Ik geloof niet dat ie homo isquote:
Hij jankt wel als een malle om niets, hoog stemmetje, praat te veel, zit te veel aan anderen en staat vooraan als er een man geknuffeld moet worden. Nah ja, wack is ie sowiesoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie homo isDat gun ik hem niet
en anders Nouryquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef Krantenman het volgende:
Van mij mag Ibrahim winnen. Die gast kan echt wel koken. Of anders Peggy.
Gewoon een suffe hetero.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij jankt wel als een malle om niets, hoog stemmetje, praat te veel, zit te veel aan anderen en staat vooraan als er een man geknuffeld moet worden. Nah ja, wack is ie sowieso
Ik heb Noury nog niks echt goeds zien doen...quote:
Nee, maar, hij was bij over de kook heeeeel goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Noury nog niks echt goeds zien doen...
dat jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
Oh, gatver, dat lachje van Rico toen Ibrahim werd afgemaakt. Nu mag ie ECHT weg, irritant mannetje
Dan had Omar er nog ingezeten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef DaggerOne het volgende:
GVD zeg, ze laten gewoon alle extravagante persoonlijkheden erin, zodat er straks een leuke show ontstaat. Volgens mij heeft dit niks meer met koken te maken.
Omar is qua type karakter een beetje te vergelijken met Ibrahim. Teveel van dat soort mensen zou ook niet goed zijn moeten ze gedacht hebben. Maar het valt me echt op. Rico aan de ene kant met Ibrahim als tegenovergestelde. Daarnaast nog Pascal met zn geintjes, de zachtaardige Jeroen, Peggy de Belg, Kay het 'jongetje' met zn muts...quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan had Omar er nog ingezeten.
Nadeel is natuurlijk dat we als kijker alleen maar af kunnen gaan op de "jury". Zelf proeven kan niet, anders dan bij Idols, we kunnen hooguit zien of iets er lekker uit ziet.
En hij is een (oud-)plaatsgenoot van me (nee, ik ken hem verder nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef DaggerOne het volgende:
lol,
Noury is Ajax fan (zit zelfs bij de harde kern in 410) en houdt van erotiek
http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=14303
Ik ken Jeroen in real-life.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef DaggerOne het volgende:
Ben eens ff aan het kijken wat alle kandidaten zoal doen enzo, wel interessant omdat je ze leert kennen zoals ze in de keuken zijn. Verrassend hoe ze dan in het echte leven zijn.
Dit is de facebook pagina van Jeroen, hij heeft iedereen als vriend
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001915328312
Priscilla:
[ afbeelding ]
Noury is echt een schatjequote:Op zaterdag 20 november 2010 08:57 schreef Tezz het volgende:
Toch is Noury ook wel goed hoor. Hij is vrij constant geweest gedurende het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |