Oeh oeh oeh !!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom ff de swapdoos promoten!
Ik zoek nog deelnemers die toffe dingen te ruil hebben
Ik twijfel, ik heb wel een aantal dingen waar ik op zich niet veel mee doe, maar ik kan er geen afstand van doen. Faal.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom ff de swapdoos promoten!
Ik zoek nog deelnemers die toffe dingen te ruil hebben
Ook niet als je er iets leuks voor terug krijgt?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Backstreet Boys.. Die heb ik ook nog live gezien. Vorig jaar ofzo.
[..]
Ik twijfel, ik heb wel een aantal dingen waar ik op zich niet veel mee doe, maar ik kan er geen afstand van doen. Faal.
Schattigquote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh !!!
Ow wacht.. Je zegt toffe dingen....
Da's een beetje het dilemma voor mezelf, leuke dingen terugkrijgen, maar wel afstand moeten doen van dingen. Een beetje een niet handige eigenschap.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ook niet als je er iets leuks voor terug krijgt?
Ghehehequote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een beetje het dilemma voor mezelf, leuke dingen terugkrijgen, maar wel afstand moeten doen van dingen. Een beetje een niet handige eigenschap.
En dan heb ik wel dingen die ik niet zo vind, maar die vind ik niet leuk om in de koffer te gooien, want niet echt bijzondere dingen enzo.quote:
Groetjens van de kids.quote:
Winterslaapquote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het gewoon ff niet meer, met die koffer...
Snap ik, ik zou het ook niet weten..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het even laten rusten. Kijken hoe je de doorstroom kunt verbeteren zodat de mensen die verderop in de route zitten niet allemaal troep krijgen. En eerlijk zijn. Als je een ruil niet okay vind, moet dat gewoon gezegd kunnen worden!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
* PriemGirl humps space !! Raaooorrrrrrrrquote:
Kwastje van MAC. Nu hadden ze 'm wel.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ijsje jaloers?
* PriemGirl humps ijsje mmmm.. vanille
MOARR MOARRquote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl humps space !! Raaooorrrrrrrr
vanaf een uurke of 2-3quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MOARR MOARR
![]()
SQ, hoelaat is de meet volgende week zaterdag eigenluk?
Oohh als ik dan een uurtje later ben maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf een uurke of 2-3
specs volgen
Oh noessss!!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
I'm all alooooone.. There's no one heeeere besiiiide me....
Én er is geen house meer op tv !!! HORROR
ja lekkah!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Sheldooooooon !! *love*
Coītus *gniffel gniffel*![]()
SQ ! Verder alles goed meid? Biertje doen?![]()
nikie apenstaartje getmail punt nlquote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Snort.. Heeft iedereen elkaar op msn ofzo? *snif*
*opent een gesprek met zichzelf.. Hoi PG !! Hoe is het meid? Ja poeh zware dag gehad op werk. Oo hoezo? Ja ben in een doos gestopt..Ja pfff.. eng joh... *
![]()
![]()
You haz teh sexxeh ! In teh showerrrrrquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef Joysa het volgende:
Ik help nog wel even mee met vullen totdat mn visite er is
Met een boterhamzakje om telefoonquote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You haz teh sexxeh ! In teh showerrrrr
Oeh, wel safe dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met een boterhamzakje om telefoon
quote:
Whataya want from mehhhhhquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Zaterdag naar Adam Lambertttttt
Verrek, er klikt ineens iets in m'n hoofd.quote:
Heel eerlijk ken ik het alleen van the voice of holland.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest, eerlijk toegegeven, ook even youtuben omdat de naam mij niks zei![]()
Nopequote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef mirannie het volgende:
Hahaha, luisteren jullie geen radio??
Ik zet liever iets uit m'n eigen collectie op. Maar mijn smaak wijkt nogal af van wat je op de radio hoort, vandaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb in de auto altijd de radio aan staan en thuis zet dochterlief m altijd aan
Aha, vandaar. Ik ben zon echte pop liefhebster. De tijd van hard rock en daarvoor nog hardcore is long gone...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet liever iets uit m'n eigen collectie op. Maar mijn smaak wijkt nogal af van wat je op de radio hoort, vandaar.
QFT. Jive, swing en bigband hoor je zelden op den radioquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet liever iets uit m'n eigen collectie op. Maar mijn smaak wijkt nogal af van wat je op de radio hoort, vandaar.
Het zou het wel gezelliger maken op de radio.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT. Jive, swing en bigband hoor je zelden op den radio
quote:
Komt wel goed hoor, lichaam moet altijd even wennen! Soms is het koppijn of extreem moe, soms is het overgevenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zijn er geen andere meds voor je?
Want dit is zo klote
Ebilquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haai!! (bijna bier-meeten!!)
Hoiquote:
Sigaretten meenememquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haai!! (bijna bier-meeten!!)
Parthardy jeweetzquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Sigaretten meenemem.
Zeker ja!!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Sigaretten meenemem.
OEH!!!!!!!!!!!!!! Kom jij ook????quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Thanks liefjes
Ik heb zin in de meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de kleuren zijn pcies hetzelfde!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 22:24:04 ]
Zaufen jah!! En daarna zat mijnquote:
picczzzzquote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Opi bling dynasty met kraaklakje is niet origineel maar wel TOF!
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Owja sorry maar waar ik gelijk aan moest denken toen ik mijn nagels zag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de kleuren zijn pcies hetzelfde!
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OEH!!!!!!!!!!!!!! Kom jij ook????![]()
![]()
Oh en gaan stappeuh in Tillyquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zaufen jah!! En daarna zat mijnlastig vallen 's nachts, ook altijd leuk
Oeh, dat kunnen we ook nog doen ja!!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh en gaan stappeuh in Tilly
Epic ;Dquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, dat kunnen we ook nog doen ja!!
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
It's gonna be lengen-wait for it-DARY!!!!
TOF!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
zonder clean up en snel lelijke foto gemaakt maar ok
[ afbeelding ]
trustequote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Naar bed ! Truste dames![]()
Bijna weekend woei
Lekker slapen!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Naar bed ! Truste dames![]()
Bijna weekend woei
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
owja en mijn kat heeft 3 heerlijke plekjes om te slapen, maar bij hem zijn mijn LV tassen ook favoriet:
[ afbeelding ]
Kat met goeie smaak?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
rare foto van kat btw maar hij ligt echt pal naast mij ...
mijn ene kat slaapt in al mijn lv tassen, als ik er 2 naast elkaar zet pakt ie altijd de duurste ;S
de andere kat gebruikt gelukkig altijd mandje
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja want mijn kat is ook homo
Luxe slaapplaatsquote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
owja en mijn kat heeft 3 heerlijke plekjes om te slapen, maar bij hem zijn mijn LV tassen ook favoriet:
[ afbeelding ]
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja want mijn kat is ook homo
serieus hoorquote:
Briljantquote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus hoor
hoe hij loopt ... hoe hij mauwt ... altijd maar op mijn tasjes liggen en snel beledigd ... het is echt een homotje![]()
helemaal als je zijn broer ernaast ziet ... iedereen zegt het ook!!
Helemaal als je in de straat een stel hebt wonen die ook homo zijn en dan naar je toe komen dat ze die kat echt "eeeeeeeeeenig" vinden .. toen wist ik het zeker!!!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus hoor
hoe hij loopt ... hoe hij mauwt ... altijd maar op mijn tasjes liggen en snel beledigd ... het is echt een homotje![]()
helemaal als je zijn broer ernaast ziet ... iedereen zegt het ook!!
Ehehehehequote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Helemaal als je in de straat een stel hebt wonen die ook homo zijn en dan naar je toe komen dat ze die kat echt "eeeeeeeeeenig" vinden .. toen wist ik het zeker!!!
Ok, ik moest nu echt hardop lachen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Helemaal als je in de straat een stel hebt wonen die ook homo zijn en dan naar je toe komen dat ze die kat echt "eeeeeeeeeenig" vinden .. toen wist ik het zeker!!!
Omg, ik zit hier echt hardop te lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Echt gebeurd hoor! Ik vond het zo super mooi, want ze vinden mijn andere kat ook echt heel erg tof, maar die kleine was heel speciaalquote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Omg, ik zit hier echt hardop te lachen![]()
Ja, die kleine zat helemaal te kroelen met het luchtbedquote:Op donderdag 18 november 2010 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Echt gebeurd hoor! Ik vond het zo super mooi, want ze vinden mijn andere kat ook echt heel erg tof, maar die kleine was heel speciaaljaaaaa ja
Het is ook wel een raar snuitertje, maar het is zo echt een leuk stel samen
En je kunt het aan dico vragen, die vond mijn katten ook al raar
Lekker slapen!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mijn mannetjes in bedje proppen en zelf daarna ook slapen!!
truste dames
Trustenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mijn mannetjes in bedje proppen en zelf daarna ook slapen!!
truste dames
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk willen we fotos zien!! Ok, laat ik even voor mezelf spreken: ik wil wel heel graag fotos zien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:25 schreef Loqi het volgende:
voor Zoep en poezelbeest
altijd zo rot als beestjes iets hebben
Ik begin vanaf maandag weer officieel aan mijn scriptie nu alle rompslomp rond t samenwonen een beetje rustiger is. Heb er geen zin inHet is heel moeilijk om mezelf te motiveren er weer kei hard tegenaan te gaan.
Willen jullie trouwens foto's zien van hoe t geworden is?
Blijf er bovenop zitten dat de dierenarts snel handeldwant kittens zijn zwak en kunnen aan giardia overlijden ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
![]()
Voor iedereen die met Spotje meeduimt: er is uitslag van het lab. Hij heeft een alvleesklierontsteking en misschien giardia. De AB die we nu geven pakt helaas enkel symptomen aan en niet de oorzaak, maar als we ermee stoppen zal hij zich weer helemaal terug ziek gaan voelen. Die AB houden we dus wel nog even vol. We moeten nu 3 dagen achter elkaar poepmonstertjes nemen, en die samen opsturen naar het lab. Aan de hand van de uitslag van die 3 monsters (want die ene is zo'n momentopname) gaan we een behandelplan opstellen.
Het is dus allemaal nog niet voorbij, en de diarree is ook nog altijd heel heftig, maar zolang hij zo fit blijft komen we er uiteindelijk wel door.... Tis alleen hopend at we de alvleeskleirontsteking goed aan kunnen pakken en dat het eenmalig is.
Arm poezebeest. Ik duimquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
![]()
Voor iedereen die met Spotje meeduimt: er is uitslag van het lab. Hij heeft een alvleesklierontsteking en misschien giardia. De AB die we nu geven pakt helaas enkel symptomen aan en niet de oorzaak, maar als we ermee stoppen zal hij zich weer helemaal terug ziek gaan voelen. Die AB houden we dus wel nog even vol. We moeten nu 3 dagen achter elkaar poepmonstertjes nemen, en die samen opsturen naar het lab. Aan de hand van de uitslag van die 3 monsters (want die ene is zo'n momentopname) gaan we een behandelplan opstellen.
Het is dus allemaal nog niet voorbij, en de diarree is ook nog altijd heel heftig, maar zolang hij zo fit blijft komen we er uiteindelijk wel door.... Tis alleen hopend at we de alvleeskleirontsteking goed aan kunnen pakken en dat het eenmalig is.
Duim gewoon nog even heel hard verder voor Spots, ik vind het gezien de situatie wel positief dat hij fit blijft. Sterk ventjequote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef kieskleurig het volgende:
Ziet er echt ontzettend goed uit allemaal Loqi![]()
Die grote spiegel
Want lakjes natuurlijkquote:
Nog niet, hier komt de post tussen nu en een uur of 2, ik laat wel horen als t er isquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er al iemand post van mij gehad?
Dank je wel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef mirannie het volgende:
Erg leuk Loqi!! Jaloers op jouw beauty hoekje, daar heb ik helaas geen plaats voor. Maar echt cool geworden!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er al iemand post van mij gehad?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:08 schreef Loqi het volgende:
Nog niet, hier komt de post tussen nu en een uur of 2, ik laat wel horen als t er is![]()
Hopelijk ruilen ze hem gewoon om en staan ze er niet op om hem op te sturen voor reparatiequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Krijg je een blackberry is hij nieuw uit de doos zo goed als dood
Whut?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Krijg je een blackberry is hij nieuw uit de doos zo goed als dood
nee hoor is een bedrijfstelefoon en we nemen er straks 800 van ze af dus ze moeten eens durven zoiets te zeggen dan trek ik het hele zootje weer inquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hopelijk ruilen ze hem gewoon om en staan ze er niet op om hem op te sturen voor reparatie
Foto graagquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:16 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 4 accessorize lakjes, vandaag bezorgd door de pakjesman
Ik heb er ook niet om gevraagd dat ik twee tussenuren heb waarbij al mn vrienden al klaar of ziek zijn.quote:
heb jij nog wel eens van spaceinvaders gehoord? ze is zo stil laatste tijd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh die 2de van links en de meest rechtse
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb jij nog wel eens van spaceinvaders gehoord? ze is zo stil laatste tijd!
wiequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb jij nog wel eens van spaceinvaders gehoord? ze is zo stil laatste tijd!
Wat gaaaaafquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:21 schreef Loqi het volgende:
Entree
Voordeur
[ afbeelding ]
Kapstok
[ afbeelding ]
Kamerdeur en trap
[ afbeelding ]
Trap
Rood![]()
[ afbeelding ]
Van boven af
[ afbeelding ]
Badkamer
Met compleet verlegde water en stroomaansluitingen en zelf gemaakte achterwand op t bad
[ afbeelding ]
Met badeendjesstaan er eigenlijk veel meer, maar ze vallen overal net buiten de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijkamer/Kleedkamer/Make-up kamer
[ afbeelding ]
2,5 meter kledingkast![]()
[ afbeelding ]
Mijn hoekje (lakjes!!)
[ afbeelding ]
Slaapkamer
Bed is 1.60 bij 2
[ afbeelding ]
Met knuffels
[ afbeelding ]
Menshoge spiegel
[ afbeelding ]
Met hippe deursticker en zelf gemaakt schilderijtje [ afbeelding ]
Huiskamer
Lijkt zo best klein en vol, maar alle meubels zijn gewoon super grooteettafel alleen als is 2 bij 1 meter. Salontafel, bijzettafel en tv meubel zijn originele ontwerpen door mijn opa gemaakt.
Met mini kerstboom op tafelbeetje vroeg, maar was cadeautje
[ afbeelding ]
Met hamster
[ afbeelding ]
Vriends pc plekje
[ afbeelding ]
Mijn pc plekje
[ afbeelding ]
Hangers met ansichtkaarten (postcrossing)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken
(beetje donker, solly)
[ afbeelding ]
Nieuw blad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de enorme spammaar ik ben er gewoon super trots op en blij mee
![]()
Ja ik dat dat er altijd hier een klein ukje zat die heel veel praatte ,, maar ik begin ook steeds minder van haar te herinneren ... misschien was het maar verbeeldingquote:
quote:
Dank jullie! Sticker komt gewoon van ikeaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat gaaaaaf
Ik ben verliefd op die deursticker.
Hmm, stel dat ik het go goth setje bestel bij TD. Neemt dat dan 4 plekjes in?
Volgens mij telt dat als 2quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:03 schreef Crientj het volgende:
Hmm, stel dat ik het go goth setje bestel bij TD. Neemt dat dan 4 plekjes in?
Ja mini's ... ik vind die van mij niet zo heel boeiend, ik denk dat ik het setje in ruiltopic ga zettenquote:
Ik vind de mini's sowieso verrot. Daar valt echt niet mee te lakken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mini's ... ik vind die van mij niet zo heel boeiend, ik denk dat ik het setje in ruiltopic ga zetten
Ik haat dat liedjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Daar gaat Loesje, met dat leuke bloesje!
stomme rotreclame nu heb ik dat liedje al even mijn hoofd
Welke??quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef mirannie het volgende:
Ik heb gewoon 15 gloednieuwe prachtige lakjes thuis staan, net vanmorgen binnen gekomen, maar nu ben ik aan het werk. Ik wil spelen!!! Nagelwielen (although die volgens mij allemaal vol zijn...) eigen nagels, alles erop en eraan.
Aangezien sommige als extra'tje kwamen en ik geen tijd heb gehad om te kijken wat het was, kan ik niet alles neerzetten hier, maar onder andere: Glacier Bay Blues, SH Arabian Night, Bloom Mena, SH Flair, Hard Candy MrWrong, Icing Peacock, Wet'n Wild wild orchid, enz enzquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik haat dat liedje![]()
[..]
Welke??
Daar zitten al een paar erg mooie tussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aangezien sommige als extra'tje kwamen en ik geen tijd heb gehad om te kijken wat het was, kan ik niet alles neerzetten hier, maar onder andere: Glacier Bay Blues, SH Arabian Night, Bloom Mena, SH Flair, Hard Candy MrWrong, Icing Peacock, Wet'n Wild wild orchid, enz enz
I'm with you! Lag om 4-5 uur nog voor me uit te kijken, was ver voor de wekker weer wakker en zat om 8 uur in de bus. Nu een instortmomentje met opgezette, branderige ogenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Boh, ik heb maar iets van 3u geslapen vannacht... ik ben moeoeoeoeoeoeoe
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Diconnected het volgende:
Loqi omg jij hebt echt helemaal mijn smaakecht heel leuk je huisje!
* Diconnectedstopt truffelkruidnootjes naar binnen
jaloers, jij mag wel met nieuwe aanwinsten spelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
pompompom
gespeeld met 88 warm palette
Irritant is dat hč?! Heb jij dan ook dat als je de avond erna vroeg naar bed wil, dat je dan ineens weer heel wakker bent? Ik voel me altijd de hele dag brakkig en dan vanaf een uur of 7 's avonds weer fit, wat niet handig isquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Boh, ik heb maar iets van 3u geslapen vannacht... ik ben moeoeoeoeoeoeoe
Guud alleen veel hockeymensen mwehehe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe was het op de uvt eigenlijk?
Ja, hippe mensen he??quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Guud alleen veel hockeymensen mwehehe.
Dat flow bestuur
Die Philips die ik zag in de Mediamarkt! Heb em via bol.com besteld, daar wassie 15 euro goedkopertquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die Philips die ik zag in de Mediamarkt! Heb em via bol.com besteld, daar wassie 15 euro goedkopert
oh, da's echt iets voor jou!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.britishbeautyb(...)-own-and-worlds.html
hoe bedoel je via de oude manier? je hebt gewoon toch de 20 dollar shipping genomen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Ships....Spoedvraag. Order bij TD staat klaar. Nu zag ik de vorige order dat er een extra optie was met 20 dollar shipping, die heb ik toen gekozen.
Nu twijfel ik. Moet ik gewoon via de oude manier bestellen? Dus apply flat rate en dan kiezen voor UPS international?
Ik schrik ervan...Zou die andere order nu wel goed gaan?
ja die van 18 dollar is 20 dollar gewordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb trouwens al dik een jaar niet besteld ofzo. Zie net op mijn invoice dat ik gewoon een USPS tracking nummer heb gekregen dus ik neem aan dat die optie van 20 dollar gewoon goed is.
Hij is leuk, maar bereid je voor op het einde. Ondanks dat je weet dat je midden in het verhaal stopt, ben je toch teleurgesteld.quote:
Das wel erg. Ik heb in 1 jaar 120 lakjes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !! Koffie![]()
En holy guacamoly.. Ik besefte net dat ik in juni met nog geen 10 lakjes ben begonnen... en ik zit nu aan 90![]()
Is dat een andere benaming voor schoonmoeder??quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jaloers![]()
ik aga naar een andere 'heks' vandaag
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das wel erg. Ik heb in 1 jaar 120 lakjes.Welcome to the dark side I say.
1 jaar 280, met vele tientallen verkoperts en swapkofferdonaties meldtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das wel erg. Ik heb in 1 jaar 120 lakjes.Welcome to the dark side I say.
Hier is hij ook net hoger gezetquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb de kachel net op 20 graden gezet
quote:
Veel plezier straks!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik sta voor paradiso te bevriezen!
pic?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef mirannie het volgende:
OMG, net mijn eerste Barielles opgehaald van het postkantoor en ze zijn echt zooooo gaaf!!!
belg!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
HF
Ik zit bntm finale te kijken.. Nigel
Speelt er?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik sta voor paradiso te bevriezen!
Adam Lambert (Whataya want from mequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Speelt er?
En ben benieuwd Mirannie!
Oh die!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Adam Lambert (Whataya want from me)
Alkmaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben in alkmaar aan het babysitten .. straks lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |