Thanx, met mijn rode kop breng ik er zelf al genoeg kleur aan hequote:Op donderdag 18 november 2010 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Maar grijs en zwart staat je wel goed
Guess what?! Het is niet verplicht ofzoquote:Op donderdag 18 november 2010 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Nu even sportenik heb er zo'n zin in.....not
Wel als ik dit lekker figuurtje wil houdenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Guess what?! Het is niet verplicht ofzo
Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx, met mijn rode kop breng ik er zelf al genoeg kleur aan he![]()
Ow ga dan maar heel snel sporten inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel als ik dit lekker figuurtje wil houden
Nog een keer winkelenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. en 10 december gaan we naar een bruiloft en ik weet niet wat ik aan moet. Zou mijn nieuwe outfit niet te casual zijn? We zijn daggasten + avond, zou eventueel dus kunnen switchen tussendoor. Maar ik weet niet hoe 'gekleed' ze het gaan doen allemaalLastig lastig!
en terechtquote:Op donderdag 18 november 2010 16:59 schreef rijsttafel het volgende:
Er is een nieuwe HP film en die krijgt prioriteit in alle bioscopen
Ja, moet je doen! En Steps ook eens proberen, daar kan ik altijd heel goed slagen voor feestelijk en toch mij..quote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was ff eten![]()
Maar ja! Nog een keer![]()
![]()
ff Enschede in binnen kort
Hmm ok.. wil er graag een in een donkere kleur, dus zeker nog ff bij de Espritstore kijken dus!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben jouw jurkje ook in het zwart zag ik vandaag op de site van Esprit toen ik zo heel hard aan het studeren was
Beter dan zo bleek als ik benquote:Op donderdag 18 november 2010 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. heb erg snel nogal rode wangen hoor![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter dan zo bleek als ik ben
Sporten was wel lekker alleen een zielige aflevering van Greysdus stond afentoe met tranen in mijn ogen te crosstrainen
Ja, nja, ik ben beide afwisselenquote:
aggosquote:Sporten was wel lekker alleen een zielige aflevering van Greysdus stond afentoe met tranen in mijn ogen te crosstrainen
Wehehe dat overkomt collega's van me ook regelmatig met notulen en zoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef LieLie het volgende:
Nou mailt die man, dat ie het programma voor Den Haag mailt, maar vergeet ie de bijlage..
Héél irritant, want ik ben juist zo nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 november 2010 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe dat overkomt collega's van me ook regelmatig met notulen en zosoms tot 3x toe
![]()
Coolquote:Op donderdag 18 november 2010 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
heel DWDD zingt met van Velzen!! Echt tof!!
Ja, hallo, dat is maar de helft van het verhaal natuurlijk! Ben je nog op tijd gekomen?!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh, daar ben ik weer. Bijna 12 uur gewerkt vandaag, gaat 'ie lekker
Oh stress vanmorgen, moest om half 9 college geven, stap ik even voor 8en op m'n fiets: lekke band. SHiiiiiit.
Anyway, het college was leuk en ik denk dat ik het goed heb uitgelegd, dus da's wel een fijn gevoel
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb Meneer, die zich net had ingezeept met scheerschuim, vriendelijk verzocht mij NU te brengen met de autoWat een ramp is dat trouwens, met de fiets is echt veel sneller. Maar ik was nog net op tijd. En vervolgens kwam de helft van de studenten te laat
dat zal je zien hequote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb Meneer, die zich net had ingezeept met scheerschuim, vriendelijk verzocht mij NU te brengen met de autoWat een ramp is dat trouwens, met de fiets is echt veel sneller. Maar ik was nog net op tijd. En vervolgens kwam de helft van de studenten te laat
gmtaquote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
zal je altijd zien, maar als jij te laat komt is dat eigenlijk erger. Maar fijn dat Meneer er nog was, ja
Nee. Voor een sportman gelden alleen 1e plaatsen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat het niet ging zoals je gehoopt had maar er komen vast meer wedstrijdjes. en 2e is goe-hoed!
ik was als stijve hark anders behoorlijk blij met mn zilveren medaille tijdens een turnwedstrijd 16 jaar geledenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Voor een sportman gelden alleen 1e plaatsen.
Oh, dat was met het verhaal van The Graduate toch? Die laatste is een supervage film, maar:quote:Op donderdag 18 november 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben film kijken met Jennifer Aniston; Rumos has it op net 5
jes geen idee wat dat is maar staat in de gidsquote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat was met het verhaal van The Graduate toch? Die laatste is een supervage film, maar:![]()
Volgens mij was dat destijds nogal een spraakmakende film (ik vond het wel meevallen, hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
jes geen idee wat dat is maar staat in de gids
nummer 1 is een wedstrijd zwemmer op landelijk niveau. dat ga ik dus never nooit niet reden.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Voor een sportman gelden alleen 1e plaatsen.
Heyquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Kijk voor het eerst sinds tijden weer eens naar 2voor12.
Heb de indruk dat de vragen makkelijker zijn geworden.
Van de eerste 12 vragen heb ik er 10 uit het hoofd goed. Wist alleen niet het liedje van Mieke Telkamp en dat beladingsteken op schepen.
ik vind ze echt makkelijker dan vroeger.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Heydie vragen zijn gewoon nog net zo moeilijk als vroeger hoor!!
Of wil je mij soms uit de droom helpen dat ik zo snugger ben??![]()
![]()
Nja de kans dat je, als beetje ontwikkeld mens, wanneer je ouder bent iets meer weet is wel groter ja. Tot de ouderdom echt toe slaat natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ik vind ze echt makkelijker dan vroeger.
Of ik weet gewoon meer dan die jonkies die meedoen.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds nogal een spraakmakende film (ik vond het wel meevallen, hoor). Gaat over een middelbare, gehuwde dame die een jonge student verleidt.
Dag mrs. Robinson.quote:
Ik ben geen jonge Dustin Hofman hoor.quote:
Altijd fijn.......quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef LieLie het volgende:
Terug!
Pijn!![]()
En ik vroeg naar de pijn in mijn ribben na de vorige les pilates, maar dat was juist heel goed en ik moest er heel blij mee zijn, want dan was ik heel goed bezig met de oefeningen. Afijn, tien veren voor een enorme hoeveelheid spierpijn
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef LieLie het volgende:
Terug!
Pijn!![]()
En ik vroeg naar de pijn in mijn ribben na de vorige les pilates, maar dat was juist heel goed en ik moest er heel blij mee zijn, want dan was ik heel goed bezig met de oefeningen. Afijn, tien veren voor een enorme hoeveelheid spierpijn
Haha, ze was echt heel enthousiast! "Oh, dat is heel goed! Daar kun je trots op zijn!"quote:
Nja ze gaat natuurlijk niet zeggen dat je het niet goed doet, dan is ze een klant kwijtquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ze was echt heel enthousiast! "Oh, dat is heel goed! Daar kun je trots op zijn!"
En ik dacht 'auw, auw, auw!'
Maar ja, beter dat ik het goed doe dan helemaal verkeerd
Haha, het is wel echt een leuke vrouw. En er zitten ook fysio's bij in, dus als er iets niet goed is zorgen ze meteen dat je aangepaste oefeningen gaat doen, of een afspraak krijgt.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ze gaat natuurlijk niet zeggen dat je het niet goed doet, dan is ze een klant kwijt
het is echt prachtig. ze is verloofd en gaat op zoek naar haar vader. ze denkt dat dat diegene is die het met mrs robinson en haar dochter heeft gedaan (= haar oma en overleden moeder). die man zegt dat hij waarschijnlijk onvruchtbaar is dus niet de vader kan zijn. en nu is zij ook met hem naar bed geweestquote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds nogal een spraakmakende film (ik vond het wel meevallen, hoor). Gaat over een middelbare, gehuwde dame die een jonge student verleidt.
ROFLquote:
Hier!!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
Kan iemand me vertellen waar de CUL SC is gebleven
vlaag van verstandsverbijstering??quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Jensen is weer terugen waarom kijk ik er naar?
![]()
Afstandsbediening stuk?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Masochisme?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Kan altijd gebeuren toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vlaag van verstandsverbijstering??
Ik zou dat echt niet in het openbaar durven opbiechten als ik jou wasquote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
oke dan geef ik mijn vader de schuld, die wil het zien
Ik durf allesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet in het openbaar durven opbiechten als ik jou was
Ik ook eigenlijk.....quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
Ik moest ook maar eens naar bed, morgen echt veel doen
Op vrijdag?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.....
Morgen ook weer eens naar de kerk
Soort Amber Alert maar dan zonder vervelende kinderenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Meneer wordt ook weer wakker als er iets seksistisch van te maken is hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soort Amber Alert maar dan zonder vervelende kinderen![]()
Trusteh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |