geen idee, dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee, maar, hij was bij over de kook heeeeel goed.
Zal best
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef wolferl het volgende:
Ik vind Noury ook gewoon de beste en de leukste.
Zijn geutige kop en sympathieke uitstraling heeft hij mee, en hij kook inderdaad constant.
Al weet ik zeker dat hij nog beter kan.
Rico is een emotioneel wrak, die gewoon geen chef kan zijn. Staat bij elk gerecht te janken alsof zijn lievelings kat is overleden.
Kay vind ik een topchef, maar ik kan geen hoogte van hem krijgen, hij laat nooit het achterste van zijn tong zien.
Ibrahim kan zeker goed koken, maar het gemis van het proeven (mag niet vanwege de huppeldepup) gaat hem wel opbreken. Wel doet hij nog altijd zeer goed zonder zijn gemis van het proeven. Wel vind ik dat hij te agressief uit de hoek kan komen. Moet je hem eens zien als hij hoort dat hij door mag naar de volgende ronde, alles is fuck en mother.
Jeroen is te stil, kan geen lakens uit delen. Kan redelijk koken, behaald geen constant niveau. Is een beetje de oudere versie versie van Kay, alleen Kay kan beter koken.
Pascal vind ik wel weer een echt concurrent van Noury. Maar Pascal raakt in paniek als creatief moet zijn. En hij is in staat om zonder schroom gerechten van concurrenten te saboteren. Ik vind dat niet kunnen. Dat deed hij toen bij Ali.
Peggy is een sleeping gaint. Haar hoor je echt nauwelijks, maar ik vind haar zeker wel goed koken. Met wild vlees en gevogelte is zij overigens zeer bekwaam. Ik zie Peggy ook als een underdog.
Niels is na Rico de aller zwakste.
Zal gaan tussen Peggy, Noury en Ibrahim.
Ik verheerlijk Noury en voor een deel Pascal en ik heb enige kritiek op Ibrahim. Ik denk dat de meeste het niet eens met mij zullen zijn.quote:
Noury is gewoon goed, heeft wel symphatie bij Kranenborg, wat weer in zijn voordeel kan werken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik verheerlijk Noury en voor een deel Pascal en ik heb enige kritiek op Ibrahim. Ik denk dat de meeste het niet eens met mij zullen zijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef k_man het volgende:
Ik hoop dat Rico wint. Of anders Pascal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:10 schreef roos85 het volgende:
Zie net op de site van Topchef, tweets van Jaspers staanHad ie al eerder getwitterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder meer ook dit over de finale:quote:Lunch zit er in, zeeer spannend, verassende uitslag
oke, wist ik niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Had ie al eerder getwitterd.
Onder meer ook dit over de finale:
[..]
ben bang dat hij er lang in blijftquote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef DaggerOne het volgende:
Als Rico niet snel afvalt stop ik met kijken
Nou ja, nog een week, toch? Dat overleven we welquote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef DaggerOne het volgende:
Als Rico niet snel afvalt stop ik met kijken
Rico gaat winnen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben bang dat hij er lang in blijft
Ik eet ze dan allebei op.quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef Drassss het volgende:
Als Rico gaat winnen vreet ik mijn schoen op.
Ach, met VEEL SAUS wordt alles lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef Drassss het volgende:
Als Rico gaat winnen vreet ik mijn schoen op.
Als hij maar goed gegaard is (en niet naar leer smaakt).quote:Op zondag 21 november 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, met VEEL SAUS wordt alles lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |