erh what?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik dacht eerst dat het de voorkant was HAHAHA
Juh, er komt waarschijnlijk een aanslag eind November.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
"In Berljin heeft een robot gister een verdacht pakketje onderzocht."
Kwaliteits-FIPOquote:
Gemütlich.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, er komt waarschijnlijk een aanslag eind November.
Juh!quote:
Dan zouden ze dit jaar nog de LL kaartjes gaan verkopenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is definitief, de verhoging van de btw op kaartjes voor theater, toneel, concerten en musicals gaat op 1 januari 2011 in. Het is de vijf oppositiepartijen niet gelukt om de verhoging van de belasting op de cultuursector een jaar uit te stellen.
Ja kut haha daar gaat mijn motorgeld.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan zouden ze dit jaar nog de LL kaartjes gaan verkopen
Dat betekent 19 euro meer op Lowlandskaarten HALLO dat is veel.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
Ach boeiend, dan dokken we toch wat meerde kaarten worden sowieso elk jaar duurder.
Veel is relatief hequote:Op donderdag 18 november 2010 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat betekent 19 euro meer op Lowlandskaarten HALLO dat is veel.
Nee, nach Sjoegsjoeg!quote:
Dat kost tijden, GHB is wel makkelijk!quote:
[18+] Creatief met LSD uit eigen keuken.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat kost tijden, GHB is wel makkelijk!
Wtf.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Hyman het volgende:
Is je zusje kip aan het bakken -> Dooie muis in de zonnebloemolie
En lachgaspatronen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef TripleP het volgende:
Hahaha mijn vader gaat een machteging schrijven zodat ik bij de makro een poffertjespan kan kopen!
Teehee!
En geen poffertjespan!quote:
Dat dus!quote:
QFFT!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef TripleP het volgende:
Hahaha mijn vader gaat een machteging schrijven zodat ik bij de makro een poffertjespan kan kopen!
Teehee!
donderss wat nu?quote:
Dat kunnen we beter via PM afhandelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
donderss wat nu?
hoorde van bart.. dat jullie sex voor drugs deden..
hahaha prachtigquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:03 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter via PM afhandelen
Ja, msn neukt hierquote:
Fijnquote:
PM wat je hebt en welke diensten je wilt daarvoor dan komt dat helemaal in ordequote:
hahaha, zo werkt het in de winkel toch niet..quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
PM wat je hebt en welke diensten je wilt daarvoor dan komt dat helemaal in orde
Ik werk alleen via PMquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hahaha, zo werkt het in de winkel toch niet..
Ik hoor daar ook bij tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
bart moet je niet naar de 20tiger talk?
Hehe, goeie!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik hoor daar ook bij tegenwoordig.
Laatmaarzittenquote:
Je moet maar aannemen dat ik de beste benquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kom nou, als je een broek koopt, ga je eerst zoeken toch
haha zal het in me achterhoofd houdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:16 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je moet maar aannemen dat ik de beste ben
hehequote:
Omdat jordyquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik weet precies aan wie J het gaat vragen om te regelen.
Jordy kan je wel van op aan, als je maar geen dingen met 'm afspreekt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Omdat jordy
Maar ik zou het wel via via kunnen regelen, maar dat moet via mensen die ik daar liever buiten hou.
je kant beter niet doen denk.. beter voor de gezondheidquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Omdat jordy
Maar ik zou het wel via via kunnen regelen, maar dat moet via mensen die ik daar liever buiten hou.
Heb jij wat op ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heel neit goed, wat wil je doen sos op pils?
Ik kan echt geen kaas van die vorige zin van je maken.quote:
Je kan prima dingen met hem afspreken, als er maar geen bepaalde tijd aan verbonden zit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jordy kan je wel van op aan, als je maar geen dingen met 'm afspreekt.
En plaats.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan prima dingen met hem afspreken, als er maar geen bepaalde tijd aan verbonden zit.
wat wil je een keer proberen sos, pillen ghb?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:31 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik kan echt geen kaas van die vorige zin van je maken.
Sos.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wat wil je een keer proberen sos, pillen ghb?
moet je er wel hard bij drinken, dan proef je pas wat het isquote:
Eerst de sos, dan het bier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
moet je er wel hard bij drinken, dan proef je pas wat het is
Ohja, dat heb ik gehoordquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
Maar kan wel eerst sos dan bier.. maar zelf drink je dan minder.. omdat je van sos vol gaat zitten..
Als je eerst veel drinkt.. tot je niet meer kan.. of iets minder.. en dan neemt .. alsof je herleeft echt waar
nu nog de sosquote:
zakquote:
lieverd, hoe wil je dat ik op dit moment zonder middelen jou wens vervul?quote:
ja het hoeft niet nu, maar ok helaasch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lieverd, hoe wil je dat ik op dit moment zonder middelen jou wens vervul?
pm dan maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:47 schreef TripleP het volgende:
[..]
ja het hoeft niet nu, maar ok helaasch.
nu of als ik het nodig hebquote:
lief van jequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
das aan jou, als je wilt is niet altijd oft er is he
Ga fappenquote:
soppen werkt fantastischquote:
dan val ik echt met zo'n halve glimlach in slaapquote:
nice, kan je keer filmen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
dan val ik echt met zo'n halve glimlach in slaap
Dan kan ik de camera heul niet meer uitzetten, zonde van de batterij!quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
niet he soppen, maar het met een glimlach in slaap vallen..
zo vredig
jammer dan, tis voor de wetenschapquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dan kan ik de camera heul niet meer uitzetten, zonde van de batterij!
Je mag wel persoonlijk komen kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jammer dan, tis voor de wetenschap
das ok goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je mag wel persoonlijk komen kijken
40 a 50 euro per uurquote:
Daarna een geroosterd boterhammetje in het uitgelopen eigeel dopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lekker smikkelen zo snachts jam jam jam
en dan soppend naar bed?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:34 schreef TripleP het volgende:
[..]
Daarna een geroosterd boterhammetje in het uitgelopen eigeel dopen.
misschienquote:
quote:
hoe bedoel je "zo"?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
truste dan maar..
ik maar is slapen, zo weer college tijd... wie verzint dat nou op een vrijdag
over minder dan 8uur.. vind ik redelijk zo..quote:
das beter, wsl even laat uit bed.. want jij moet nog stukkie reizenquote:
Fuuuuuuuck, ik ben echt niet gemaakt op dat vroeg opstaanquote:
quote:
kop em dr op!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand ideeën voor een training van 45 min voor kinderen tot 12 jaar? Vooral spelletjes dus.
Mwah, dat klinkt een beetje gevaarlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
kop em dr op!
met een mat in het midden, dan moeten ze voetballen, en dan de bal op de mat koppen. Er mag 1 leerling keeper zijn.
Het is net zo gevaarlijk als voetbal hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, dat klinkt een beetje gevaarlijkEn ze zijn er nog wat te jong voor denk ik.
Wat ik voor me zie is dat het ene kind schopt, en de andere kopt. Geen goeie combiquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is net zo gevaarlijk als voetbal hoor.
Nee, al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef Dhaha het volgende:
Nog meer mensen PO dag wiskunde gehad vandaag?
wat een ramp
PO? Soberso heb ik geen wiskunde meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef Dhaha het volgende:
Nog meer mensen PO dag wiskunde gehad vandaag?
wat een ramp
Tering. Waar zat je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef TripleP het volgende:
IK HEB ER 5 UUR OVER GEDAAN OM THUIS TE KOMEN
GRISTUS
iets wat er op lijkt voortaan minder warme lijken opvullenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:43 schreef Bravebart het volgende:
Hey r0br0, ouwe neuktijgert, ben je weer losgelaten?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
robr0: Week weg wegens topics verzieken.
quote:
quote:
OVquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef TripleP het volgende:
IK HEB ER 5 UUR OVER GEDAAN OM THUIS TE KOMEN
GRISTUS
HOI BRAAFBARTJEquote:
Komt door de pillenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er kwam vanmorgen heel veel geel opgedroogd wondvocht uit mijn oor.
Fijn zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er kwam vanmorgen heel veel geel opgedroogd wondvocht uit mijn oor.
Jupsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welke? Die van op Lowlands?
Heb je het bewaard? Misschien kan je er wel bouillon van trekken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt megachill. Doet gelukkig ook geen zeer enzo.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je het bewaard? Misschien kan je er wel bouillon van trekken!
Heheheheheh.quote:
De N8?quote:
Nee, dezequote:
Hehehehe.quote:
Het weer is hier ook lekker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:53 schreef x3ro het volgende:
'T is daadwerkelijk mooi weer hier vandaagNu komen de problemen van bedenken wat te gaan doen
Als ik dat geweten had, was mn planning ook geweest vóór half 2 wakker wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het weer is hier ook lekker.
Mooie tijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, was mn planning ook geweest vóór half 2 wakker worden
Misschien ff naar de stad vanmiddag.. paar nieuwe patta's aufpikken
Denk een paar nettere stappers(iets van botticelli oid) ik heb immers hier echt echt n overkill van schoenen staan voor een dude zijnde, waarvan eigk niets 'net' is(6 paar airmax, 2 paar Y3, paar allstarsquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mooie tijd.
Wat voor een patta's?
Botticelli's, Marokkaan die je er bent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Denk een paar nettere stappers(iets van botticelli oid) ik heb immers hier echt echt n overkill van schoenen staan voor een dude zijnde, waarvan eigk niets 'net' is(6 paar airmax, 2 paar Y3, paar allstars)
Die hebben ekte wel mooie schoenen(zonder veel lakzooi). Kan ik dr wat aan doen dat hier die drugsrunners lopen op die botticelli's met een overkill aan lakquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Botticelli's, Marokkaan die je er bent.
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hebben ekte wel mooie schoenen(zonder veel lakzooi). Kan ik dr wat aan doen dat hier die drugsrunners lopen op die botticelli's met een overkill aan lak
Ik ga dan wel langs prada oid, of is dat soms ook weer voor Marokkanen?
Nahahahaaaar waar?!quote:
Nee ik rijd niet met de onsjes wit hier de grens over naar Luikquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja.
Hoe kan jij nou zulke dure schoenen betalen? Jij woont ook toevallig vlakbij de grens. Droekzrunner ook toevallig?
Ik wist 'tquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik rijd niet met de onsjes wit hier de grens over naar LuikIk beun soms wel wat bij hier en daar gezien het ontbreken van vast werk nu
(werk normaal wel altijd namelijk) en heb t wel goed hier van mn pa uit
Je wist wut?quote:
Koop gewoon Van Bommel of Van Lier gast.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hebben ekte wel mooie schoenen(zonder veel lakzooi). Kan ik dr wat aan doen dat hier die drugsrunners lopen op die botticelli's met een overkill aan lak
Ik ga dan wel langs prada oid, of is dat soms ook weer voor Marokkanen?
Ik zie dr liever niet uit als mijn pa en loop dr graag toch wat 'sportiever' bijquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koop gewoon Van Bommel of Van Lier gast.
Je hebt ook sportieve modellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zie dr liever niet uit als mijn pa en loop dr graag toch wat 'sportiever' bij
Is maar net waar het mee gecombineerd wordquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt ook sportieve modellen
Sowieso alles beter dan er uitzien als een Marokkaan/mooiboy
want als je op prada op botticelli loopt zie je er gelijk uit als een marokkaan kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt ook sportieve modellen
Sowieso alles beter dan er uitzien als een Marokkaan/mooiboy
Precies, jij snapt hetquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef robr0 het volgende:
[..]
want als je op prada op botticelli loopt zie je er gelijk uit als een marokkaan klopt
Wtfquote:
Damn wat lelijk gedaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:24 schreef x3ro het volgende:
Moet je eens bij dr tattoo foto's kijkenFAIL!
[ afbeelding ]
Zo lelijk gezet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:24 schreef x3ro het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort mensen voer ik altijd aan in mijn betoog tegen het algemeen kiesrechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:24 schreef x3ro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:26 schreef robr0 het volgende:
[..]
dit soort mensen voer ik altijd aan in mijn betoog tegen het algemeen kiesrecht
Zeggen we niks meer? :\quote:
Ik luister hem morgen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:15 schreef TripleP het volgende:
Bart: http://www.xlr8r.com/mp3/2010/11/donky-stomp-mw-slee-remix
wiequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:29 schreef TripleP het volgende:
Ja die gast besluit ineens om te verdwijnen en ik vond dat best raar.
JIJquote:
Dat ik normaal elke dag met je praat en ineens weg bent.quote:
mooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:36 schreef x3ro het volgende:
w00tw00t
Morgenmiddag lekker wat foto's gaan schieten in Cheratte(Oude steenkoolmijn)
[ afbeelding ]
Uhu, moet nog heel veel zooi ook als formulieren en spullen van de mijnwerkers liggen, wat nog allemaal uit de jaren 60 en 70 isquote:
Die gast zit altijd in de grasscompany te reprezenten in Eindhovenquote:
FUquote:
Neuhquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef robr0 het volgende:
[..]
ben je nou teleurgesteld in me ofzo
wou net zeggen ik ben gewoon makoekoe en kwam tot de conclusie dat ik teveel mensen in de msn had en toen ben ik willekeurig met mn ogen dicht mensen gaan verwijderen thats the real storyquote:
Ik geloof je niet. Maar je moet het zelf weten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
wou net zeggen ik ben gewoon makoekoe en kwam tot de conclusie dat ik teveel mensen in de msn had en toen ben ik willekeurig met mn ogen dicht mensen gaan verwijderen thats the real story
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:36 schreef x3ro het volgende:
w00tw00t
Morgenmiddag lekker wat foto's gaan schieten in Cheratte(Oude steenkoolmijn)
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Ja die gebruik ik sws.quote:
ja echt ik heb echt spijt van eigenlijk dat ik je heb verwijderd denk ik stiekemquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef TripleP het volgende:
ROBIN JE WILDE ME NOG TEN HUWELIJK VRAGEN EN JE VERWIJDERT ME VAN MSN
DUDE
Een studiegenootje woont daar!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:49 schreef TripleP het volgende:
Ik was gisteren trouwens in Houten, wat een kutplaats.
oude dorp gaat nog wel maar die nieuwbouw is serieus nog inspiratielozer dan het haar op mijn moeders vagienquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:49 schreef TripleP het volgende:
Ik was gisteren trouwens in Houten, wat een kutplaats.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
oude dorp gaat nog wel maar die nieuwbouw is serieus nog inspiratielozer dan het haar op mijn moeders vagien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |