Ik heb een keer bij Anas zelfgemaakte bitterballen gegetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef nattermann het volgende:
Ik mis de frituurtopics van De_Ananas
Dit, laatste rel die ik me herinner was die met AP en FD over die naaktfotos.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef leeell het volgende:
ik mis het ontstaan van Fokmemes omdat er nu alleen saaie onzin in de topics staat ipv amusante relletjes
Terechte klacht, rellen willen we.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit, laatste rel die ik me herinner was die met AP en FD over die naaktfotos.
Ik heb niet eens een youtube account.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die Gronkel vol frustratie zitten omdat nu blijkt dat ik al zijn debiele reacties op Youtube, het forum en het fotoboek met dingen als "halon groetjens" niet kan waarderen. Je hebt "gr gr" ook al overgenomen zie ik. Hard man, hard.
Link?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit, laatste rel die ik me herinner was die met AP en FD over die naaktfotos.
Ik weet dat het je veel doet, dat kan ik zien aan je reacties vol frustratie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een youtube account.En wat jij van me vindt kan mij aan mijn kont oxyderen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Al die topics zijn verwijderd. En die foto's waren om van te kotsen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Rectum het volgende:
Ga nou niet ruzie maken, maar geniet van jullie gedeelde liefde voor volksmuziek.
Wat een hilarische 'gr gr grap' maak jij hier. Maar even serieus, hoe kan iemand zoiets claimen?quote:
Je weet zelf ook best wel dat jij dat alleen maar doet omdat wij het ook doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
[..]
Wat een hilarische 'gr gr grap' maak jij hier. Maar even serieus, hoe kan iemand zoiets claimen?
Je kan het miljoen keer omdraaien dat hij triest is, maar wat hij ook doet, andere mensen die de moeite nemen om alles van hem over te nemen, blijft triester.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Mwoah, als je jezelf zo creatief en origineel vindt omdat je hallon gr gr ria hebt verzonnen en omdat je een UI hebt die gewoon als afbeelding op internet staat ben je minstens zo triest.
Oke man, als ik jouw 'leven' hiermee kan opfleuren: ik vind je hilarisch, ik lig altijd dubbel om je gr gr grappen, de malle dingen in je fobo, je Roubos-kloons en je geestige vertalingen. Ook al maak je dezelfde grappen al jarenlang tientallen keren per dag, ik zou zo graag in je voetsporen willen treden. Pas dan kan ik met een voldaan gevoel sterven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best wel dat jij dat alleen maar doet omdat wij het ook doen.
Maar wat is nu eigenlijk je probleem?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Oke man, als ik jouw 'leven' hiermee kan opfleuren: ik vind je hilarisch, ik lig altijd dubbel om je gr gr grappen, de malle dingen in je fobo, je Roubos-kloons en je geestige vertalingen. Ook al maak je dezelfde grappen al jarenlang tientallen keren per dag, ik zou zo graag in je voetsporen willen treden. Pas dan kan ik met een voldaan gevoel sterven.
Een avatar waarin het poep regent... hmmmmmmquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef fonsoy het volgende:
Terechte klacht PB. Gelukkig is mijn avatar zo lelijk dat niemand hem hoeft.
En toch wanhopig proberen bij PB's groepje aan te sluiten (zie fobo). Vond je het dan eigenlijk toch leuk maar mocht je niet meedoenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Oke man, als ik jouw 'leven' hiermee kan opfleuren: ik vind je hilarisch, ik lig altijd dubbel om je gr gr grappen, de malle dingen in je fobo, je Roubos-kloons en je geestige vertalingen. Ook al maak je dezelfde grappen al jarenlang tientallen keren per dag, ik zou zo graag in je voetsporen willen treden. Pas dan kan ik met een voldaan gevoel sterven.

?
Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo heb je ook van die mensen die zich naar je vernoemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |