mooi excuus om tegen biekske te zeggen dat jullie eens naar Maastricht moetenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben best wel een beetje jaloers nu![]()
Die hebben we hier niet namelijk
waarom dat doen, de open nieuw topic knop is hemelsquote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi excuus om tegen biekske te zeggen dat jullie eens naar Maastricht moeten
(ik ga officieel de belgische grotten in)
kutquote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
GF doet zijn wiki-ding primaquote:
Amen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je loopt stage en post hier nog zoveel![]()
prepare to fail![]()
Het meest veelzijdige stukje vlees...quote:
en dus de link naar het oude deel er ook niet in staat?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
GF doet zijn wiki-ding prima![]()
.
De meeste TSsen zijn alleen lui en drukken op "open nieuw deel", waardoor de OP letterlijk uit het topic gekopieerd wordt ipv uit de wiki.
kijk nogs een speciaal voor jou aangepastquote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
.
De meeste TSsen zijn alleen lui en drukken op "open nieuw deel", waardoor de OP letterlijk uit het topic gekopieerd wordt ipv uit de wiki.
dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dus de link naar het oude deel er ook niet in staat?
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom dat doen, de open nieuw topic knop is hemels
als een topic vol is, en je doet F5 verschijnt er bij het invoervenster een link: open nieuw deel,quote:
Zal het doorgevenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi excuus om tegen biekske te zeggen dat jullie eens naar Maastricht moeten
(ik ga officieel de belgische grotten in)
mij, maar dat bedoel je wrs nietquote:
ja, vroeger kon je zo doorlopen van Fort St. Pieter naar Plateau Caestert, nu gaat het niet meer dus moet je kiezen welke je inloopt...quote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal het doorgeven![]()
Belgische grotten
Weet ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als een topic vol is, en je doet F5 verschijnt er bij het invoervenster een link: open nieuw deel,
Dan hoef je alleen de TT maar aan te passen
Dat zowiezoquote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mij, maar dat bedoel je wrs niet
Delegeren.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
.
nee hoor ik reageerde inhoudelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar Pezu reageerde op een heel andere post, en daarom snapte ik het niet
ik heb Altzheimer light denk ik
zie je, dat snap ik dus nietquote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik reageerde inhoudelijk
je quotte mij, maar bedoelde wrs MPGquote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik reageerde inhoudelijk
ik lees terug en er klopt iets niet, ik 100% ll niet gequote toch staat haar quote in die post, ik quote de post erboven.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zie je, dat snap ik dus niet
terug blaffenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:54 schreef Symphonic het volgende:
Er ligt een Teckel vor mijn raam te blaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |