en je een bittertje,zoetje,zuurtje en zoutje gebruikt voor de smaakquote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Als hij maar goed gegaard is (en niet naar leer smaakt).
zolang je maar een crunchy beet hebtquote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
en je een bittertje,zoetje,zuurtje en zoutje gebruikt voor de smaak
idd, je moet een krokantje en de juiste garing hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als de finesse in de cuisson mist, heb je geen schijn van kans.
Balans he, je gerecht moet in balans zijn, dààr gaat het om.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
idd, je moet een krokantje en de juiste garing hebben
ja dat is het belangrijkste! EN WIJ WILLEN SAUSquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Balans he, je gerecht moet in balans zijn, dààr gaat het om.
Ja, hij hielp een aantal mensen wel, da's wel schattig. Kranenborg is net zo'n bitch als zijn dochterquote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef roos85 het volgende:
het viel me afgelopen week op hoe zachtaardig Jaspers eigenlijk is
ja dat vond ik zo schattig, en dan zo leuk praatje met de kandidaten houden..quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hij hielp een aantal mensen wel, da's wel schattig. Kranenborg is net zo'n bitch als zijn dochter
Zodan! Das echt een krengetje inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hij hielp een aantal mensen wel, da's wel schattig. Kranenborg is net zo'n bitch als zijn dochter
Dat vind ik niet gek. Rico wilde stoppen en dan heeft Julius 1 gerecht minder te proeven!quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zodan! Das echt een krengetje inderdaad.
Jaspers trooste Rico ook nog, die zat te pruilen toen Kranenborg 'hoe heet je ook alweer' had gezegd
Vergeet de groentjes niet en vergeet ook de vuurtjes niet uit te zetten.quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
en je een bittertje,zoetje,zuurtje en zoutje gebruikt voor de smaak
en niet met de mesjes in de vingertjes snijdenquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vergeet de groentjes niet en vergeet ook de vuurtjes niet uit te zetten.
Er komt iig een 2011 vervolg. Hopelijk wel met nieuwe kandidaten, want ik zie het zo gebeuren dat weer een paar van die flippo's zich gaan aanmelden.quote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef Marrije het volgende:
Van mij mag het wel eindeloos doorgaanBen helemaal gewend aan dit lachuurtje van 19 tot 20.
Masterchef BBC wel ja maar de Nederlandse versie slaat nergens op.quote:Op maandag 22 november 2010 10:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Deze week is de finale van topchef. Ben benieuwd of we volgende week weer doorgaan met over de kook, of komt er een nieuw kook programma.
Masterchef bbc mag van mij ook wel.
Het masterchef topic staat bij culinesse a gogo.quote:Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Masterchef BBC wel ja maar de Nederlandse versie slaat nergens op.
Wat doet Renate Verbaan bijvoorbeeld in het programma?
OK, presenteren maar dat kunnen de koks ook zelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |