!
Mijn zusje had iedereen bij haar uitgenodigd en kwam met een bord blauwe muisjes aanlopen met een deksel er op die ze er afhaalde om te laten zien wat het werd
Falerquote:
Beter activeert iedereen zijn lootje snelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en SeSa-deelnemers: You've got mail
*sloopt*quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat DTH lijstje mag ook wel eens uit de OP. Ik had dat laatst gedaan maar iemand (ik noem geen namen Ing) ging de OP plakken ipv automagisch een nieuw deel te openen.
Eliesje mag dat.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als Elies dat doet dan roept niemand dat, stelletje kuttekoppen
Uhuh.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Je kom weer eens veel te snel tot een conclusie Cattecop. Ik had een hele post getypt (speciaal voor jou nog wel) en toen ik wilde invoeren bleef de punt overen editten ging niet omdat jij hem dicht had gegooid.
Jaaaaquote:
Altijd weer die Tombo he?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat DTH lijstje mag ook wel eens uit de OP. Ik had dat laatst gedaan maar iemand (ik noem geen namen Ing) ging de OP plakken ipv automagisch een nieuw deel te openen.
Leuk toch. Ik heb geen broers of zussen die zo meeleven. Had me wel leuk geleken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Juist goed dat je je een beetje assertief hebt getoond Cat![]()
Salaris is toch altijd wel een belangrijk punt vind ik![]()
DML, ik vind het geloof ik spannender dan zij![]()
Ik ga morgen helemaal los op esprit.nl
Wat een uberkjoete babykleertjes daar
Als ze die rooie jurk aan heeft gaat het helemaal mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |