De peroxide is een idee van Geert en niet de kapper, heeft hij al eens gezegd in een interview.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het al bekend bij welke kapper Geert zijn haar laat doen?
Mijn vrouw zegt dat-ie zijn haar zelf blondeert.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit schijnt hem te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt het nu over Afghanistan, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:41 schreef Karzai het volgende:
Als je het objectief bekijkt dan staan de wandaden die dit PVV lid heeft begaan in de schaduw van het kwaad die de zittende politici de afgelopen jaren op ons hebben neer gelaten.
Je hebt gelijk, die weten het beter te verbergen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:41 schreef Karzai het volgende:
Als je het objectief bekijkt dan staan de wandaden die dit PVV lid heeft begaan in de schaduw van het kwaad die de zittende politici de afgelopen jaren op ons hebben neer gelaten.
Kappers zijn sws PVV'stemmers, volgens mij althans.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer, kappers zijn altijd goed voor sappige verhalen.
Hoezo? Zij hebben het kwaad dat ze over ons uit stortten verborgen?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die weten het beter te verbergen.
Nou ik heb andere ervaringen hoor, bij de plaatselijke barbier hoorde ik altijd de meest sappige nieuwtjes uit het dorp en buitengebied.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kappers zijn sws PVV'stemmers, volgens mij althans.
Ik heb de afgelopen 10 jaar alleen nog vrouwelijke kapsters gehad, gelukkig.
Ben een geboren Nederlander, en afghanistan kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Afghanistan, neem ik aan?.
En altijd met een veroordelend ondertoontje. Ik weet het.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou ik heb andere ervaringen hoor, bij de plaatselijke barbier hoorde ik altijd de meest sappige nieuwtjes uit het dorp en buitengebied.
Nou ja, omdat je usernaam Karzai is hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben een geboren Nederlander, en afghanistan kan me geen reet schelen.
Wat piet piraat zegt daar sluit ik mij bij aan
In Afghanistan?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:51 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen noemen het een kolerezooi ik noem dat een gezellige bende
Ja en lopen nu mooi weer te spelen om met PVV een vaag gedoog accoordquote:Op donderdag 18 november 2010 02:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zij hebben het kwaad dat ze over ons uit stortten verborgen?
Kom jij ook op mijn onthoofdings-ritueel ?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:51 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen noemen het een kolerezooi ik noem dat een gezellige bende
Joh, er is geen kwaad over ons uitgestort.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en lopen nu mooi weer te spelen om met PVV een vaag gedoog accoordaf te sluiten om maar te kunnen regeren.
Partijpolitiek gaat verder dan 2e kamer, daar zit een hele constructie achter.
De echte bedoel je nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:55 schreef Karzai het volgende:
Karzai, ongelovelijk wat deze man presteert, een poppenspeler van hoog niveau.
Onthoofden en bermbommen zijn het werk van de taliban, dat zijn geen Afghanen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom jij ook op mijn onthoofdings-ritueel ?
Na afloop lekker bermbommen afsteken in de auto
Welke regels?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onthoofden en bermbommen zijn het werk van de taliban, dat zijn geen Afghanen.
De Afghanen zijn een heel betrouwbaar volk als je de regels maar weet.
Precies dat is nou het hele probleem, het westen kent de regels niet en komt zonder kloppen naar binnen.quote:
Wat zijn dan de regels?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies dat is nou het hele probleem, het westen kent de regels niet en komt zonder kloppen naar binnen.
Dat is vragen om problemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |