*dibs op ma 29-11 14:52quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgende volgende week bedoel je
Ik blijf erbij: Vrij 26-11 start verkoop, di 30-11 uitverkocht.
LLquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Aj, de Keiweek-vrijdag valt samen met Lowlands.. wat nu!
Ja denk dat ik daar maar voor gaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Die keuze lijkt mij ook niet zo moeilijk.![]()
En kan sowieso toch wel in overleg zeggen dat je de vrijdag niet aanwezig bent.
En je weet ook nog niet eens of je gaat slagen, of wel dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik daar maar voor ga
Tuurlijk slaag ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En je weet ook nog niet eens of je gaat slagen, of wel dan?
Depeche Mode. En Radiohead.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Tuurlijk slaag ik
OT: Wat zijn de voorspellingen qua artiesten?
Opa Jan heeft in ieder geval een probleem. Nu dat Lowlands ook eerder wordt verkocht als Pinkpop, raakt dat helemaal niet meer uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opa Jan heeft gezegd dat hij niet mee doet aan de onzin en gewoon pas volgend jaar tickets verkoopt.
Als LL al eind november is uitverkocht, gaan de mensen dan niet naar PP als tweede keus?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:30 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Opa Jan heeft in ieder geval een probleem. Nu dat Lowlands ook eerder wordt verkocht als Pinkpop, raakt dat helemaal niet meer uitverkocht.
Ja, wel naar een PP, maar niet naar Pinkpop. Mensen gaan dan gewoon naar Pukkelpop dunkt me.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als LL al eind november is uitverkocht, gaan de mensen dan niet naar PP als tweede keus?
quote:
Sufjan moet eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Hier ben ik nog niet zeker van.
Oja, Sufjan Stevens komt sowieso en dan doet 'ie Impossible Soul en dan gaat de hele tent plat na 14 minuten en dan is Sufjan een absolute held![]()
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sufjan moet eigenlijk wel ja
Dan kan ik lekker huilen bij Chicago.
Keiweek duurt een week, lowlands duurt een weekend. Je weet dat je na het vmbo niet naar de uni mag hè?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Aj, de Keiweek-vrijdag valt samen met Lowlands.. wat nu!
En nog ergens John Wayne Gacy Jr. erdoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.En dan meteen Casimir Pulaski Day er achteraan.
Sowieso een twee uur durende show.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En nog ergens John Wayne Gacy Jr. erdoor.
Keiweek eindigt op vrijdagavond, Lowlands begint op vrijdagmiddag(festival zelf dan, niet de donderdag) en ja dat weet ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Keiweek duurt een week, lowlands duurt een weekend. Je weet dat je na het vmbo niet naar de uni mag hè?
Ik denk niet dat CB komt maar ze stonden ook op grote festivals in 2008-2010 dus hopelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Hier ben ik nog niet zeker van.
Oja, Sufjan Stevens komt sowieso en dan doet 'ie Impossible Soul en dan gaat de hele tent plat na 14 minuten en dan is Sufjan een absolute held![]()
Het is nog maar een gerucht. Niets is zeker. Ik hoorde dat Iron Maiden en ACDC ook zouden komen waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is nog maar een gerucht. Niets is zeker. Ik hoorde dat Iron Maiden en ACDC ook zouden komen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |