Achter je.quote:
ga je nou of niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:57 schreef Michhas het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OPIk ben toch wel een frequent-poster hier
Heb Assassin's Creed binnen, ben een paar uur onaanspreekbaar
Niet pleite, maar ik kan niet met zo'n luxe mobiel dinges omgaanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je nou of niet?
Tevens is HT denk ik pleite
haha owja je had een koelkast,quote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet pleite, maar ik kan niet met zo'n luxe mobiel dinges omgaan
Waarheen?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je nou of niet?
Tevens is HT denk ik pleite
Iphonequote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha owja je had een koelkast,
ik mag de 25e weer een nieuwe telefoon, ideeën,iemand?
Wheh? Ik ga AC doenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Naar de wc..
Nee geenidee
Kom je zo hard dan?quote:
Zondag neuken met mij en CC schatje?quote:
Geen seks voor het huwelijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zondag neuken met mij en CC schatje?Zet je gleuf maar open
dan trouwen we toch ff voor een dag en na de seks weer scheiden?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk!
wanneer leer je het nou eens![]()
]quote:Op donderdag 18 november 2010 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan trouwen we toch ff voor een dag en na de seks weer scheiden?
daar heb ikhet ook overquote:Op donderdag 18 november 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
]
Nee het gaat om Lutte
ja voor 1 dag danquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je gaat met Lutte trouwen?
Jij die seks wil met alles wat een gleuf heeft, zoiets volgens mijquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja voor 1 dag danDan ff neuken en dan scheiden
Omg waar gaat dit over
ja jij begon eroverquote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja voor 1 dag danDan ff neuken en dan scheiden
Omg waar gaat dit over
Je moet brievenbussen eens doen manquote:Op donderdag 18 november 2010 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij die seks wil met alles wat een gleuf heeft, zoiets volgens mij
Jij bent voor mij doable honneponquote:Op donderdag 18 november 2010 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jij begon erover![]()
Dus kom morgen maar met een lijstje voor doable jeweetzelf
Ga eens neuken en niet FOK!ken.quote:
Hihi zondagquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet brievenbussen eens doen man
[..]
Jij bent voor mij doable honnepon
[..]
Ga eens neuken en niet FOK!ken.
Ik sta voor het huis te wachten, maar Micha's trein had vertragingquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet brievenbussen eens doen man
[..]
Jij bent voor mij doable honnepon
[..]
Ga eens neuken en niet FOK!ken.
Ik stuur je wel een kruikquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik sta voor het huis te wachten, maar Micha's trein had vertragingIk sta hier nog een ruime 20 minuten in de kou
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een kruik
Alsof je dan wat van de film zietquote:Op donderdag 18 november 2010 18:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik ga niet zometeen al neuken, eerst film
Wij gaan er gelijk voorquote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof je dan wat van de film ziet
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof je dan wat van de film ziet
Lekker slimquote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik ben binnen! Ze vertrouwde mij de geheime sleutel toe
Ik heb wel wat van de film gezien hoorquote:
Die onder het matje/bloempot?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik ben binnen! Ze vertrouwde mij de geheime sleutel toe
Een gat in de boom geboord, en er staan tig bomen op hun oprit.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lekker slimDe sleutel buiten leggen
Inbrekers kennen die geheime plekjes ook
En je denkt dat inbrekers dat soort trucjes niet kennen?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gat in de boom geboord, en er staan tig bomen op hun oprit.
dankje voor de tip, nu alleen nog even Micha opzoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een gat in de boom geboord, en er staan tig bomen op hun oprit.
Nee, het zou soieso te veel tijd kosten om te zoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En je denkt dat inbrekers dat soort trucjes niet kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |