Mitch, ben jij of zwaar autistisch net zoals je vriendin, heb je last van ongelovelijke sociale gebreken of ben je gewoon achterlijk dat je zulke dingen doet?
Ten eerste die scheldwoorden van jou én je vriendin zijn zó faal dat ik ze zou plaatsen in het eerste de beste probleemgezin die hun kinderen niet normaal hebben leren communiceren. Bij een scheldpartij horen al die bijvoegelijke naamwoorden als "kut, tieFus, en grafk." niet. Dat maakt je heus niet stoerder, sterker overkomend of "beter". Eerlijk gezegd, als ik jou op dat moment gehoord zou hebben, zou ik op de grond gelegen hebben, huilend van het lachen.
Ten tweede, [quote]Mijn vriendin bleef er bij want ik wilde niet dat ze haar weg sturen omdat ze haat aan mij hebben.[quote] WAT HEEFT JOUN VRIENDIN TE MAKEN MET JOUN VRIENDJES? Je moet haar er niet heen sleuren omdat JIJ het wil, als zij het nou echt persé wou, wat me onwaarschijnlijk lijkt als ze echt zo verlegen is zoals je beschrijft, dan laat je d'r toch lekker vrolijk andere dingen doen in plaats midden in een ruzie zitten van een stelletje sociaal gehandicapten?
Ten derde, je vrienden zijn, achterlijk. Hoe oud zijn ze dat ze hun vader en moeder dingen voor zich laten oplossen? Die mensen horen er zich vanaf hun 13e er niet meer mee te bemoeien. Daarbij als jij enkel ruzie wil gaan zoeken, donder dan lekker op en zoek vriendjes, jochie.
En dit allemaal: "Ik bedoel het goed|"