precies alsof een baby van Jan Smit krijgen wereldnieuws moet zijn.quote:
Das tipies voludams. Als het een 2 ling was geweest hadden ze Emma en Pemma hebben geheten.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef MaLo het volgende:
Fem en Emma, gelukkig lijken die namen totaal niet op elkaar
Heet dat kind van Gwyneth Paltrow & Chris Martin niet Apple?quote:
Is zeker een rare naam Apple of Appel en Vlinder vind ik ook niet zo'n mooie naam. Maar sorrie vind Emma wel een ouderwetse naamquote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Miam het volgende:
Heet dat kind van Gwyneth Paltrow & Chris Martin niet Apple?
staat me wat van mij. Ik blijf dat een achterlijke naam vinden voor een kind,
zo zul je later maar genoemd worden.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij je kind zou noemen als je Emma al ouderwets vind..quote:Op donderdag 18 november 2010 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is zeker een rare naam Apple of Appel en Vlinder vind ik ook niet zo'n mooie naam. Maar sorrie vind Emma wel een ouderwetse naam.
Hadden ze d'r net zo goed Monique kunnen noemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
t is een echte smit.
ze heeft nu al die hamsterwangen
Zo heet ze ook....quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hadden ze d'r net zo goed Monique kunnen noemen
Als jij dat maar niet doet....quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Goddomme, het plant zich nog voort ook.
Ja en we scheren iedereen weer over een kam....leeghoofdquote:Op zondag 21 november 2010 12:09 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Strenge opvoeding, weer en PVV'er erbij, maarja dat is ook de norm in Volendam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |