sorryquote:Op donderdag 18 november 2010 13:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Almere een stad noemen.... tssk!
nou, ik scheid helemaal niks, batterijen gaan ook gewoon in het normale afval. En stoeptegels heb ik ook vaak genoeg in die groene bak gedaan, ik betaal genoeg afvalstoffenhebbing (280 euro per jaar) en voor dat geld doen ze maar wat.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
Papier en karton gaan in de papierbak, plastic doe ik wel in de vuilnisbak. <-- alsjeblieft, voer om te ridiculiseren terwijl dit eigenlijk iets is wat elke fatsoenlijke burger zou moeten doen
Stoere bink!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef richardrahl het volgende:
[..]
nou, ik scheid helemaal niks, batterijen gaan ook gewoon in het normale afval. En stoeptegels heb ik ook vaak genoeg in die groene bak gedaan, ik betaal genoeg afvalstoffenhebbing (280 euro per jaar) en voor dat geld doen ze maar wat.
Dit... bv gewoon naar een antwoordnummer van UPC sturen, die hebben hun tegelvoorraad voor de komende tien jaar al wel verdiendquote:Op donderdag 18 november 2010 12:52 schreef Pharkus het volgende:
Zoiets stuur je toch op naar een bedrijf wat je gratis retour enveloppen op stuurt en vervelende tv reclames maakt?
Stenen zijn toch natuur pannekoekquote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef marcel-o het volgende:
trouwes, die biobak is er niet voor niets![]()
bio? snappie um, biologisch afbreekbaar afval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |