dat wordt FEESTEN!!!
Sorry mensen, ik kon het niet laten....
No offence!
ZATERDAG 15 juni Prijs ¤ 9,50 Open 20.30 u Aanvang 21.00 u
Mission under Gravity tour:
earthlings?(USA) (feat. x-members of Queens of the Stone Age & Wool) + Farflung (USA)
Ook leuk.
quote:yep
Op donderdag 30 mei 2002 16:55 schreef Tovaho het volgende:
Kwam nou binnenkort ook niet het nieuwe album uit?
quote:Stoner Rock ('if ever there was such a confining genre') in het verlengde van Kyuss, met Kuyss leden. Excellentie.
Op donderdag 30 mei 2002 17:00 schreef B4ron het volgende:
mag ik vragen wat dit voor iets is?
Nyway.. jullie weten natuurlijk wel dat Meneer Dave Grohl gaat drummen op werchter en in de Melkweg he?
quote:De NS-reisplanner weet dat
Op donderdag 30 mei 2002 22:25 schreef Grandma_Placenta het volgende:
Weet iemand of er daarna ook nog een trein terug naar Nijmegen gaat of haal ik die dan niet meer?
Het is op een maandag, dus de laatste trein gaat vervelend vroeg: om 23:46 al.
Daarna weer eentje om 4:17, maar dan moet je wel twee keer overstappen en ben je 2,5 uur onderweg.
Het beste wat je kunt doen is dus een slaapplaats regelen bij iemand die in Amsterdam of in een van de nachtnet-steden woont
Kijk wat er op je kaartje staat (support acts, aanvang) en reken ff. Ik denk dat het nog wel lukt.
Behalve dat ze een gelweldige plaat hebben gemaakt (rated R) vind ik trouwens dat het optreden op Pinkpop vorig jaar bagger was, maar de laatste x in een zaal scheen wel weer heel goed te zijn. Ze varieren duzz nogal. Desondanks kan ik niet en vind het eigenlijk wel jammer...
"Hoeveel kaartjes wilt u? Twee? Ik denk dat dat nog net zal lukken... het is bijna uitverkocht!"
* Rafterman heeft kaarten en gaat zeker genieten van QOTSA Met Dave Grohl on drums!!!!!
is het bevestigd dat Dave drumt ????
en dave grohl speelt vrijwel zeker mee maandag. stond in de OOR dat ie ook op werchter meespeelt en aangezien ik overal lees dat ie meetourt kunnen we hem maandag gaan aanschouwen. ik heb er echt ontzettend veel zin in. ik ga ze ook op werchter zien maar als ik hun optreden op bizarre en pinkpop met dat van vorig jaar in de tivoli vergelijk dan ben ik dolblij dat ik ze ook in een club kan zien..
probeerde begin deze week nog kaarten voor QOTSA te regelen. do'h.. uitverkocht
quote:Dat zijn de treinen die ik zou nemen als ik geen slaapplaats 5 minuten van De Melkweg vandaan zou hebben
Op vrijdag 31 mei 2002 08:20 schreef Fogerty het volgende:[..]
De NS-reisplanner weet dat
Het is op een maandag, dus de laatste trein gaat vervelend vroeg: om 23:46 al.
Daarna weer eentje om 4:17, maar dan moet je wel twee keer overstappen en ben je 2,5 uur onderweg.
Het beste wat je kunt doen is dus een slaapplaats regelen bij iemand die in Amsterdam of in een van de nachtnet-steden woont
Ik ga erheen, evenals Ulx.
quote:Ik heb wat problemen om het nummer hier te horen (moet nog wat fixen), maar het het vermoeden dat het een 'cover' is van 'you think I ain't worth a dollar but I feel like a millionaire', een eigen nummer dat ze uitgebracht hebben op Dessert Sessions 5/6 (op "R" stonden ook een hele serie nummers die ze ook als Dessert Sessions hadden opgenomen, en een nummer als Mundo Genretor). Erg lekker nummer, inderdaad. Maar daar kom ik maandag wel achter
Op vrijdag 21 juni 2002 15:40 schreef piep het volgende:
je moet even het nummer 'millionaire' uitproberen. die stond op een of andere gare soundtrack (zie voor meer info http://www.qotsa.com/) maar dat doet er niet toe.
en dave grohl kan echt ontzettend goed drummen. tering! toch mooi om het beste van kyuss, foo fighters en the screaming trees zo op 1 podium te zien.
quote:Dan moet je wachten tot 13 augustus; tenminste als je een reguliere en niet illegale versie wil.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:39 schreef Public Enemy het volgende:
Ik wil de nieuwe QOTSA cd !!!!!!
quote:En van 'a perfect circle' (Troy).
Op dinsdag 25 juni 2002 11:04 schreef piep het volgende:
ja, het was gewoon te vet!en dave grohl kan echt ontzettend goed drummen. tering! toch mooi om het beste van kyuss, foo fighters en the screaming trees zo op 1 podium te zien.
En niet te vergeten het beste van MasterOfReality. De oplettende toeschouwer had kunnen ontdekken dat Chris Goss naast Dave Grohbebohl schuin achter wat versterkers zat. Jammer dat-ie niet even een nummer meespeelde.
Wat een fantastische jazzband is dat QOTSA toch!
En leuk dat ze na afloop buiten de Melkweg CDtjes uitdeelde .
Wegens moeten werken niet meer naar cafe The Minds, maar Ulx is wel geweest en heeft nog gezellig gebabbeld met Josh en wat Earthlings (en belde me om een uurtje of 2:00 op om dat te melden, waardoor ik dacht dat de wekker ging; ik mocht echter nog 4 uur blijven liggen).
Enig nadeel van het concert was dat ik koopijn had van te voren maar zo ongeveer tijdens 'I think I lost my headeache' was dat gelukkig voorbij (hoewel ik me fysiek toen nog steeds niet optimaal voelde).
En nog een nadeel is dat het concert in de Melkweg
was, ik haat de Melkweg! Ik snap best dat het warm wordt als er in een zaal erg veel mensen zijn, maar in de Melkweg wordt het altijd nog twee keer heter dan in andere zalen
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zo in extase was van Dave Grohl, maar dat kwam natuurlijk omdat HIJ
er was en vier (volgens mij waren het er vier) nummers zong
Wat een stem heeft die man toch
De heren Homme en Olivieri leken er erg veel lol in te hebben deze keer
Verder begint het me een beetje te vervelen dat alle QOTSA-concerten altijd goed zijn
quote:ohja. stom van me. dat wist ik eigenlijk wel.. d'oh!
Op dinsdag 25 juni 2002 12:50 schreef Doc het volgende:[..]
En van 'a perfect circle' (Troy).
en chris goss. zat die niet rechts van dave achter de versterkers dan?
quote:En de mensen die na afloop met Josh, Troy, Nick en de mensen van Earthlings? stonden te kletsen in cafe de Minds, konden vragen of het echt Chris was.
Op dinsdag 25 juni 2002 12:50 schreef Doc het volgende:En niet te vergeten het beste van MasterOfReality. De oplettende toeschouwer had kunnen ontdekken dat Chris Goss naast Dave Grohbebohl schuin achter wat versterkers zat.
Waarop Josh me wist te melden dat meneer Goss gewoon in de woestijn zat.
Je moet de groeten van Josh Homme hebben, Doc.
naaaaa niet veel meer aan toe te voegen, het was unbelievable kick-ass rock 'n' roll
quote:nee, maar ik vind het wel grappig
Op dinsdag 25 juni 2002 16:15 schreef ramstamper het volgende:
Ze zitten bij Rammstein in t voorprogramma...
Maar helemaaaal zeker weet ik t niet, ur gaan geruchten dat i.p.v. die lui Dreadlock Pussy komt :S
JEMIGKan iemand me enige zekerheid geven?
quote:Sommige mensen moeten werken voor hun geld, illegaal
Op dinsdag 25 juni 2002 15:54 schreef Ulx het volgende:
Je moet de groeten van Josh Homme hebben, Doc.
quote:Tja, de wereld is oneerlijk.
Op dinsdag 25 juni 2002 19:37 schreef Doc het volgende:[..]
Sommige mensen moeten werken voor hun geld, illegaal
quote:En hoe kom je er onofficieel aan?
Op donderdag 27 juni 2002 09:11 schreef SigmundFreud het volgende:
Het nieuwe album is onofficieel uit, en het is erg de moeite waard. Titel is Songs for the Deaf, er staan 15 nummers op, en het is een uurtje rauwe rock.
De officiele release datum is alweer 2 weken uitgesteld (van 13 naar 27 augustus)
Maar goed nieuws is dat Club LEK (radio 3, VPRO) op 6 augustus een (het meest recente?) QOTSA concert gaat uitzenden.
quote:De bekende kanalen uiteraard. Vreemd dat het album officieel nog zo lang op zich laat wachten. Overigens is de live-bootleg (at the cotton club) ook de moeite waard.
Op vrijdag 28 juni 2002 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
En hoe kom je er onofficieel aan?
Hoorde de dag erna, dat ik via een goede vriend (met contacten in de platenwereld) op de gastenlijst had kunnen staan, maar dat hij mijn mobiele nummer niet had..
Nou ja, nieuwe album speelt nu al een paar dagen op mijn setje.. kon niet wachten
Koop hem wel op vinyl als hij uitkomt.
quote:Ja. En door dat soort geintjes kan ik nu ineens geen kaarten meer krijgen voor de concerten, terwijl die vroeger altijd pas 2 weken van tevoren waren uitverkocht ofzo
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:12 schreef LoekB het volgende:
WTF? Ze staan in de MTV dag top 5!
Echt, ik gun het iedereen dat ze QOTSA leren kennen, maar dat ze ook meteen massaal naar die concerten zouden komen had ik effe niet verwacht
quote:zul je hebben he... dat die huppende slipknotluisterende pubers de boel komen vergallen...
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:21 schreef Doc het volgende:
Paradiso concert was in no time uitverkocht. Voor 013 was ik nog wel op tijd maar had andere festiviteiten voor die dag (daarnaast had ik ze dus ze nu al zo'n 3 keer (+1 keer Masters of Reality) in anderhalf jaar gezien, en vond ik het publiek de laatste keer al minder relaxd, en vrees dat het dit keer nog erger zou zijn...).
Go Queens!
De muziek moet ooit uit het dal van de jaren 0 komen!
quote:Ik hoorde van iemand dat Paradiso in een halve dag was uitverkocht...?!
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:21 schreef Doc het volgende:
Paradiso concert was in no time uitverkocht. Voor 013 was ik nog wel op tijd maar had andere festiviteiten voor die dag (daarnaast had ik ze dus ze nu al zo'n 3 keer (+1 keer Masters of Reality) in anderhalf jaar gezien, en vond ik het publiek de laatste keer al minder relaxd, en vrees dat het dit keer nog erger zou zijn...).
quote:Juni ??
Op donderdag 30 mei 2002 16:41 schreef Grandma_Placenta het volgende:
24 juni, Melkweg in Amsterdam WIE GAAT ER HEEN?
Ik heb al kaarten, moet alleen nog vervoer regelen, slim ja
quote:Jezus, let eens op data van posts ofzo.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:34 schreef Roellio het volgende:[..]
Juni ??
Dat is over 8 maanden. Ik ga toch geen kaarten kopen voor een concert over 8 maanden. !!!!
quote:Oh. ghehe.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:44 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Jezus, let eens op data van posts ofzo.
quote:Eh.. nee dus... is dat radio of tv?? welke net/ zender??
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:04 schreef dwerg het volgende:
Iedere fan weet natuurlijk al dat QOTSA vanavond laat (vrijdagnacht om half één) live is bij Later with Jools Holland. Dan kunnen jullie ook de geweldige Paul Weller aan het werk zien.
Nu ben ik totaal niet op de hoogte van het materiaal van deze heren, dus wie kan mij een tip geven omtrent de aanschaf van een cd van QOTSA?
Alvast bedankt.
J.
quote:Meest veilige keus is eigenlijk de meest recente "songs for the deaf": het meest evenwichtig EN gevarieerd. Zelf vind ik de eerste en tweede CD overigens het leukst, maar dat is wellicht mogelijk groterdeels 'for sentimental reasons'. Simpele tip: Beluister ze alle 3 en kies wat je het meest aanspreekt.
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:28 schreef Juan Zueco het volgende:
Nu al een paar nummers van deze band gehoord en ik moet zeggen, het smaakt naar meer.Nu ben ik totaal niet op de hoogte van het materiaal van deze heren, dus wie kan mij een tip geven omtrent de aanschaf van een cd van QOTSA?
Alvast bedankt.
J.
Heerlijk nummer + leuke clip
Binnenkort eens luisteren hoe de rest van de CD klinkt, ben bijna jarig namelijk
quote:zie je wel. Ik had de clip een paar keer gezien en ik dacht de hele tijd "Is dat nou Dave Grohl of niet
Op woensdag 30 oktober 2002 17:46 schreef D3nn15 het volgende:
Dave Grohl drumt ook lekker meeTop cd!!!
Maar het is hem dus toch. Is het alleen een gast optreden van hem in de clip, of heeft hij iets meer met QOTSA temaken?
Lekker nummer trouwens. Had wel een paar keer van de band gehoord, maar nooit de muziek zelf gehoord.. maar het bevalt me zeker
quote:Hij heeft heel "Songs For The Deaf" ingedrumd.
Op donderdag 31 oktober 2002 13:47 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Maar het is hem dus toch. Is het alleen een gast optreden van hem in de clip, of heeft hij iets meer met QOTSA temaken?
quote:En hij doet het met Christina Aguilera.
Op donderdag 31 oktober 2002 14:25 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Hij heeft heel "Songs For The Deaf" ingedrumd.
Ontopic: rather nice cd, yes.
quote:Euhm hij is getrouwd, geloof de hgit krant nou toch bniet elke keer
Op donderdag 31 oktober 2002 14:29 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
En hij doet het met Christina Aguilera.
.
Ontopic: rather nice cd, yes.
quote:Wie niet?
Op donderdag 31 oktober 2002 14:29 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
En hij doet het met Christina Aguilera.
.
quote:Ik gelukkig niet
Op donderdag 31 oktober 2002 15:22 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Wie niet?
Weer ff ontopic ik heb de cd ook een paar dagen en hij is weer toppie
quote:Iemand op Fok! zei dat. Ik geloof in het Christina Aguilera-topic in B&H.
Op donderdag 31 oktober 2002 15:16 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Euhm hij is getrouwd, geloof de hgit krant nou toch bniet elke keer
-neus door desbetreffende topic-
quote:Ja dus. Geef hem maar de schuld.
Op vrijdag 3 mei 2002 22:54 schreef chello_rules_heftig het volgende:
http://members.lycos.nl/pix4u/blontjes/christina_10.jpgzucht
Christina
ze doet het tegenwoordig met Dave Grohl
-edit-
Ik wil geen levensgrote Christina Aguilera foto in dit topic. IEUW.
-edit-
* zet nog eens eventjes First It Giveth Then It Taketh Away op *
quote:ok komend jaar
Op zaterdag 2 november 2002 23:09 schreef WasQ het volgende:
Dit jaar nog? Lijkt me vrij sterk
quote:Ooow zeg dat dan
Op zaterdag 2 november 2002 23:10 schreef amnesiac het volgende:[..]
ok komend jaar
quote:Song for the dead?
Op zaterdag 2 november 2002 23:06 schreef WasQ het volgende:[..]
Het was inderdaad een erg goed concert.
Zo'n 18 nummers hebben ze gespeeld + 3 in de toegift.
quote:Godverkutzooi hij was erbij en ik was er niet
Op zaterdag 2 november 2002 23:06 schreef WasQ het volgende:
De zanger die op o.a. Song for the Dead zingt, was erg sterk.
Oh, en lieve nipeng er bestaat OOK een song for the dead
quote:Hehe inderdaad.
Op zondag 3 november 2002 00:06 schreef Fogerty het volgende:[..]
Godverkutzooi hij was erbij en ik was er niet
Oh, en lieve nipeng er bestaat OOK een song for the dead
Maarja jij was er niet bij
[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 03-11-2002 00:22]
quote:
Op zondag 3 november 2002 00:21 schreef nipeng het volgende:
Maarja jij was er niet bij
* nipeng waarschijnlijk niet aangezien hij het nu al erg massaal vindt worden.
quote:Yup
Op zondag 3 november 2002 00:04 schreef nipeng het volgende:[..]
Song for the dead?
[...]
quote:Waar stond jij ergens?
Op zondag 3 november 2002 00:30 schreef WasQ het volgende:[..]
Yup
![]()
![]()
Ik stond vlak bij de lichttechnicus.
Kon alles prima zien.
quote:Op het balkon, waarschijnlijk ongeveer recht boven je. Met mijn kalende, witgrijze vader overigens
Op zondag 3 november 2002 00:37 schreef nipeng het volgende:[..]
Waar stond jij ergens?
Ik stond vlak bij de lichttechnicus.
Kon alles prima zien.
't was erg gaaf
quote:Dat vond ik dus ook: vandaar dat ik er deze keer niet meer bij was. Het publiek viel me de laatste keer ook tegen, itt de eerdere optredens...
Op zondag 3 november 2002 00:25 schreef nipeng het volgende:
Och de volgende keer ben je erbij.* nipeng waarschijnlijk niet aangezien hij het nu al erg massaal vindt worden.
Maar zeker niet asociaal, ik heb helemaal nergens last van gehad. Heerlijke relaxte maar wel harde pit daar ergens voorin. En geen mensen die keihard beukend opeens naar voren wilden lopen...
En het concert was natuurlijk yummy
echt megacool...
quote:Uitgesteld, of afgesteld, of melden ze daar nog niets over?
Op zaterdag 30 november 2002 02:14 schreef Kiff het volgende:
Teleurstellende mededeling: zowel QOTSA in Paradiso als Mondo Generator (het geplande 'verrassingsoptreden') van QOTSA gaan niet door wegens ziekte. Bron: Melkweg.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 30-11-2002 02:44]
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 02:36 schreef Fogerty het volgende:[..]
Uitgesteld, of afgesteld, of melden ze daar nog niets over?
[edit]Daar melden ze nog niets over[/edit]
code:Met name het "Tickets can be returned to the place they were bought" geeft weinig hoop...Mondo Generator Cancelled!
Unfortunately, Mondo Generator will not be performing
in the Melkweg Sunday December 1.
The show of Queens of the Stone Age in Paradiso (December 2)
is also cancelled.
Tickets can be returned to the place they were bought.
Melkweg.
KLOTE
Vanmiddag ff de clip gedownload van Go With The Flow ... wat een gave clip bij dit heerlijke nummer
quote:Die clip roeleert inderdaad! (nummer ook!)
Op zondag 27 april 2003 16:42 schreef amnesiac het volgende:
Jammer dat dit topic zo ver weg gezakt isVanmiddag ff de clip gedownload van Go With The Flow ... wat een gave clip bij dit heerlijke nummer
Die vrouw die met der benen wijd op de weg zit bijvoorbeeld
Gewoon fantastisch
quote:Ja zeker lekker nummer net als No one knows maar wat ik verder gehoord heb doet me helemaal niets eigenlijk. Maargoed misschien heb ik precies de verkeerde nummers gehoord buiten die 2 dan.
Op zondag 27 april 2003 16:42 schreef amnesiac het volgende:
Jammer dat dit topic zo ver weg gezakt isVanmiddag ff de clip gedownload van Go With The Flow ... wat een gave clip bij dit heerlijke nummer
quote:Op alle drie de cd's staan wel een paar juweeltjes
Op vrijdag 2 mei 2003 23:44 schreef Machiel het volgende:[..]
Ja zeker lekker nummer net als No one knows maar wat ik verder gehoord heb doet me helemaal niets eigenlijk. Maargoed misschien heb ik precies de verkeerde nummers gehoord buiten die 2 dan.
quote:flauwekul! First it Giveth, Do it again, Hangin' Tree zijn ook allemaal gelijke van no on knows en go with the flow...
Op vrijdag 2 mei 2003 23:44 schreef Machiel het volgende:[..]
Ja zeker lekker nummer net als No one knows maar wat ik verder gehoord heb doet me helemaal niets eigenlijk. Maargoed misschien heb ik precies de verkeerde nummers gehoord buiten die 2 dan.
quote:En Songs for the Dead niet te vergeten
Op zaterdag 3 mei 2003 12:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
flauwekul! First it Giveth, Do it again, Hangin' Tree zijn ook allemaal gelijke van no on knows en go with the flow...
Op pinkpop 2001 stond ik te ver naar achteren, dus kan ik dat dit keer mooi verbeteren
quote:Ok thanx zal eens een keer luisteren
Op zaterdag 3 mei 2003 12:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
flauwekul! First it Giveth, Do it again, Hangin' Tree zijn ook allemaal gelijke van no on knows en go with the flow...
quote:Ze traden vanavond ook op bij Top of the Pops
Op zondag 11 mei 2003 18:02 schreef ullie het volgende:
Het valt me trouwens op dat ze best veel wodren gedraaid op mtv. Clip van de week en dat soort dingen. Goeie zaak!
quote:
Op zondag 11 mei 2003 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk beter: Kyuss of Queens of the Stone Age ?
Neej ik ga voor qotsa waarvan wel bijna alles tot nu toe geweldig is
(Review van songs for the deaf=> http://www.cdreview.nl/?page=review&review=88)
quote:Ah dude.. uhmz QOTSA = al een tijd HOT hoor
Op maandag 12 mei 2003 08:36 schreef salvadio het volgende:
QOTSA wordt denk ik de ontdekking van 2003. Echt een supergoede band. Vooral omdat ze met de muziek zoveel power eringooien, de manier waarop ze de drums gebruiken enzo is gewoon top.
Hopelijk wordt het weer een lekker optreden
quote:
Op zondag 1 juni 2003 12:04 schreef amnesiac het volgende:
Ik kan iig nauwelijks wachten tot volgende week maandagHopelijk wordt het weer een lekker optreden
Jij bent dan op Pinkpop? Hmmz, ik moet nog een maandje wachten op QOTSA...
quote:Jazeker
Op zondag 1 juni 2003 13:30 schreef Scylla het volgende:[..]
Jij bent dan op Pinkpop? Hmmz, ik moet nog een maandje wachten op QOTSA...
QOTSA voor de tweede keer aan het werk zien
quote:hele erge typo!! maar ff offtopic: QOTSA rulez! Wil egt nog een concert van hun zien weet een van jullie wanneer er een concert in Nederland(liefst Rotterdam en omstreken) van ze komt?? ik ben n beetje lui kwuet ut
Op dinsdag 25 juni 2002 12:50 schreef Doc het volgende:[..]
Wat een fantastische jazzband is dat QOTSA toch!
[Dit bericht is gewijzigd door hallodagg op 19-08-2003 23:20]
Wat is hun laatste single-release? Ik zag namelijk laatst op "The Box" een Queens of the Stone Age clip. Niet dat ik nou zo van die gasten ben, maar het was een zeer interessant nummer om een progressive/trance-mix van te maken. Dit dankzij de snelle wisselende bass-akkoorden.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Verder ken ik geen clips van ze.
quote:Het was een nogal low-budget clip. Die met die hert ken ik wel (dan rijden ze die toch aan, right?).
Op zaterdag 15 november 2003 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was het een clip met een hertje? Dan is het No One Knows.
Was het een roodachtige clip met een auto en niet echt duidelijk zichtbare gezichten En met een bikinivrouw? Dan is het Go With The Flow.Verder ken ik geen clips van ze.
Ik ga zo die Go With the Flow proberen.
quote:Go With The Flow heb ik net gedownkocht, en dat is echt goed materiaal voor een remix.
Op zaterdag 15 november 2003 16:14 schreef EchoBrain het volgende:
waarschijnlijk is het First It Giveth
Die First It Giveth ga ik ook proberen, bedankt voor de tip.
Seth gaat kijken!
quote:Joey Castillo, beest en part-time drummer...
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:51 schreef Laevid het volgende:
Heeft hier iemand enig idee wie de (nieuwe?) drummer op pinkpop was bij QOTSA? Ik probeer er al een tijd achter te komen, maar alle sites lijken te zijn gestopt bij Dave Grohl...
quote:Volgens mij heeft ie in 2002 op Werchter ook gedrumd, dus issie iets langer bij de Queens geweest...
Op maandag 17 november 2003 09:07 schreef BillyMaynardHomme het volgende:[..]
Joey Castillo, beest en part-time drummer...
Grohl () heeft alleen het album ingedrumd en volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, de eerste Amerikaanse tour van Songs for the Deaf.
quote:mijn ten zeerste oprechte exuses... maar khad op zich al aangegeven er het fijne niet helemaal van te weten...
Op maandag 17 november 2003 09:32 schreef WasQ het volgende:[..]
Volgens mij heeft ie in 2002 op Werchter ook gedrumd, dus issie iets langer bij de Queens geweest...
quote:Ik weet het het fijne ook niet helemaal van, maar samen kunnen we misschien het goede antwoord wel vinden
Op maandag 17 november 2003 23:35 schreef BillyMaynardHomme het volgende:[..]
mijn ten zeerste oprechte exuses... maar khad op zich al aangegeven er het fijne niet helemaal van te weten...
quote:Whoehoeee! Queens of the Stoneage Fans United A-Go-Go!
Op dinsdag 18 november 2003 11:48 schreef WasQ het volgende:[..]
Ik weet het het fijne ook niet helemaal van, maar samen kunnen we misschien het goede antwoord wel vinden
sorry... ik laat me gaan
quote:(Mark?) Lanegan is toch vent met pet die welliswaar op het album goed klinkt, maar live als een opgezette kanarie staat te staan en alleen een beetje rochelt in de microfoon?? Geef mij maar de heupzwiepende übergitarist/zanger Josh Homme! Niet voor niks een constante factor in QotSa...
Op zondag 16 november 2003 05:49 schreef SethGecko het volgende:
Nog even een reminder voor Lanegan-fans: 30 november in Botanique in Brussel. In het voorprogramma ENEMY, de band van Troy van Leeuwen die weer de 2e gitarist is van QOTSA. Lanegan zingt btw ook op SFTD..Seth gaat kijken!
quote:Zucht en ik completeer je wel weer: Mark (idd) Lanegan is inderdaad die man met het petje, maar hij klinkt niet als een opgezette kanarie. Prachtig geluid komt er uit zijn strot. Heerlijk om hem (live) te horen!!
Op dinsdag 18 november 2003 20:30 schreef BillyMaynardHomme het volgende:[..]
(Mark?) Lanegan is toch vent met pet die welliswaar op het album goed klinkt, maar live als een opgezette kanarie staat te staan en alleen een beetje rochelt in de microfoon?? Geef mij maar de heupzwiepende übergitarist/zanger Josh Homme! Niet voor niks een constante factor in QotSa...
quote:Bijvoorbeeld Song for the Dead. Als je weet welke stem het is, weet je welke nummers nog meer. Dit was de eerste die in me opkwam
Op dinsdag 18 november 2003 21:19 schreef Mr.Black het volgende:
Welke nummers zingt Lanegan dan?
quote:even duidelijk zijn..... Mark Lanegan is een opgezette kanarie met een petje op. Maar ook opgezette kanaries kunnen (blijkbaar) heel erg vet cool grovy zingen
Op dinsdag 18 november 2003 21:14 schreef WasQ het volgende:[..]
Zucht en ik completeer je wel weer: Mark (idd) Lanegan is inderdaad die man met het petje, maar hij klinkt niet als een opgezette kanarie. Prachtig geluid komt er uit zijn strot. Heerlijk om hem (live) te horen!!
quote:Thnx
Op maandag 17 november 2003 09:07 schreef BillyMaynardHomme het volgende:[..]
Joey Castillo, beest en part-time drummer...
QOTSA SPLIT?
Josh kicks Nick Oliveri out of the band!
10 Feb 2004
Josh Homme has kicked Nick Oliveri out of Queens of the Stone Age, PlayLouder can exclusively report.
Josh is fed up of Nick's partying, and has decided he doesn't want him in the band anymore. Also gone is occasional collaborator Mark Lanegan, also known for his acclaimed work with the Screaming Trees, and his own band, The Mark Lanegan Band.
As Oliveri wasn't present on the first album, and Lannegan is only a recent collaborator, Josh Homme has the rights to their name. All of the players are working on seperate projects right now.
A source said "it was their last tour in Australia that gave [Nick] the push, it was all out of control. But it's not hard to believe they are ready to split after 19 months of solid touring basically. That's rock and roll."
In other news, Brent Bjork, drummer from Kyuss and Fu manchu, is recording an album in Joshua Tree (where Eighties Matchbox recently recorded their new record). Brent was in the UK in December playing drums in Nick Oliveri's side project Mondo Generator.
is het niet bij de wet verboden dat een goede bassist uit een band wordt gezet
Ik ook!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:04 schreef Jassie het volgende:
Ik ben benieuwd!
Tsss, plaatst-ie dat bericht in minst oude en het enige QOTSA topic dat niet door mij geopend isquote:Op woensdag 12 januari 2005 04:35 schreef Summoner het volgende:
De site is vernieuwd:
http://www.qotsa.com/
Mooi hoor.
24 januari komt de eerste single "Little Sister" uit.
Het is logisher DIT topic af te sluiten. Die andere waren ouder en er was recenter in gepost - in dit topic was 9 maanden niet gepost ...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef nipeng het volgende:
Thnx doc, ik heb ze nu allemaal gesloten.
Enne Queens of the Stoneage - Songs for the Deaf is een album topic.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:00 schreef nipeng het volgende:
Wie maakt het topic voor het nieuwe album?
You evil bastard!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:58 schreef Summoner het volgende:
Ha! Ik postte hier omdat dit topic al geheiligd was door mijn aanwezigheid.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |