quote:Op donderdag 18 november 2010 16:32 schreef CarOnline het volgende:
Shit, heel mn post weg!
Ik begin even overnieuw Heks!
Nog 2 minuten!
waarom geen kenteken met FOKquote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ik een volgende auto maar gewoon op kenteken ga uitzoeken....![]()
KLB lijkt me wel wat, en anders dan wacht ik nog even tot er een auto met RLS in het kenteken tweedehands te koop is.
En misschien tussendoor iets met GTS ofzo, en dan altijd heel rustig rijden
Omdat die er niet is, er worden geen klinkers gebruikt in NL kentekensquote:
oke, ja heb er echt de balle verstand niet van, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die er niet is, er worden geen klinkers gebruikt in NL kentekens
Ach geeft niet, ik ben er ook een beetje "apart" mee hoor... ik kan aan een kenteken over het algemeen zien hoe oud een auto isquote:Op donderdag 18 november 2010 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja heb er echt de balle verstand niet van, dat blijkt maar weer.
en we hebben dezelfde lamp hangen jij boven je salontafel en ik in de keuken.quote:
dank je Caro voor je foto`s heel leuk.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik was dat blauwe een beetje zat, en dit is veel warmerderder
Een auto met een blauw kenteken lijkt mij juist wel watquote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik was dat blauwe een beetje zat, en dit is veel warmerderder
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
En misschien tussendoor iets met GTST ofzo,
Nah, das mijn serie niet... daarbij vind ik het qua nummerbord te dicht bij m'n huidige zitten, en dus qua leeftijd van auto.quote:
Nee vandaag had ik mijn best gedaan met meehelpen! Ik zei dus mijn best, ik zei niet dat het nuttig was! Maar mijn tijd zit erop! Vanaf nu hoef ik alleen nog maar te delegeren!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dat heet toch "delegeren"?!
Geen wonder dat het vermoeiend is, over het algemeen is dat een functie op niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |