Hier komt een lang verhaal, maar ik vond t de moeite waard:quote:
Op zaterdag 20 november 2010 10:56 schreef Blue_note het volgende:Ik zou er sowieso wel op letten, dat je drie mesjes in die ring hebt zeg maar.
Sommige hebben alleen de buitenste rand mesjes, maar dan mis je gewoon ontzettend veel haren, en duurt het eeuwen.
Weet wat je bedoelt.
Ik had dus vandaag gezien dat deze:
![rq1250_16_rtp_.jpg]()
(Alleen vandaag) heel erg goedkoop op
zo'n dagaanbieding site stond.
Dus ik mijn telefoon met internet mee nemen naar de mediamarkt, en eens kijken naar dat ding.
Tof ding zeg! Echt heel mooi, maarr, 200 euro.
Dus ik onderhandelen, en die site laten zien op me telefoon.
Mediamarkt miep belt met iemand anders ergens in de winkel (want er naar toe lopen, dat is natuurlijk veel te ver!) maar goed, heel gesprek hebben ze, 10 seconden over dat ding, zegt ze tegen hem "ok doe ik" en vervolgens heeft ze het nog zeker 2 minuten over pepernoten en haar chocoladeletter die ze van haar man had gekregen.
Vond ik een beetje vreemd, maar goed, wou weten wat "ze nou ging doen"..
Dus kreeg m mee voor 179! Nou, is dan wel 20 euro duurder dan die dagaanbieding site, maar dan heb je nog enigsinds service (niet dat de service van de mediamarkt zo geweldig is maar goed).
Dus advies: altijd onderhandelen bij de mediamarkt! Scheelde me toch weer 20 euro.
(op tweakers toch ook 197)
En over die mesjes, deze heeft dan weliswaar maar 1 ring, maar aan de binnenkant zit er iets speciaals voor de lange haren ofzo, en kan alleen maar hele goede reviews lezen, dus dit gaat t wel worden voor mij.
Verder kan ik m binnen 2 maanden terug sturen voor het complete aankoopbedrag als t niet bevalt, top actie van philips!

Overigens was de duurste volgens mij 360, het grote verschil: timer in minuten hoe lang je nog hebt, ander uiterlijk, en schoonmaakstation met vele functies.
Kan m zelf wel onder de kraan houden voor 180 euro extra hoor
[ Bericht 4% gewijzigd door DX11 op 20-11-2010 18:45:01 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!