Da kennie horquote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef SvenOkonomi het volgende:
Koffie ken, thee ken, alles ken. Ik verzin dr nog wel eentje.
Held.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef SvenOkonomi het volgende:
Kennen is prima hoor..quote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef SvenOkonomi het volgende:
Nonsens. Een taal beheersen is een vaardigheid, dus je kunt het. Of ken jij fietsen?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:29 schreef SamEnMoos het volgende:
Jullie weten allemaal niet dat een taal "kennen" prima Nederlands is, en wellicht zelfs de voorkeur geniet?
[..]
Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/kennen.php
Flapdrollen...
Nu mag je stoppen TS. We weten allemaal dat dit niet je bedoeling was, dus probeer het nou allemaal niet zo krampachtig te laten lijken op een troll-topic.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:46 schreef SvenOkonomi het volgende:
Praten over god schijnt het ook goed te doen.
Je trollerij was succesvolquote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef SvenOkonomi het volgende:
Wat jij denkt moet je zelf weten, ik vond et wel lachen dat er zo geschuimd werd om zoiets onbenulligs.)
ja dat kent hij wel, trollerijquote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je trollerij was succesvol
Alleen jammer dat 'ie het pas na 2 paginas op een troll probeert te laten lijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je trollerij was succesvol
Ik verzin het niet hoor, het is gewoon zo.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nonsens. Een taal beheersen is een vaardigheid, dus je kunt het. Of ken jij fietsen?
Ze hebben het mis.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Ik verzin het niet hoor, het is gewoon zo.
Kijk hier ook:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480
Dat advies komt nota bene van de Nederlandse taalunie, met bronnen eronder van alle grote taalnaslagwerken.
Het was onbenullig geweest als je OP ergens anders over ging. Maar als je gaat klagen over andermans taalvaardigheid, en er vervolgens zelf in faalt, is het gewoon debiel.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef SvenOkonomi het volgende:
Wat jij denkt moet je zelf weten, ik vond et wel lachen dat er zo geschuimd werd om zoiets onbenulligs.![]()
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef SvenOkonomi het volgende:
Als het al bij de eerste post duidelijk was dat et een trol was, had ie gefaald, of niet dan?
Even quotenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef SvenOkonomi het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat adblock is en daarom nog smileys kunnen klikken. ;')
Foeiquote:
Dat dusquote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Het was onbenullig geweest als je OP ergens anders over ging. Maar als je gaat klagen over andermans taalvaardigheid, en er vervolgens zelf in faalt, is het gewoon debiel.
Wat alleen nog erger is, is dan maar net gaan doen alsof het als troll-topic bedoeld was, ook al is het voor iedereen overduidelijk dat het serieus begon.
TS, je bent een kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |