NIHquote:Op donderdag 18 november 2010 17:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
Is een BUG dus, geen specifieke NSB-TRIGGER!
Zag ik ook al.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:30 schreef Snaavel het volgende:
Ik heb het topic toch nog kunnen reporten![]()
Als je met je muis net onder dat tekentje gaat dat lukt dat gewoon nog.
Yeah, eerst zeggen of je benieuwd bent of je een note krijgt, en dan pas zeggen dat je alleen aan het helpen bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
Is een BUG dus, geen specifieke NSB-TRIGGER!
Typisch gevalletje van '' Oh shit, dadelijk krijg ik een ban, laat ik maar snel zeggen dat het een bug test was''quote:Op donderdag 18 november 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Yeah, eerst zeggen of je benieuwd bent of je een note krijgt, en dan pas zeggen dat je alleen aan het helpen bent.
Als het echt zo was, dan had je dit beter in BUG moeten zetten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:31 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, neem me mijn eer maar weer af
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel hoor. Bij de bodem van dat plaatje kan je nog nét op drukken.
Precies! Wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van '' Oh shit, dadelijk krijg ik een ban, laat ik maar snel zeggen dat het een bug test was''
Ik denk dat slijmen niet meer helpt jongemanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef Gummibeer79 het volgende:
Nee joh, ik slijm gewoon weer een potje en dan kom dat vanzelf weer goed hahahaha
I know, ik plaagde je een beetje.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Niet gezien, er wordt ook zo hard gespammed dat je dat gewoon niet meer ziet
jawel,quote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik denk dat slijmen niet meer helpt jongeman
huh?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef Snaavel het volgende:
Zijn er trouwens nog meer Plants vs zombies verslaafde hiero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |