Ik denk ook wel van wel. Mits Hero Brinkman dus niet gaat opspelen met zijn democratiseringsdrang.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders de boel bij elkaar weet te houden, ik denk van wel.
Fair trade hoop ikquote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja haha klopt, had de telegraaf nog in mijn achterhoofd met hun chocolade letters.
Dus had het even over het hoofd gezien.
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.quote:
Valt wel mee, valt echt reuze mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.
Natuurlijk want dat is het politieke systeem.... maar 23 keer?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel van wel. Mits Hero Brinkman dus niet gaat opspelen met zijn democratiseringsdrang.
En troost je, België is erger.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.
Uiteraard, dit werkt alleen maar in z'n voordeel. Al kan er nog een vraag gesteld worden over waarom Lucassen wel blijft staan.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders de boel bij elkaar weet te houden, ik denk van wel, maar zal kantje boord zijn.
Die wil zijn 2e kamer stoel niet opgeven da's simpel.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uiteraard, dit werkt alleen maar in z'n voordeel. Al kan er nog een vraag gesteld worden over waarom Lucassen wel blijft staan.
Gewoon sms/bellen, via twitter zullen ze het zeker niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rutte Wilders even tweet (of hoe staat men tegenwoordig in contact met elkaar?) na morgen, als Sharpe zijn portefeuille inlevert, met als boodschap: nu moet het een keer ophouden, Geert.
Rutte zal net als ik na een dag hard werken denken, wtf is er nu weer aan de hand bij de PVV, als hij radio 1 inschakelt.
Twitter, Facebook, sms, tamtam, Msn, ICQ, googletalk, Hyves, mail en linkedinges.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rutte Wilders even tweet (of hoe staat men tegenwoordig in contact met elkaar?)
Sms'en idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon sms/bellen, via twitter zullen ze het zeker niet doen.
Als hij dat zou doen, kan het hele kabinet binnen no time zijn spullen pakken.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
via twitter zullen ze het zeker niet doen.
Loeter.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ga naar bed en ben benieuwd wat er morgen weer zal gaan gebeuren.
Trusten.
Hij was toen nog links hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geert zelf is na zijn ruige periode gelijk de politiek ingegaan, wat kan zo iemand inbrengen zonder ooit in het bedrijfsleven te werken?
Was die al aardig volgens mij, zag er laatste maanden al aardig vermoeid uit al proberen ze dat weg te poederen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geert gaat flink overwerkt raken.
Zijn strijd.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was die al aardig volgens mij, zag er laatste maanden al aardig vermoeid uit al proberen ze dat weg te poederen.
Maar is natuurlijk ook wel te begrijpen, is super druk met zijn partij en nu helemaal is die er dag en nacht mee bezig.
Als die is een keer vrij is lopen er nog steeds 5 beveiligers om hem heen, echte rust heeft die volgens mij niet.
Wereldvreemd was ie al door zijn beveiliging.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geert gaat flink overwerkt raken.
je bedoelde toch niet loeder he?quote:
Nee hij heeft geen tijd, hij is druk met heel veel rechtbreien!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef Mercer het volgende:
Heeft Geert kinderen eigenlijk? Of mag daar niet over gepraat worden?
Loedertje komt meestal later.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je bedoelde toch niet loeder he?
Mee eens.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaakt. Elke dag maar weer PVV bashen. Veel van de zaken die nu 'boven water' gehaald zijn, staan het functioneren als Kamerlid niet in de weg.
En nee, ik ben geen PVV-stemmer.
Prima... en de welkom.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |