ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als het jaartal qua geboortedatum klopt dan moet je echt een realiteits check ondergaan..
400 euro is niet "maar".. of je moet ergens een miljonair in de familie hebben...
Het verhaal met haar is iets complexer dan dat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:23 schreef wekky het volgende:
Hij krijgt dat geld nooit meer, dat wijf heeft haar pooier niet betaald, en moest het snel betalen.
En Ts is er mooi ingestonken met zijn geil hoofd!
100 euro per maand? je woont in een doos op straat en je eet uit een vuilnisbak?....quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet.
ik kan prima rondkomen van minder dan 100 euro per maand eten +vaste lasten met mijn levenstijl 99% van de tijd.
andere 0,9% is doen alsof het goed gaat / afentoe met auto naar me ouders rijden voor de was
en andere 0,1 % tijd is prostitueesbezoek
alleen dat benzine aftappen enzo, dat was alleen tijdens die tijd dat ik helemaal geen geld meer had(alles naar moniek op spuistraat 14) , en nog wat domme uitgaves
en me ouders wisten van 'dit' meisje toen een beetje, en hielden me al in de gaten. en toen moest ik schijn hoog houden alsof het goed ging.(dus vandaar benzine aftappen).
het tgaat niet om een hoertje achter de ramen ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:23 schreef wekky het volgende:
Hij krijgt dat geld nooit meer, dat wijf heeft haar pooier niet betaald, en moest het snel betalen.
En Ts is er mooi ingestonken met zijn geil hoofd!
Zo lang hij zichzelf blijft aanpraten dat zij het geld beter kan gebruiken dat hij (wat deels ook zo is, maar het is niet ZIJN geld), dan nog heel vaak. Ik snap alleen niet dat ze nogsteeds dik in de problemen zit na al zijn 'donaties' naar haar toe al. Ook een redelijk bodemloze put om je geld aan te besteden dus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:28 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
Hoe dom kan je zijn.... Hoeveel keer ga je erin trappen voor je beseft dat je gebruikt wordt?
ik heb een uitkeringquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang hij zichzelf blijft aanpraten dat zij het geld beter kan gebruiken dat hij (wat deels ook zo is, maar het is niet ZIJN geld), dan nog heel vaak.
Nu wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:32 schreef heloef het volgende:
Oh wacht dit is dus echt geen troll.
Helaas niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee inderdaad.quote:
nee andere provinciequote:Op dinsdag 23 november 2010 01:32 schreef wekky het volgende:
Drenthe! dat is dicht bij voor mij! Heb je geen woonplaats oid? Ik ken wel eens voor je kijken!
Na een lekkere wip natuurlijk!
Hoezo helaas niet? Is lachen joh dat er zulke kneuzen rondlopen op deze aardequote:
Het is een trieste kutzooi.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo helaas niet? Is lachen joh dat er zulke kneuzen rondlopen op deze aarde
tja.. tis wellich een leuk lees verhaaltje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo helaas niet? Is lachen joh dat er zulke kneuzen rondlopen op deze aarde
Klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee inderdaad.
@strawberry
als je haar voornaam + photoshoot googled kan je haar nog vinden ook.
provincie klopt niet die daar staat(weet strawberry), daar had ze wat anders ingevuld om herkenning te voorkomen
(heb ik al ergens gepost)
Hij heeft zijn ouders nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. tis wellich een leuk lees verhaaltje..
maar de trieste waarheid is dat dit soort mensen zomaar in de goot kunnen verdwijnen...
Die hij liever nooit ziet en die eigenlijk vrij weinig over zijn huidige levensstijl weten.quote:
Wat is de voornaam dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
@strawberry
als je haar voornaam + photoshoot googled kan je haar nog vinden ook.
edit: oh met 3de resultaat ofzo
het is niet michelle btw ik had keer dingetjes alle namen van data die ik had gepm-t aan je aangepast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die weet ik, lekker puh!
Even kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |