Cher, Nicole Kidman? Serieus? Die wil je toch niet met Prince vergelijken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Madonna, Cher, Nicole Kidman, hebben dat niet
Bowie had dat niet,
Zelfs Tom Jones blijft nieuwe dingen doen
Goed, als dit het niveau hier is, ben ik weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog erger dan zulke uitbesteding is Madonna een kunstenaar noemen. Madonna heeft niks met kunst te maken.
Dat is niet het niveau hier. Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed, als dit het niveau hier is, ben ik weg.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef Dagonet het volgende:
Prince is qua stijlen vele malen veelzijdiger dan Madonna ooit heeft kunnen durven dromen.
Leuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef staticdata het volgende:
Ik ga hem zien in madison square garden
welk level zat je toenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Leuk!
Heb je wel plaatsen in de buurt van het podium?
Anders moet je een mega-verrekijker meenemen!![]()
Heb daar een keer een basketballwedstrijd gezien. Was net of ik naar een stelletje mieren aan het kijken was.
wij hebben ook 300 nummers maar wel de tweede rij. En op foto's leek het wel mee te vallen. Heb in het gelredome ook gehad dat je de artiest niet kon zien. Dan heb je altijd nog schermenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef staticdata het volgende:
Ik ga hem zien in madison square garden
Hopelijk geen reden om het concert van a.s. maandag te cancelen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Days-Of-Wild het volgende:
On Wednesday 2nd February 2011, @SheilaEdrummer said:
I DID NOT WANT TO POST THIS INFORMATION BUT NOW IT IS IN THE NEWS.
Bobby Z, 55, music producer & drummer for Prince, is in critical condition in a Twin Cities hospital after a heart attack."He had 3 arteries that were blocked, & doctors on Sunday night were able 2 take care of 2 of them. He's in critical condition & resting. He needs 2 build his strength so his heart can work on its own. GOD BLESS U
I LOVE U Bobby Z.
Lijkt me niet,hij drumt allang niet meer bij Prince(das John Blackwell)quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hopelijk geen reden om het concert van a.s. maandag te cancelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |