Oeh oeh oeh !!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom ff de swapdoos promoten!
Ik zoek nog deelnemers die toffe dingen te ruil hebben
Ik twijfel, ik heb wel een aantal dingen waar ik op zich niet veel mee doe, maar ik kan er geen afstand van doen. Faal.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom ff de swapdoos promoten!
Ik zoek nog deelnemers die toffe dingen te ruil hebben
Ook niet als je er iets leuks voor terug krijgt?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Backstreet Boys.. Die heb ik ook nog live gezien. Vorig jaar ofzo.
[..]
Ik twijfel, ik heb wel een aantal dingen waar ik op zich niet veel mee doe, maar ik kan er geen afstand van doen. Faal.
Schattigquote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh !!!
Ow wacht.. Je zegt toffe dingen....
Da's een beetje het dilemma voor mezelf, leuke dingen terugkrijgen, maar wel afstand moeten doen van dingen. Een beetje een niet handige eigenschap.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ook niet als je er iets leuks voor terug krijgt?
Ghehehequote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een beetje het dilemma voor mezelf, leuke dingen terugkrijgen, maar wel afstand moeten doen van dingen. Een beetje een niet handige eigenschap.
En dan heb ik wel dingen die ik niet zo vind, maar die vind ik niet leuk om in de koffer te gooien, want niet echt bijzondere dingen enzo.quote:
Groetjens van de kids.quote:
Winterslaapquote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het gewoon ff niet meer, met die koffer...
Snap ik, ik zou het ook niet weten..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het even laten rusten. Kijken hoe je de doorstroom kunt verbeteren zodat de mensen die verderop in de route zitten niet allemaal troep krijgen. En eerlijk zijn. Als je een ruil niet okay vind, moet dat gewoon gezegd kunnen worden!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
* PriemGirl humps space !! Raaooorrrrrrrrquote:
Kwastje van MAC. Nu hadden ze 'm wel.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ijsje jaloers?
* PriemGirl humps ijsje mmmm.. vanille
MOARR MOARRquote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl humps space !! Raaooorrrrrrrr
vanaf een uurke of 2-3quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MOARR MOARR
![]()
SQ, hoelaat is de meet volgende week zaterdag eigenluk?
Oohh als ik dan een uurtje later ben maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf een uurke of 2-3
specs volgen
Oh noessss!!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
I'm all alooooone.. There's no one heeeere besiiiide me....
Én er is geen house meer op tv !!! HORROR
ja lekkah!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Sheldooooooon !! *love*
Coītus *gniffel gniffel*![]()
SQ ! Verder alles goed meid? Biertje doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |