Ach, alsof je nu iets beter te doen hebt dan 90.000 bestanden doorzoeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:26 schreef dandybleu het volgende:
um ik beloof je wel een pic van mn zus alleen die heb ik niet gelijk bij de hand....moet ik zoeken tussen mn 90 000 jpg files....op mn pc
Wat voor jpgs dan allemaal? Geef eens wat voorbeelden.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:26 schreef dandybleu het volgende:
um ik beloof je wel een pic van mn zus alleen die heb ik niet gelijk bij de hand....moet ik zoeken tussen mn 90 000 jpg files....op mn pc
ha ik heb ze niet online maar elke keer dat ik een mooie foto zie ergens dan download ik hem ...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat voor jpgs dan allemaal? Geef eens wat voorbeelden.
Ik kan mij niet voorstellen dat er nu nog iemand is die de krachten van Marcel Veldman durft te ontkennon.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Geachte aanwezigen. Voorheen stelde mijn leven niks voor en was ik bang om te streven naar mijn idealen. Toen kwam Dhr. Ds. Dr. Penisbaard mijn leven verrijken met Veldman. Ik heb het gevoel alsof ik ben ontwaakt uit een coma en er is een frisse wind gaan waaien in mijn leven. De toekomst ziet er rooskleurig uit en dat is allemaal te danken aan Veldman. Bedankt hiervoor.
Leg me even uit wat een Ds. is dan.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Geachte aanwezigen. Voorheen stelde mijn leven niks voor en was ik bang om te streven naar mijn idealen. Toen kwam Dhr. Ds. Dr. Penisbaard mijn leven verrijken met Veldman. Ik heb het gevoel alsof ik ben ontwaakt uit een coma en er is een frisse wind gaan waaien in mijn leven. De toekomst ziet er rooskleurig uit en dat is allemaal te danken aan Veldman. Bedankt hiervoor.
Domineequote:Op donderdag 18 november 2010 01:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Leg me even uit wat een Ds. is dan.
Gr. Jansje
PR & Customer Relations
Veldmantime LLC.
Om half drie komt de zon meestal weer op, zie je dat ook eens een keer.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:41 schreef dandybleu het volgende:
ik lig normaal al in mn bed rond twaalf( best eng ....het begint nu al bijna twee uur te worden ha ha straks word het al weer licht buiten )
Dominee (afkomstig van het Latijnse woord Dominus) wat 'heer' betekent. Tegenwoordig wordt het gebruikt om de "brenger van het Woord" aan te duiden.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Leg me even uit wat een Ds. is dan.
Gr. Jansje
PR & Customer Relations
Veldmantime LLC.
papen vs protestanten ft. gereformeerden station nieuwpoort zie je daarquote:Op donderdag 18 november 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
kkprotestanten hier met hun dominees nog even en het licht in mijn vuisten gaat aan
Ga carnaval vieren kk paap.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
kkprotestanten hier met hun dominees nog even en het licht in mijn vuisten gaat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |