Precies, daarom snapte ik het al niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zonder adres gaat dat nog moeilijk.
Ik ging er vanuit dat je me dat wel even wilde sturen. Desnoods van een (ver) familielid als je denkt dat ik één of andere rare stalker ben zoals TS.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, daarom snapte ik het al niet.
Ken jij TS?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, daarom snapte ik het al niet.
quote:erewoordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
Ja, je bent de enige.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat TS Strawberry als account heeft gemaakt om zichzelf te kunnen verdedigen vanuit een ander perspectief?
Vindt het allemaal maar errug vaag worden dit
Moet je eens vragen of Jeroen je een paar mails van haar kan laten lezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 04:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat TS geen troll is.
Ja ik weet het niet Jeroen maar ik zal dat meisje geen geld meer geven. Ik snap dat eenzaamheid gekke dingen met je doet en ik vind het lullig voor je dat er bent ingetrapt.
Ze deed gewoon alsof ze je leuk vond om je geld af te troggelen maar je snapt toch wel dat ze dit speelde? Je moet haar vergeten.
Meisjes kunnen heel goed liegenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of Jeroen je een paar mails van haar kan laten lezen.
Ik denk dat ze het geld wel echt nodig heeft.En ook dat ze hem leuk vond.
Of ze kan heel, héél goed liegen.
Helaas is het geen troll.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
het duurt wel erg lang voordat TS toegeeft dat hij een troll is. Slimme tactiek, TS, heel slim..
Dan is TS gewoon dom bezig geweest en kan hij fluiten naar zijn geldquote:
Grote kans ja...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan is TS gewoon dom bezig geweest en kan hij fluiten naar zijn geld
nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
Strawberry, in hoe verre ken jij TS irl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |