SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Mja dat is er al sinds de nieuwe layout maar tochquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Weer een nieuwe, ik hou het helemaal niet meer bij de laatste tijd
Ik koop altijd dingen terwijl ik er geen geld voor heb. Zo sta ik op het punt om Rock Band 3 te kopen met piano. Onding kost alleen over de 100 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 15:36 schreef sproetjes het volgende:
ik kocht een nieuw jurkje terwijl ik er eigenlijk t geld niet voor heb
agja nu kan ik zeggen dat ik mijn "kerstoutfits" bij elkaar heb
quote:
Moet je em aanpassenquote:
Damn wist niet dat ze nu ook al een piano hebben gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 15:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik koop altijd dingen terwijl ik er geen geld voor heb. Zo sta ik op het punt om Rock Band 3 te kopen met piano. Onding kost alleen over de 100 euro
De film was aardig. Het boek daarentegen was bazig goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef sproetjes het volgende:
zometeen maar eens koken
maar eerst nog een stukje van "the boy in the striped pyjamas"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |