Mja. Sowieso. Laat een kind zoveel mogelijk kind zijn. Als je het apart gaat behandelen voelt het zich apart.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Pffft... Dat geneuzel over speciaal onderwijs voor hoogbegaafde kinderen heeft volgens mij meer te maken met doorgeslagen prestatiedrang van ouders, dan dat het daadwerkelijk noodzakelijk is voor een goede ontwikkeling van de kinderen.
Handje soda met kokend water erin?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
De gootsteen in de badkamer zit verstopt. En ik heb net heel mannelijk de sifon (zwanenhals
) losgeschroefd en uitgespoeld in de hoop dat daar te veel viezigheid in zat en het probleem verholpen zou zijn
.
Maar niet dus. Het water loopt nog steeds tergend langzaam weg
. So much for being a plummer
.
Beide niet voorhanden, maar ik ga vanmiddag nog boodschappen doen en dan kijk ik even wat ik kan betalenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Handje soda met kokend water erin?
Of een gootsteenontstopper gebruiken.
O ik denk 't eindigt dramatischer... dat die jongen doodongelukkig was en zich verhingquote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Een buurjongen & klasgenoot van mij, die werd ook zo gepusht door zijn ouders. Zijn moeder had 'm leren lezen voor hij zindelijk was, hij moest hoge cijfers halen, perfect piano spelen, spelen mocht alleen op een speciaal kleed van 2 m2, dus rondslingerend speelgoed was verboden. En hij moest naar het Gymnasium. Dat plan van zijn dictatormam lukte, tot hij een jaar of zestien was. Zijn rapportcijfers vlogen naar beneden, hij bleef bijna zitten, en besloot dat hij bij de mariniers wilde ipv naar de universiteit.
Maar hij was wel een leuke jongen. Slim, sportief, en hele mooie ogen.
Soda zou ik nog wel in m'n handje gieten. Maar kokend water?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Handje soda met kokend water erin?
Of een gootsteenontstopper gebruiken.
Gewone driehoek reinigingsoda kost niks. En is ook fijn om glazen schoon te maken, of vastgekoekte lasagnaschalen, tegen muffe lucht in een wasmachine, of om zweetlucht uit kleren te krijgen, etc.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beide niet voorhanden, maar ik ga vanmiddag nog boodschappen doen en dan kijk ik even wat ik kan betalen.
Of bij pijnlijke of kapotte voetenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gewone driehoek reinigingsoda kost niks. En is ook fijn om glazen schoon te maken, of vastgekoekte lasagnaschalen, tegen muffe lucht in een wasmachine, of om zweetlucht uit kleren te krijgen, etc.
Neuh... Die jongen was/is slim genoeg om zich te realiseren dat er meer in het leven is dan de ambities van je ouders uitvoeren.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik denk 't eindigt dramatischer... dat die jongen doodongelukkig was en zich verhing
Een hand soda en een liter kokend water.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soda zou ik nog wel in m'n handje gieten. Maar kokend water?
Dat noem ik dus die "anders slim"quote:Op donderdag 18 november 2010 15:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Neuh... Die jongen was/is slim genoeg om zich te realiseren dat er meer in het leven is dan de ambities van je ouders uitvoeren.
oooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 18 november 2010 15:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een hand soda en een liter kokend water.
Of om een verstopte wc te ontstoppen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Of bij pijnlijke of kapotte voeten
Ew. Zo'n oma met zo'n voetenbadje met soda zie ik nu voor me, kalknagels en ingegroeide teennagels en welquote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Of bij pijnlijke of kapotte voeten
Ja, geprobeerd, maar had weinig tot geen resultaat, behalve zwarte smurrie die uit de zwanenhals kwam oprakelen die vervolgens in de wasbak weer niet wegspoeldequote:
Je stond toch niet meer droog?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet ook nog een keer plopplopploppen maar ik heb geen plopplopploppper,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |