Mja. Sowieso. Laat een kind zoveel mogelijk kind zijn. Als je het apart gaat behandelen voelt het zich apart.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Pffft... Dat geneuzel over speciaal onderwijs voor hoogbegaafde kinderen heeft volgens mij meer te maken met doorgeslagen prestatiedrang van ouders, dan dat het daadwerkelijk noodzakelijk is voor een goede ontwikkeling van de kinderen.
Handje soda met kokend water erin?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
De gootsteen in de badkamer zit verstopt. En ik heb net heel mannelijk de sifon (zwanenhals
) losgeschroefd en uitgespoeld in de hoop dat daar te veel viezigheid in zat en het probleem verholpen zou zijn
.
Maar niet dus. Het water loopt nog steeds tergend langzaam weg
. So much for being a plummer
.
Beide niet voorhanden, maar ik ga vanmiddag nog boodschappen doen en dan kijk ik even wat ik kan betalenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Handje soda met kokend water erin?
Of een gootsteenontstopper gebruiken.
O ik denk 't eindigt dramatischer... dat die jongen doodongelukkig was en zich verhingquote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Een buurjongen & klasgenoot van mij, die werd ook zo gepusht door zijn ouders. Zijn moeder had 'm leren lezen voor hij zindelijk was, hij moest hoge cijfers halen, perfect piano spelen, spelen mocht alleen op een speciaal kleed van 2 m2, dus rondslingerend speelgoed was verboden. En hij moest naar het Gymnasium. Dat plan van zijn dictatormam lukte, tot hij een jaar of zestien was. Zijn rapportcijfers vlogen naar beneden, hij bleef bijna zitten, en besloot dat hij bij de mariniers wilde ipv naar de universiteit.
Maar hij was wel een leuke jongen. Slim, sportief, en hele mooie ogen.
Soda zou ik nog wel in m'n handje gieten. Maar kokend water?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Handje soda met kokend water erin?
Of een gootsteenontstopper gebruiken.
Gewone driehoek reinigingsoda kost niks. En is ook fijn om glazen schoon te maken, of vastgekoekte lasagnaschalen, tegen muffe lucht in een wasmachine, of om zweetlucht uit kleren te krijgen, etc.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beide niet voorhanden, maar ik ga vanmiddag nog boodschappen doen en dan kijk ik even wat ik kan betalen.
Of bij pijnlijke of kapotte voetenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gewone driehoek reinigingsoda kost niks. En is ook fijn om glazen schoon te maken, of vastgekoekte lasagnaschalen, tegen muffe lucht in een wasmachine, of om zweetlucht uit kleren te krijgen, etc.
Neuh... Die jongen was/is slim genoeg om zich te realiseren dat er meer in het leven is dan de ambities van je ouders uitvoeren.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik denk 't eindigt dramatischer... dat die jongen doodongelukkig was en zich verhing
Een hand soda en een liter kokend water.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soda zou ik nog wel in m'n handje gieten. Maar kokend water?
Dat noem ik dus die "anders slim"quote:Op donderdag 18 november 2010 15:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Neuh... Die jongen was/is slim genoeg om zich te realiseren dat er meer in het leven is dan de ambities van je ouders uitvoeren.
oooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 18 november 2010 15:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een hand soda en een liter kokend water.
Of om een verstopte wc te ontstoppen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Of bij pijnlijke of kapotte voeten
Ew. Zo'n oma met zo'n voetenbadje met soda zie ik nu voor me, kalknagels en ingegroeide teennagels en welquote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Of bij pijnlijke of kapotte voeten
Ja, geprobeerd, maar had weinig tot geen resultaat, behalve zwarte smurrie die uit de zwanenhals kwam oprakelen die vervolgens in de wasbak weer niet wegspoeldequote:
Je stond toch niet meer droog?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet ook nog een keer plopplopploppen maar ik heb geen plopplopploppper,
Die doen bij mij niet plopplopplop, moet ik dat nou blijven uitleggen dat ik dat niet doe?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je stond toch niet meer droog?
Hij doet maar gewoon lekker met de rest mee. Meer willen... vin'k zunne'n onzin! Kost allemaal geld. Tsss. Tis wa't is en nie meer. Moeten we zeker weer speciaal onderwijs gaan inregelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms moet je onderwijs aanpassen aan de leerling omdat die leerling meer wil leren, leergierig is, Rens doet niets liever dan discoverychannel en animalplanet kijken, hij spreekt Engels intussen al vloeiend.
Hij wil...
Zijn ouders zijn eenvoudige mensen, niet drammerig
Zo las ik het ook niet... Ik dacht dat je zelf gewoon niet kon plopplopploppenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doen bij mij niet plopplopplop, moet ik dat nou blijven uitleggen dat ik dat niet doe?
quote:Guido Jagt is een hoogbegaafde jongen die heeft besloten dat hij vóór zijn tiende verjaardag miljonair wil zijn. Zijn eerste onderneming begint simpelweg met het verhuren van autopetten met veel toeters en ratels en andere dingen die herrie maken erop. Voor de verhuur vraagt hij vijfentwintig cent per half uur. Hij komt al snel tot de conclusie dat dit niet werkt en dat hij volwassenen nodig heeft die voor hem werken. Als hij een keer stiekem met een notaris meegaat naar het strand samen met zijn vriendje maakt hij foto’s om de notaris mee te chanteren. Via deze notaris regelt hij voortaan al zijn zaken in het strikt geheim. Guido wil niet dat zijn ouders of andere mensen ook maar iets te weten komen van zijn hoogbegaafdheid. Op school doet Guido maar weinig, omdat hij op het niveau zit van iemand die al klaar is met de middelbare school. Hij zorgt op school ervoor dat hij voor alle vakken een zeven staat zodat hij niet dom en ook niet slim lijkt.
Bron: http://www.scholieren.com/boekverslagen/19612
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je zo jong al goed het IQ meten? Of beter: waarom zou je zo jong al het IQ willen meten?
Het risico van hoogbegaafde leerlingen is dat zij op sociaal vlak vaak uitvallen. Dit is ook zeker iets waar op scholen veel aandacht aan geschonken wordt.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat die "hoogbegaafde kinderen" (of ze daadwerkelijk getest zijn of dat het een mening is van een ouder in het midden gelaten) steeds minder "kind" kunnen zijn. Ze worden bijna aangeleerd om alleen slimme dingen leuk te vinden, om vanalles speciaals en uitdagends aangeboden te krijgen dat de normale leuke dingen, die alle klasgenootjes wel doen, niet meer interessant zijn.
Dan liever Michael Horta.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind harige benen best... alleen vind ik zijn hoofd niet zo
Noem jij jezelf nu al Van Velzen? Ik weet dat jullie even groot zijn maar jij kunt toch helemaal niet zingen en piano spelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Van Velzen was zaterdag ook bij Armin Only
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
D'r pleit er nu 1 voor menstruatieverlof
Het moet ook niet veel gekker worden...
En mannen krijgen dan recht op rukpauze?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
D'r pleit er nu 1 voor menstruatieverlof
Het moet ook niet veel gekker worden...
Vast niet...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En mannen krijgen dan recht op rukpauze?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En mannen krijgen dan recht op rukpauze?
Ik keek Mythbusters.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:47 schreef Waxxer het volgende:
Nou, maar ik kom hier ook voor júllie hoor!
Begrijp me nou niet verkeerd!
quote:
Neuh. Rook- of roddelpauzequote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Peter het volgende:
Met al die dames op z'n afdeling heeft ie eerder een roddelpauze..
Vooral als het dan lelijke mannetjes zijn die plat brabants tegen je praten.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, heel wat anders, waar ik óók zo'n hekel aan heb: "Hallo Waxxer! Wij zijn het bedrijf dat die en die werkzaamheden bij u thuis zouden uitvoeren, weet u nog? Nou, we komen overmorgen. Om 8.30 uur."
"Ja, maar, want, omdat, réédssss...."
Ja hier is dat dan weer anders, maar inderdaad. En ik zit doordeweeks al volgeboekt, tegenwoordig. Alleen spaar ik dan geen verlofuren of vrije dagen op. Dus die kan ik dan ook niet ff opnemen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vooral als het dan lelijke mannetjes zijn die plat brabants tegen je praten.
Ik ben Master.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan ben ik ook.Het voelt alleen niet alsof ik er veel aan heb.
Ik zeuvuhquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben Master.
Al negen jaar.
Dan ga je toch plopplopploppen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
De barman zegt dat ik hem moet bellen
Maar ik háát bellen
Volgens mij heb ik ook een stukje gezien. Ging dat ook over een kunstenares die met haar eigen tampon allerlei tekeningen maakte en dat ze zichzelf ging ondertekenen met een gebruikte tampon op het strand?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
Metropolis over menstruatie wereldwijd...
ik heb ondertussen wel een beetje mijn draai gevonden hier.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
Weer terug in de VS. Het gewone leven kan weer zijn aanvang hebben.
Was jij naar Prince geweest? Hoe was het concert?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
zou je deze heteroman 50 jaar schatten?
Nee. Ouder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus?! Die blowkids zeker weerquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo heerlijk wakker worden als je weet dat je nog een paar uur mag slapen, maar er een babbelzieke malloot rond je bent sjokt die geregeld op je matras gaat staa en in een grappige bui lege flessen alcoholische drank in je nest legt
ja ik denk dat ik de dader er van s'nachts maar eens ga besluipen in ZIJN slaapquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?! Die blowkids zeker weer![]()
Ik zou er toche cht eens iets aan gaan doen.
Nee, eerder 65quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van de drie katten sleept er met bierflesjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo heerlijk wakker worden als je weet dat je nog een paar uur mag slapen, maar er een babbelzieke malloot rond je bent sjokt die geregeld op je matras gaat staa en in een grappige bui lege flessen alcoholische drank in je nest legt
nee het waren 2 flessen cocktailquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke van de drie katten sleept er met bierflesjes?
Heb je wel al geplopt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen vaatwasmachine en geen jumbo die ik weet te vinden.
Is dat woord een eigen leven gaan leiden of betekent het nog steeds een flesje wijn (/prosecco/rose) opentrekken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je wel al geplopt?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je wel al geplopt?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed nieuws! De gootsteen loopt weer door! Een schep soda met kokend water er even in laten staan, toen dat wat afgekoeld was met de ontstopper aan de gang en het borrelde en pruttelde, maar opeens was het licht daar! Het liep zonder al te veel problemen weg!.
Het was alleen een nare verrassing dat dat betekende dat er uit het doucheputje een groenige watermassa omhoog kwam borrelen, maar die liep (godzijdank) vanzelf weer traag als altijd weg (misschien die afvoer ook eens met soda bewerken).
+1 mannelijkheid.
Zonde van de frisdrank...quote:
Ja, er staat een doosje in de koelkast tegen geurtjes. Maar in deze contreien betekent "soda" vooral frisdrank.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
In Amerika hebben ze toch ook wel (baking) soda?
Cola lost alles opquote:
Dat is weer een andere soort soda.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
In Amerika hebben ze toch ook wel (baking) soda?
Baking powder en baking soda zijn twee verschillende dingen hoor...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is weer een andere soort soda.
Bakpoeder, ook wel verkocht als maagzout of natriumbicarbonaat.
Ik gebruik dat oa voor bananennotenbrood () omdat je daar geen gist voor kunt gebruiken. (Het suikergehalte in bananen is niet nauwkeurig te voorspellen, dus heb je geen idee wat het gist gaat doen. In plaats daarvan kun je dan met bakingsoda het deeg laten rijzen.)
Baking soda is het belangrijkste ingredient van bakpoeder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Baking powder en baking soda zijn twee verschillende dingen hoor...
Ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Baking soda is het belangrijkste ingredient van bakpoeder.
Slimme jongen, die G_E. Ook alweer 9 jaar master!quote:
Mjah, ik geloof dat bakpoeder ook nog een zure stof wordt toegevoegd. Volgens mij reageert baking soda met zuur en hitte, waarbij koolzuurgas vrij komt, waardoor deeg kan rijzen. Als je een recept hebt wat van zichzelf al zuur is, dan heb je alleen baking soda nodig. En anders bakpoeder. Want zonder zuur gaat het misschien wel rijzen door de hitte, maar smaakt het zeepachtig.quote:
Het is alleen nog maar een kwestie op een tweet van Tomasso "Ook dit is Rotterdam"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef Vlarp het volgende:
Oke, de Watt in Rotterdam moet de grootste homo discotheek van Europa gaan worden vanaf volgend jaar
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slimme jongen, die G_E. Ook alweer 9 jaar master!
Als ik slechte grappen zou maken dan zou ik nu zeggen "hopelijk wel ja!"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat meer als "kut, ik word oud"
Of "hopelijk niet nee"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik slechte grappen zou maken dan zou ik nu zeggen "hopelijk wel ja!"
Of als je niet van G_E houdt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of "hopelijk niet nee"
Als je echt van slechte grappen houdt.
Of: "Dat is te zien"quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of "hopelijk niet nee"
Als je echt van slechte grappen houdt.
- zitquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Genoten van Harry Potter and the deathly hallows, vind hem de beste tot nu toe, alleen dat harde volume in de Imax als je ook maar een beetje uit het midden
Ik had ineens dubbele training dus ben nu pas thuis. Bovendien sms'te de rest dat ie uitverkocht was, de late. Dus dan maar een andere keer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Genoten van Harry Potter and the deathly hallows, vind hem de beste tot nu toe, alleen dat harde volume in de Imax als je ook maar een beetje uit het midden
Ik las 't ja. Was dat niet die club die zijn eigen energie opwekte dmv de dansvloer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef Vlarp het volgende:
Oke, de Watt in Rotterdam moet de grootste homo discotheek van Europa gaan worden vanaf volgend jaar
Voor een lijk ben je redelijk levendig.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voor een lijk ben je redelijk levendig.
Of bedoel je dat Mafia spel?
Het was wel een goed excuus geweest om niet te hoeven reizen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat Steve vandaag wel blij is dat de treinen van Eindhoven naar Rotterdam wel gewoon rijden
En ik ben ook wel blij dat de treinen van Rotterdam naar Amsterdam morgen ook gewoon rijden
Wie wil Eindhoven nou verlaten om naar Rotterdam te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Het was wel een goed excuus geweest om niet te hoeven reizen.
Ik moet wel hè.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie wil Eindhoven nou verlaten om naar Rotterdam te gaan..
Onbegrijpelijk he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Barman 3?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeee, mijn veel te jonge scharrel kan gvd Amélie spelen op de piano
Ik weet het eigenlijk ook niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Neeheeeeeej! Het is geen nieuwe.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je nou wéér een nieuwe?Slet.
oh het is nu al een scharrel, dat gaat snelquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeee, mijn veel te jonge scharrel kan gvd Amélie spelen op de piano
Te jong voor seks?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeeeeej! Het is geen nieuwe.
Nou ja. Het is. Nee. Tis geen nieuwe. Hij is te jong.
Maar hij kan wel Amélie op de piano spelen!
nee, dat dan weer niet.quote:
ONS = eenmalig en niet meer en die spreek je ook niet meer daarnaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh het is nu al een scharrel, dat gaat snel
En wat is dan het verschil tussen een scharrel en een barman?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ONS = eenmalig en niet meer en die spreek je ook niet meer daarna
Scharrel = kan eenmalig of vaker, maar die blijf je wel ene beetje spreken
Een barman is iemand die in een bar werkt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil tussen een scharrel en een barman?
voor een scharrel moet jij iets inschenken en misschien wel iets meer als iets, gezien de leeftijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil tussen een scharrel en een barman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Hey Stroekie, je hebt niets bijzonders gemist nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef Stroekie het volgende:
en zijn jullie wel een beetje zoet geweest de afgelopen weken tijdens mijn afwezigheid?
zijn er nog rellen geweest?
heb ik nog wat gemist toen ik met Nicolas in de weer was ?
Mooi dan kan ik in de toekomst het forum dus wel vaker even aan zijn lot overlaten en zal ik niet 2 weken gaan teruglezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:36 schreef creno het volgende:
[..]
Hey Stroekie, je hebt niets bijzonders gemist nee.
welkom terug mein shatzquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik in de toekomst het forum dus wel vaker even aan zijn lot overlaten en zal ik niet 2 weken gaan teruglezen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeeeeej! Het is geen nieuwe.
Nou ja. Het is. Nee. Tis geen nieuwe. Hij is te jong.
Maar hij kan wel Amélie op de piano spelen!
Die jaquote:
Details, vlinder...quote:Op zondag 21 november 2010 01:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vreemde vreemde avond vol bekentenissen was dit![]()
![]()
![]()
mijn VIP is nog niet overtuigdquote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo, het Friso-werk zit er weer bijna op!
Gaat er iemand van hier nog komende vrijdag?
Amandelzandtaartdeegkoekjes.quote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor koekjes zijn het? Soort boterkoekjes?
Ja hè.quote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Wat ene knusse homoseksuele bezigheid trouwens....koekjes bakken op de zondagmiddag
O dat klinkt idd bijna alsof ik het zou kunnenquote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Amandelzandtaartdeegkoekjes.
Kei simpel: doe 250 gram zelfrijzend bakmeel, 125 gram Witte basterdsuiker, 125 gram ongezouten roombotet, 1 ei en 100 gram fijn gemalen amandelen in de keukenmachine, meng het tot deeg en maak er met een ijsscheplepel bolletjes van. 20 minuten in de oven op 180 graden en klaar.
Alleen de oven is echt noodzakelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen keukenmachine, oven en ijsschep.
Hugo?quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hugo?
Hugo stuurde jou die bekentenis?
Hugo???!!!
jezusssssssssssss
ow het stond onder mijn vraag wie het was, er stond ook geen referentie naar een andere opmerking dus....quote:
Het stond helemaal niet onder je vraag wie het was.quote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow het stond onder mijn vraag wie het was, er stond ook geen referentie naar een andere opmerking dus....
niet dan?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het stond helemaal niet onder je vraag wie het was.
Heb jij een HTC of zo?
Ik kan niet. Sorryquote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
De bekentenissen stonden op twitter
O, en ik heb weer iemand aan cadans en Dubbelleven gekregen
Is dat Aus Greidanus Jr?quote:Op zondag 21 november 2010 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat was best mooi en indrukwekkend.
Zal wel een scharrel zijn. Acteur2 ofzoiets, die hij ooit eens heeft gepijpt in de coulissen tussen twee scènes in.quote:
Nee. Maar ik vond het leuk om te zeggen en ik wist dat er een reactie als bovenstaande zou komen, Dus wilde ff testenquote:
Alleen als in in plaats van een gratis drankje een date krijg.quote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
jij moet doorgaans betalen voor je dates?quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als in in plaats van een gratis drankje een gratis date krijg.
Ik kan nog niet eens een date voor mezelf regelen laat staan voor een ander!quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als in in plaats van een gratis drankje een date krijg.
Hier is het 2:46quote:Op maandag 22 november 2010 01:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoe kan het nou opeens al weer 1:59 zijn?
quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens een date voor mezelf regelen laat staan voor een ander!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
`Ben allergisch voor wolquote:Op maandag 22 november 2010 09:21 schreef Ang3l het volgende:
In mijn alpaca wollen trui is het ook niet koud
Ik vind Leave the Light onquote:Op maandag 22 november 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
En godvergodverdju wat was ze mooi gister............
Ze heeft zo'n mooie gepijnigde doorleefde stem
En het gemak waarmee ze switcht tussen semi-country, gospel, huilballads en snoeiharde rock is heerlijk MPS
(Maar goed, ze heeft dan ook niet voor niets 3x in een inrichting gezeten)
Ik was laatst een filmpje aan het kijken en daar sprak iemand het uit als "Amsterdam-net"quote:
Je kunt toch ook best fan zijn van een bacon-cheeseburger? Maakt het niet ineens haute cuisine natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoewel mijn G_L het daar weer helemaal niet mee eens is, die is een grote fan van de George A. Romero films.
Ik zou best wel eens een goede culinair verantwoorde hamburger willen eten, eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt toch ook best fan zijn van een bacon-cheeseburger? Maakt het niet ineens haute cuisine natuurlijk
Maar dan heet het geen junkfood meerquote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens een goede culinair verantwoorde hamburger willen eten, eigenlijk.
Oh, kom nouquote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Er zijn echt wel goede horrorfilms hoor.
Blair witch project wordt op geen enkel moment melig, of the cell, of cube, tal van goede horrors
die bestaan wel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens een goede culinair verantwoorde hamburger willen eten, eigenlijk.
welke, blair witch?quote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, kom noudat was gewoon een hype, geen goede film.
Echt ZO niet mee eensquote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je werd er wagenziek van?quote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet. Die film deed bij mij precies waarvoor hij gemaakt was.
Neequote:
Tja, dat soort films doen het gewoon heel goed bij mequote:
Ontzettend niet mee eens. Nou ja, ik kan het natuurlijk niet eens of oneens zijn met het feit dat jij dat een saaie film vond, maar ik vond het echt een van de engste films die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Blairwitch project is eem goede film ja en als er wel iets zo gehypt is dan is het wel paranormal activity![]()
![]()
dat was toch wel een van de saaiste films die ik ooit gezien heb.
quote:
Ik had vroeger nachtmerries van een computerspelquote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind games enger dan films, die komen veel dichter bij.
Maarja ik vind dan ook eigenlijk geen enkele film echt eng.quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontzettend niet mee eens. Nou ja, ik kan het natuurlijk niet eens of oneens zijn met het feit dat jij dat een saaie film vond, maar ik vond het echt een van de engste films die ik ooit gezien heb.
Heb jij überhaupt emoties?quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maarja ik vind dan ook eigenlijk geen enkele film echt eng.
eigenlijk niet neequote:Op maandag 22 november 2010 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt emoties?
we hebben het hier nu toch niet over die film van Mieke ????????quote:Op maandag 22 november 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee![]()
nee hoor zijn wel filmsscenes waarbij k wel even moest slikken.
tellen die niet mee dan?quote:Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben het hier nu toch niet over die film van Mieke ????????
was ie zo groot dan?quote:Op maandag 22 november 2010 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kreeg er tranen van in mijn ogen, en dat kwam niet van het lachen
Van die mensen die dan zegen "Maar je zag helemaal niks!"quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tja, dat soort films doen het gewoon heel goed bij me. En dat vind ik eigenlijk best fijn, beter dan zo nuchter zijn dat je je er niets bij in kan beelden of voor kan stellen en het dus maar kutfilms vinden en verspilling van tijd
.
Ik heb het laatst teruggekeken. Vroeger vond ik hem zooo goed. Maar nu dacht ik echt: waarom.. hoe kon ik dit ooit leuk en spannend vindenquote:Op maandag 22 november 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit idd bij een Silent Hill of Dead Space echt met mijn handen voor m'n ogen. Dat doen niet veel films met me.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind games enger dan films, die komen veel dichter bij.
maarja die kijk je dan ook voor andere prestatiesquote:Op maandag 22 november 2010 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neen ik moest bittere tranen wenen om de acteerprestaties
Ryanquote:Op maandag 22 november 2010 23:27 schreef creno het volgende:
Ik heb Buried gezien vanmiddag, aparte film, wel knap gemaakt.
die film uitzitten was inderdaad een hele prestatiequote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja die kijk je dan ook voor andere prestaties
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:11 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/fox_searchlight/blackswan/
Erik! Die nieuwe music video... Ohhhh
IK KAN NIET WACHTEN!
http://www.ijustwanttobeperfect.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |