Op het nummer klikken en ingedrukt houden....quote:Op maandag 29 november 2010 15:33 schreef DeuceFour het volgende:
Hoe de fuck kun je makkelijk een nummer uit gmail bellen? Je kan het nummer wel selecteren en kopieren maar nergens pasten als je naar Phone gaat? :S
Dat is inderdaad de goedkoopste op dit moment. Iemand nog betere opties?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de goedkoopste op dit moment: http://www.algebeld.nl/gsm/htc/desire-hd-avatar-pack/black.html
Krijg je er nog een Avatar BR en een headset bij
Seems like the cheapest option to me too.quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de goedkoopste op dit moment. Iemand nog betere opties?
Ik weet niet of de actie maar tijdelijk is ofzo?quote:Contracten en de daarbij behorende kopieën moeten op 30-11-2010 voor 12:00 uur bij ons binnen zijn.
i.c.m. de standaard meegeleverde koptelefoon?quote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Moet trouwens zeggen dat het geluid (icm Koptelefoon) super goed is!
Ik gebruik PowerAmp als music player. Werkt perfect en heel mooi overzichtelijk!
Normaal gezien krijg je dan wel je telefoon en SIM alvast maar blijft je nummer op je oude SIM-kaart actief, en pas vanaf 6 januari wordt dat nummer overgezet op die nieuwe SIM en vervalt de oudequote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik 6 december opzeg (en mijn abo dus 6 januari stopt) bij Hi, kan ik dan in december gewoon een Vodafone-abonnement nemen met nummerbehoud?
Kan makkelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef McDucky het volgende:
Maar een vraag voor mensen die hem al wel hebben. Aangezien ik eerst de telefoon nog een periode wil/moet gebruiken met mijn huidige abo(zonder internet) voordat mijn nieuwe abo (met internet) ingaat. Is er een optie om al het internetverkeer, tenzij het wifi is te blokkeren? Zo ja, hoe? Om hoge kosten te voorkomen is dit misschien wel het eerste dat ik straks in wil stellen.
Als je de foon voor het eerst aanzet, kan je allerlei dingen instellen. Onder andere of hij gebruik mag maken van internet buiten wifi om. Later kan je het dan weer inschakelen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef McDucky het volgende:
Heb er afgelopen vrijdag een besteld, krijg hem waarschijhnlijk morgen. Ook hier problemen met nummerbehoud, dus vandaar wat vertraging.
Maar een vraag voor mensen die hem al wel hebben. Aangezien ik eerst de telefoon nog een periode wil/moet gebruiken met mijn huidige abo(zonder internet) voordat mijn nieuwe abo (met internet) ingaat. Is er een optie om al het internetverkeer, tenzij het wifi is te blokkeren? Zo ja, hoe? Om hoge kosten te voorkomen is dit misschien wel het eerste dat ik straks in wil stellen.
owja, dat had ik ook toen ik ooit van Libertel naar Hi ging (jaartje of 6 terug)quote:Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Normaal gezien krijg je dan wel je telefoon en SIM alvast maar blijft je nummer op je oude SIM-kaart actief, en pas vanaf 6 januari wordt dat nummer overgezet op die nieuwe SIM en vervalt de oude
(tenminste ik dacht dat het zo zat)
Heb je dan een verlenging? Want op de website van Vodafone staat ie voor 20 euro/maand voor het eerste jaar.quote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Afca0229 het volgende:
Vandaag bij Vodafone geweest, was niet op voorraad maar ze waren wel al verzonden dus morgen of overmorgen kan ik hem ophalen. Wel al gereserveerd, 200 + 200 web blabla eerste jaar 22,50, tweede jaar 35
in de gmail app werkt dat niet. Daar kun je alleen naar menu en dan 'select text'. Heel onhandig.. of doe ik iets verkeerd?quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op het nummer klikken en ingedrukt houden....
Dan zie ik de optie 'Bellen'
incognitoomuch
Duimen heeft niet geholpen.....nummerbehoud was weer afgekeurd. Wil van Ben naar Vodafone, maar Vodafone heeft tot nu toe telkens aangegeven dat ze Ben niet kennen, nu zou het binnen 3 werkdagen geregeld moeten zijn.quote:
Gek, hier werkt dat wel in de Gmail app.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
in de gmail app werkt dat niet. Daar kun je alleen naar menu en dan 'select text'. Heel onhandig.. of doe ik iets verkeerd?
Balen, pff hopelijk duurt het niet lang meer !quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:39 schreef McDucky het volgende:
[..]
Duimen heeft niet geholpen.....nummerbehoud was weer afgekeurd. Wil van Ben naar Vodafone, maar Vodafone heeft tot nu toe telkens aangegeven dat ze Ben niet kennen, nu zou het binnen 3 werkdagen geregeld moeten zijn.
Wat is de reden van afwijzing? dit moet ik ook nog doen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:39 schreef McDucky het volgende:
[..]
Duimen heeft niet geholpen.....nummerbehoud was weer afgekeurd. Wil van Ben naar Vodafone, maar Vodafone heeft tot nu toe telkens aangegeven dat ze Ben niet kennen, nu zou het binnen 3 werkdagen geregeld moeten zijn.
Hoop ook dat het niet lang meer duurt, als je iets besteld wil je het toch snel hebben......quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat is de reden van afwijzing? dit moet ik ook nog doen...
Wel met mijn ipod, heb je toevallig geen 'Eduroam' netwerk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:46 schreef mime_negert het volgende:
Iemand ervaring met netwerken op Hogescholen en Universiteiten?
Iets met SecureW2 en zo.
Ja hier ook... Volgens mij werkt het met Android nog niet, iPhone wel... Zit je in Nijmegen of gebruiken ze het ergens anders ook?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:46 schreef mime_negert het volgende:
Iemand ervaring met netwerken op Hogescholen en Universiteiten?
Iets met SecureW2 en zo.
Het lukt me niet om met mijn DHD op het draadloos netwerk van de Hogeschool van Arnhem te komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef Afca0229 het volgende:
Wat bedoel je precies mime_negert?
...
Met mijn iPhone was het geen probleem, op internet is een speciaal profiel te downloaden zodat het werkt op iOS.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef McDucky het volgende:
[..]
Wel met mijn ipod, heb je toevallig geen 'Eduroam' netwerk?
Ik zit wel op de HAN, maar dan in Arnhem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja hier ook... Volgens mij werkt het met Android nog niet, iPhone wel... Zit je in Nijmegen of gebruiken ze het ergens anders ook?
Same bij de NHL in Leeuwarden, ook securew2 troep, is er nog niet voor android dus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het lukt me niet om met mijn DHD op het draadloos netwerk van de Hogeschool van Arnhem te komen.
[..]
Met mijn iPhone was het geen probleem, op internet is een speciaal profiel te downloaden zodat het werkt op iOS.
Ik heb nog nooit van Eduroam gehoord. Is dit ook beschikbaar via de HAN?
[..]
Ik zit wel op de HAN, maar dan in Arnhem.
Net pas binnen, ben nu al 5 minuten bezig met het openen van het batterijklepjequote:Op woensdag 1 december 2010 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JeuujWat was je eerste indruk?!
Oh dat is vervelend hequote:Op woensdag 1 december 2010 17:14 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Net pas binnen, ben nu al 5 minuten bezig met het openen van het batterijklepje
Irritant is dat inderdaad...quote:Op woensdag 1 december 2010 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend he! Het lukt je wel, gewoon met je duimen van je af duwen.
Ja... ik wil hem eigenlijk open maken om te zien wat voor SD kaart erin zit, maar ik durf hem niet te openenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad...
Maar als die eenmaal zit.... Hetzelfde heb ik dat met de simkaart klep
Oh, dat is vreemd.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef static het volgende:
Is inderdaad de bedoeling, maar die site maakt op geen enkele manier contact met mijn telefoon, is nog nooit gelukt. Volgens mij is hij nog niet af.
Afrika? Geeft hij bij jou nog steeds Afrika aan? Bij mij niet meer, ik keek net en bij mij stond gewoon mijn woonplaatsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Trava het volgende:
Wanneer gaan ze het Afrika van HTC Sense oplossen?
Gaf ie afrika als locatie aan dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Afrika? Geeft hij bij jou nog steeds Afrika aan? Bij mij niet meer, ik keek net en bij mij stond gewoon mijn woonplaats
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:09 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Same bij de NHL in Leeuwarden, ook securew2 troep, is er nog niet voor android dus?
[..]
Ebuddyquote:Op donderdag 2 december 2010 00:07 schreef Afca0229 het volgende:
Bestaat er ook een msn die, als je die wegklikt en even gaat browsen ofzo, gewoon online blijft en berichten ontvangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |