Oh, dat is vreemd.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef static het volgende:
Is inderdaad de bedoeling, maar die site maakt op geen enkele manier contact met mijn telefoon, is nog nooit gelukt. Volgens mij is hij nog niet af.
Afrika? Geeft hij bij jou nog steeds Afrika aan? Bij mij niet meer, ik keek net en bij mij stond gewoon mijn woonplaatsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Trava het volgende:
Wanneer gaan ze het Afrika van HTC Sense oplossen?
Gaf ie afrika als locatie aan dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Afrika? Geeft hij bij jou nog steeds Afrika aan? Bij mij niet meer, ik keek net en bij mij stond gewoon mijn woonplaats
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:09 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Same bij de NHL in Leeuwarden, ook securew2 troep, is er nog niet voor android dus?
[..]
Ebuddyquote:Op donderdag 2 december 2010 00:07 schreef Afca0229 het volgende:
Bestaat er ook een msn die, als je die wegklikt en even gaat browsen ofzo, gewoon online blijft en berichten ontvangt?
MSN Talk, precies wat jij zoekt, het werkt prima!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:07 schreef Afca0229 het volgende:
Bestaat er ook een msn die, als je die wegklikt en even gaat browsen ofzo, gewoon online blijft en berichten ontvangt?
Inloggen en op 'Messages' klikkenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zit net wat op HTCsense.com te kloten, maar ik kan nergens vinden hoe ik kan smsen via de pc.
Iemand?
Je hebt op 'dashboard' geklikt en moet een stap terugquote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan mis ik blijkbaar iets![]()
[ afbeelding ]
Vanaf het inlogscherm kom ik meteen op deze paginaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt op 'dashboard' geklikt en moet een stap terug
Zie editquote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vanaf het inlogscherm kom ik meteen op deze pagina
Niemand?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef static het volgende:
Is er ook een functie - zoals Nokia die heeft - dat hij eerst zachtjes begint te rinkelen en dan steeds harder? Schrik me steeds een ongeluk.
Ascending Ringtone does the trick.quote:
Weet ik, maar die optie kan ik dus nergens vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ascending Ringtone does the trick.
Optie? Dat is de naam van de app die precies doet wat je zoekt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef static het volgende:
[..]
Weet ik, maar die optie kan ik dus nergens vinden.
Zelfde probleem... Iemand eren oplossing?quote:Op vrijdag 3 december 2010 03:50 schreef wolferl het volgende:
Ik baal toch echt van het geluid, begint me namelijk meer en meer te irriteren. Ik hoor mijn telefoon nauwelijks overgaan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:25 schreef static het volgende:
Is er ook een functie - zoals Nokia die heeft - dat hij eerst zachtjes begint te rinkelen en dan steeds harder? Schrik me steeds een ongeluk.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 03:50 schreef wolferl het volgende:
Ik baal toch echt van het geluid, begint me namelijk meer en meer te irriteren. Ik hoor mijn telefoon nauwelijks overgaan.
Ja hij stond inderdaad op 60%.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat het volume op 100 staat via de knop aan de zijkant.
In settings zit ook nog een volume-optie, bij ringtones oid...
Mijn hele HTCsensegedoe is overigens verdwenen nadat ik een nieuw account had gemaakt![]()
Kan niet meer inloggen. Een korte zoektocht via google leert dat ik niet de enige ben met dit probleem
Via de website, of (volgens mij) DUBBEL AAN sms'n naar ze... moet je ff op de site kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb mijn Vodafone simkaart vast binnen gekregen, mobiel duurt nog paar weken...
Maar hoe zet ik die sms verdubbelaar aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |