Achter je.quote:
ga je nou of niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:57 schreef Michhas het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OPIk ben toch wel een frequent-poster hier
Heb Assassin's Creed binnen, ben een paar uur onaanspreekbaar
Niet pleite, maar ik kan niet met zo'n luxe mobiel dinges omgaanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je nou of niet?
Tevens is HT denk ik pleite
haha owja je had een koelkast,quote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet pleite, maar ik kan niet met zo'n luxe mobiel dinges omgaan
Waarheen?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je nou of niet?
Tevens is HT denk ik pleite
Iphonequote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha owja je had een koelkast,
ik mag de 25e weer een nieuwe telefoon, ideeën,iemand?
Wheh? Ik ga AC doenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Naar de wc..
Nee geenidee
Kom je zo hard dan?quote:
Zondag neuken met mij en CC schatje?quote:
Geen seks voor het huwelijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zondag neuken met mij en CC schatje?Zet je gleuf maar open
dan trouwen we toch ff voor een dag en na de seks weer scheiden?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk!
wanneer leer je het nou eens![]()
]quote:Op donderdag 18 november 2010 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan trouwen we toch ff voor een dag en na de seks weer scheiden?
daar heb ikhet ook overquote:Op donderdag 18 november 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
]
Nee het gaat om Lutte
ja voor 1 dag danquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je gaat met Lutte trouwen?
Jij die seks wil met alles wat een gleuf heeft, zoiets volgens mijquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja voor 1 dag danDan ff neuken en dan scheiden
Omg waar gaat dit over
ja jij begon eroverquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja voor 1 dag danDan ff neuken en dan scheiden
Omg waar gaat dit over
Je moet brievenbussen eens doen manquote:Op donderdag 18 november 2010 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij die seks wil met alles wat een gleuf heeft, zoiets volgens mij
Jij bent voor mij doable honneponquote:Op donderdag 18 november 2010 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jij begon erover![]()
Dus kom morgen maar met een lijstje voor doable jeweetzelf
Ga eens neuken en niet FOK!ken.quote:
Hihi zondagquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet brievenbussen eens doen man
[..]
Jij bent voor mij doable honnepon
[..]
Ga eens neuken en niet FOK!ken.
Ik sta voor het huis te wachten, maar Micha's trein had vertragingquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet brievenbussen eens doen man
[..]
Jij bent voor mij doable honnepon
[..]
Ga eens neuken en niet FOK!ken.
Ik stuur je wel een kruikquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik sta voor het huis te wachten, maar Micha's trein had vertragingIk sta hier nog een ruime 20 minuten in de kou
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een kruik
Alsof je dan wat van de film zietquote:Op donderdag 18 november 2010 18:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik ga niet zometeen al neuken, eerst film
Wij gaan er gelijk voorquote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof je dan wat van de film ziet
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof je dan wat van de film ziet
Lekker slimquote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik ben binnen! Ze vertrouwde mij de geheime sleutel toe
Ik heb wel wat van de film gezien hoorquote:
Die onder het matje/bloempot?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik ben binnen! Ze vertrouwde mij de geheime sleutel toe
Een gat in de boom geboord, en er staan tig bomen op hun oprit.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lekker slimDe sleutel buiten leggen
Inbrekers kennen die geheime plekjes ook
En je denkt dat inbrekers dat soort trucjes niet kennen?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gat in de boom geboord, en er staan tig bomen op hun oprit.
dankje voor de tip, nu alleen nog even Micha opzoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gat in de boom geboord, en er staan tig bomen op hun oprit.
Nee, het zou soieso te veel tijd kosten om te zoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En je denkt dat inbrekers dat soort trucjes niet kennen?
Zeg dat niet te hard.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het zou soieso te veel tijd kosten om te zoeken
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet al waar micha woont
Het zal een falende meet wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
er staan er ook maar 3 op zeker
nou ik weet me wel te vermakenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zal een falende meet worden
Nee een geile trio voor mij met CC en NBTquote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zal een falende meet worden
waarom ik niet begrijp en zo en ik niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom ik Michhas schuin enzo en ik niet?
Ze had vertraging, dus ja. Wat moet ik anders doenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
in de OP! jij fokt bij micha?
In haar kamer rondsnuffelen en dat hier melden, de details danquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze had vertraging, dus ja. Wat moet ik anders doen
Hahahhahaquote:Op donderdag 18 november 2010 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In haar kamer rondsnuffelen en dat hier melden, de details dan
Nee nu is het te groot, ik wilde alleen maar schuinquote:
draagt ze sokken?quote:
Meestal wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee nu is het te groot, ik wilde alleen maar schuin![]()
[..]
draagt ze sokken?
Hoezo dan? Wat is er mis met geen sokken dragen?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ke dan is het goed, verander de OP nou maar ik schaam me kapot
Ja jij komt hardquote:
Niks ik draag ook sokken, en een onderbroek, en een broek en een bh en een shirt en een vest en een jas en een sjaalquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat is er mis met geen sokken dragen?En wil je ook nog meer weten wat er in haar kast ligt?
![]()
![]()
![]()
Mag niet
Neukseksenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Over 4 + 5 minuten ben ik weg
Ik draag schoenen, sokken, een broek, een boxer, een T-shirt, een vest en buiten een muts.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks ik draag ook sokken, en een onderbroek, en een broek en een bh en een shirt en een vest en een jas en een sjaal
Die ga ik allemaal uittrekkenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks ik draag ook sokken, en een onderbroek, en een broek en een bh en een shirt en een vest en een jas en een sjaal
Misschien zit er dan ook een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja, dat zeggen ze allemaal !
ja jij welquote:Op donderdag 18 november 2010 18:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die ga ik allemaal uittrekken
Niet als jij het zegtquote:Op donderdag 18 november 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Misschien zit er dan ook een kern van waarheid in.
Maar hij is zo mooooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT haal dat grote ding nou weg
Doe jij het maar als je de Lapo krijgtquote:Op donderdag 18 november 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT haal dat grote ding nou weg
Jij bent ook mooi hoorquote:
Ja straks krijg ik hem nietquote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe jij het maar als je de Lapo krijgt
Lapohuntennnn voor HT dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe jij het maar als je de Lapo krijgt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja straks krijg ik hem niet
Picsquote:
Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte heeft nog niks gezegd van mijn nieuwe UI![]()
![]()
Omdat het een prachtige word art is.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat het een prachtige word art is.
Vroeg ik jou iets dan stuk haver.quote:
Doe maar niet want dan wordt ze verlegenquote:
dankjequote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe maar niet want dan wordt ze verlegen
Die was tegen HT!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vroeg ik jou iets dan stuk haver.
Haal wegquote:
Oké mijn excuus voor mijn uiterst lompe beledigingquote:
Vertelquote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
Als ik wegga, moeten jullie mij één ding beloven.
Nou?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
CC niet de lappooooow?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
Veel plezier met je meisjequote:
Omdat ik die krijgquote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
succes met neukseks
waarom mag ik de lapo niet>?
hihi je zei neuckseksquote:Op donderdag 18 november 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Succes met neuckseks dus blijkbaar!
Hij is nieuw. En blauw. En sexy.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi alweer
ik merk dat je je lolonderbroek aanhebt
Is hij er ook in mannen uitvoering?quote:
WTF?!!! NEE OMGWTFBBQquote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
Hahahhahahahahahgagahhagg ik zei neukseks. En wel TWEE KEER!1!1!!1!!!!!!2!2!2!
Doe eens uitquote:Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb een zwart/roze boxer geval aan
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, er kijken fokkers mee
Daar hou ik je aanquote:
Ik heb wel een olifantenboxet (met slurf!) in de aanbieding.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is hij er ook in mannen uitvoering?
PICSquote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel een olifantenboxet (met slurf!) in de aanbieding.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel een olifantenboxet (met slurf!) in de aanbieding.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jadan post ik er een van PD in tijgerprint
Alleen nog luipaard.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is er ook eentje in zebraprint?
Le zoef!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke snel even halen dan komen de pics schnell
Ja hè!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit gaat te langzaam voor de lapohunt
Ja enorm.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dinsdag was het zo druk, dat merkte ik aan de top 100
2 is te weinig?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja enorm.Maar twee is te weinig...
Ik stond op 1quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja enorm.Maar twee is te weinig...
HAHAHA Levenloos persoon alertquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik stond op 1Ook voor het eerst btw
Dan is het goedquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA Levenloos persoon alert![]()
toch hou ik van je hoor
Jij en ik. Voor lapohuntennnn. Maar nu is PD (quote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
2 is te weinig?
het toont wel aan dat ik geen leven heb
ow ik snap het, ja PD wilde ook lapohunten geloof ikquote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij en ik. Voor lapohuntennnn. Maar nu is PD () er!!!!
En voor hoe lang nog?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij en ik. Voor lapohuntennnn. Maar nu is PD () er!!!!
de rest van je leven, je komt nooit meer van fok af, en voor zo'n dingetje geven ze geen ban dacht ik, ze hebben je geen waarschuwing gegeven? alleen notes toch?quote:
Wat heeft ie uitgespookt dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de rest van je leven, je komt nooit meer van fok af, en voor zo'n dingetje geven ze geen ban dacht ik, ze hebben je geen waarschuwing gegeven? alleen notes toch?
UNOXquote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Jajaj het is wel weer leuk geweest
Mijn Unox worst?quote:
Niet opeten hoorquote:
ik eet wel wat anders opquote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als jij geband wordt eet ik mijn schoen op.
--> SEX SCquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik eet wel wat anders op
geen neukseks voor het huwelijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Thomas en ik... Laat ook maar.
Nee hoor, dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geen neukseks voor het huwelijk!
Opgeilen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks bijzonders.We hadden tussenuur samen ik deed hem een beetje pesten.
met wat pestte je hem danquote:Op donderdag 18 november 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks bijzonders.We hadden tussenuur samen ik deed hem een beetje pesten.
Jij pestkopquote:
stiekem heeft ze wel zin en dr principes doen dr pijnquote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte is gewoon een geilkonijn
nee thomas neuken doe je niet met een Qquote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was hem bijles Nederlands (werkwoordspelling![]()
) aan het geven en nouja... Vul zelf maar in.
We hebben nog steeds niet goede de drie weken niet zoenen in kunnen halen!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem heeft ze wel zin en dr principes doen dr pijn
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben nog steeds niet goede de drie weken niet zoenen in kunnen halen!
Hij moest wel het werkwoord wippen vervoegen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee thomas neuken doe je niet met een Q
ik leef met je meequote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben nog steeds niet goede de drie weken niet zoenen in kunnen halen!
Zondag he... dan gaan we ervoorquote:
agossie die arme jongen stond stijf van de verleidingquote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij moest wel het werkwoord wippen vervoegen.
Hij wil ook nog niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
agossie die arme jongen stond stijf van de verleiding
Lutte... je bent toch weleens verder gegaan dan zoenen?quote:
jij dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lutte... je bent toch weleens verder gegaan dan zoenen?
Moet dit op FOK!? Maar: ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lutte... je bent toch weleens verder gegaan dan zoenen?
quote:
Sorryquote:
ja hallo misschien is het prive voor haarquote:
Ik zei al sorryquote:Op donderdag 18 november 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo misschien is het prive voor haar![]()
da kan je toch wel via PM doen
ja toen had ik mijn hele verhaal al getikt en geen zin om te deletenquote:
We zijn wel iets verder gegaan, maar dat betekent niet dat dat iedere week is. We zitten ook vaak zat met de familie op de bank.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
SorryNou ja.. ik gun je gewoon de pleziertjes met je vriend
gezellig,quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn wel iets verder gegaan, maar dat betekent niet dat dat iedere week is. We zitten ook vaak zat met de familie op de bank.
Nou ja... Lutte.. het leven draait niet om seksquote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn wel iets verder gegaan, maar dat betekent niet dat dat iedere week is. We zitten ook vaak zat met de familie op de bank.
Hij ligt veel te lekker.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja... Lutte.. het leven draait niet om seksEn trouwens... gewoon even lekker chillen met elkaar is ook niet verkeerd
zondag dan maar chillen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja... Lutte.. het leven draait niet om seksEn trouwens... gewoon even lekker chillen met elkaar is ook niet verkeerd
Hehehehequote:
NEIN!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zondag dan maar chillen?
PD's zaadjes moeten eruit CC!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zondag dan maar chillen?
dat is inmiddels poedersuikerquote:
huh?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat is inmiddels poedersuiker
Mn zaad is opgedroogd tot stofquote:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mn zaad is opgedroogd tot stof
Ben al een tijdje niet meer van bil geweest hequote:
agossie, kusje?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ben al een tijdje niet meer van bil geweest he
Alsof jij niet fapt.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ben al een tijdje niet meer van bil geweest he
Jaquote:
Dat laat ik doen door CCquote:
door het computerscherm heen zeker?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat laat ik doen door CC
Zondagquote:Op donderdag 18 november 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
door het computerscherm heen zeker?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zondag![]()
![]()
Dan vullen mijn praatjes vult mijn lul ook gaatjes
okee gezelligquote:Op donderdag 18 november 2010 20:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zondag![]()
![]()
Dan vullen mijn praatjes ook gaatjes
jaja maar wilde inhaken op die uitdrukkingquote:
ik snap je volkomenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jaja maar wilde inhaken op die uitdrukking
Hè wat details?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
LUTTE!
waar blijven de details in mn PM?
Haha, ik PM zo wel even!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat je met thomas uitspookt
Daarom nietquote:
Dan krijg je ruzie met BrandXquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
dooie boel hier, ik kan niet in mn eentje lapohunten
ja daarom, en met SwJ want die gluurtquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met BrandX
?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja daarom, en met SwJ want die gluurt
Slapen wss.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gaan we nu lapohunten of ben je straks weer pleite?
quote:
Kom zondag maar ff langs danquote:
Wtf?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, yes!!
Al denk ik zelf dat het kontgaatje van PD de ster van dit topic is!
viespeukjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, yes!!
Al denk ik zelf dat het kontgaatje van PD de ster van dit topic is!
Trusten en sterkte meisquote:
waarom zeggen mensen eigenlijk trusten?quote:
Ja ga lekker azijnzeikenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zeggen mensen eigenlijk trusten?
als je het gewoon uitspreekt zeg je toch ook Truste en niet trusten?
Ik vraag het alleen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ga lekker azijnzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |