Ik snap het nut van die hoesjes niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Burakius het volgende:
Nou ik heb maar een hoesje besteld op aanraden van iemand hier (via b2telecom)
Ik wil er gewoon geen krasjes op, maar ik wil ook niet zo een screenprotector (aangezien ik nog van de telefoon design wil genieten).quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik snap het nut van die hoesjes niet.
Heb je hem in je broekzak, en dan nog in een extra zakje?
Ik denk dat (zodra ik er een heb) ik hooguit een screenprotector erbij zou kopen.
M'n Nokia 5800 heeft na 2 jaar geen enkele kras op het scherm (zonder protector). Al moet ik daar wel bij zeggen dat het scherm "in" de telefoon zit. Dus er zit een opstaande rand omheen waardoor je hem nooit op z'n scherm kan leggen.
Is die Desire HD zo krasgevoelig dan?
Ik weet niet wat jij verstaat onder een screen-protector, maar die doen niks af aan het ontwerp van een telefoon hoor. Is gewoon een folie op je display. Niks meer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon geen krasjes op, maar ik wil ook niet zo een screenprotector (aangezien ik nog van de telefoon design wil genieten).
Trouwens als je zo een screenprotector neemt, moet je ook van die dingetjes ervoor kopen (die je bij levering altijd heb op het scherm van een mobiel). Die kan je er dan altijd op leggen, en vervangen om de zoveel tijd. Krijg je nooit een kras op je scherm.
Hier snap ik dus geen hol van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon geen krasjes op, maar ik wil ook niet zo een screenprotector (aangezien ik nog van de telefoon design wil genieten).
Trouwens als je zo een screenprotector neemt, moet je ook van die dingetjes ervoor kopen (die je bij levering altijd heb op het scherm van een mobiel). Die kan je er dan altijd op leggen, en vervangen om de zoveel tijd. Krijg je nooit een kras op je scherm.
Mjah, daar wordt de achterkant ook glanzend van.. Was ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef Faceoff het volgende:
ik heb deze al thuis liggen
http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
Ziet er prima uit, je krijgt er een beetje zeep oplossing een plaatje om luchtbellen weg te wrijven en een doekje erbij.
Weet alleen nog niet hoe makkelijk hij te installeren is, want heb mijn Desire HD nog niet
18 days and counting (stupid phonehouse)
Sorry mijn fout. Screenprotector bedoel ik met die "dingetjes". Ik dacht dat de poster het had over van die "hard-cap - omhulsels" om je telefoon heen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hier snap ik dus geen hol van.
quote:
Je kan hem ook alleen voor de front kopen, ik heb zelf de maximum coverage gedaan, want bij mijn vorige foons waren de hoekjes altijd als eerste de pineut. waarschijnlijk doordat ik hem altijd in mijn broekzak heb.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah, daar wordt de achterkant ook glanzend van.. Was ik niet zo'n fan van.
-edit- filmpje:
Ja, inderdaad. Heb ook een screen protector -voorkant- erop zitten. Mocht 'ie eens samen met m'n sleutels in hetzelfde vak zitten, dan heb ik niet zo'n probleem. M'n vorige telefoon had toch aardig wat krassen door het rondzwerven in m'n tas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Je kan hem ook alleen voor de front kopen, ik heb zelf de maximum coverage gedaan, want bij mijn vorige foons waren de hoekjes altijd als eerste de pineut. waarschijnlijk doordat ik hem altijd in mijn broekzak heb.
Tja, ik heb hem altijd in m'n broekzak ipv tas. Maar dat is misschien een jonge/meisje dingetjequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb ook een screen protector -voorkant- erop zitten. Mocht 'ie eens samen met m'n sleutels in hetzelfde vak zitten, dan heb ik niet zo'n probleem. M'n vorige telefoon had toch aardig wat krassen door het rondzwerven in m'n tas.
Ik heb hem 9 van de 10 keer in mn broekzak en ik ben een meisjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik heb hem altijd in m'n broekzak ipv tas. Maar dat is misschien een jonge/meisje dingetje
Het is eerder andersom denk ik... niet zoveel jongens/mannen lopen continu met een tas waar de telefoon in zit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hem 9 van de 10 keer in mn broekzak en ik ben een meisje![]()
Ik ben aan het twijfelen, een hoesje kopen of screenprotectorover het algemeen ben ik wel voorzichtig met mn spulletjes...
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Anyone?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Van plan rond April een nieuwe telefoon aanschaffen.
Gaat HTC rond die tijd nog veel meer telefoons maken of houden ze het een beetje rustig?
hihihi!!! die blijft grappigquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is eerder andersom denk ik... niet zoveel jongens/mannen lopen continu met een tas waar de telefoon in zit.
Haha dubbel veiligquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga denk ik voor een hoesje, heel misschien nog wel i.c.m. een screenprotector/cover
lijkt me een erg sterk verhaal.. maar ben het nu aan het proberen. zal laten weten wat mijn bevinding isquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik las net dit, wel interessant als dat echt zo is?
[..]
Vraag me af hoe veel dat scheelt dan. En is dat alleen voor 1x tot ie weer leeg is, of voor altijd, en geldt dit alleen voor de 1e keer opladen of ook als je hem bijvoorbeeld al een tijdje hebt?
Toestel is prima, geen krassen tenzij je ermee gaat gooienquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Espex het volgende:
Zijn die siliconen cases nog handig? Twijfel er over. Daarbij zit het toestel toch helemaal in een hoesje terwijl je het gewoon gebruiken kan?
Mijn is af en toe ook traag... Ik heb er geen oplossing voor gevonden. Echt vervelendquote:Op zondag 21 november 2010 10:21 schreef Toempf het volgende:
Vraagje aan de mensen die ook een DHD bezitten, is dat ding bij jullie ook zo enorm traag af en toe? Tekstinvoer, filmpjes kijken, scrollen in de app-lijst, niks gaat vloeiend zoals het hoort.Zelfs niet als ik alle apps afsluit. Iemand die hetzelfde probleem had en er inmiddels een oplossing voor heeft gevonden?
Traagheid en schokkerigheid is inherent aan Android.quote:Op zondag 21 november 2010 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn is af en toe ook traag... Ik heb er geen oplossing voor gevonden. Echt vervelend
Ik heb het vooral als ik 3g aanzetquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Traagheid en schokkerigheid is inherent aan Android.
Wat nog steeds niet?!quote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Denzo het volgende:
*Zit weer te duimen dat hij vólgende week binnenkomt
Nee, bij mij blijft hij supersnel.quote:Op zondag 21 november 2010 10:21 schreef Toempf het volgende:
Vraagje aan de mensen die ook een DHD bezitten, is dat ding bij jullie ook zo enorm traag af en toe? Tekstinvoer, filmpjes kijken, scrollen in de app-lijst, niks gaat vloeiend zoals het hoort.Zelfs niet als ik alle apps afsluit. Iemand die hetzelfde probleem had en er inmiddels een oplossing voor heeft gevonden?
Wanneer heb jij hem besteld? Ik woensdag pas, maar vrijdag verloopt mijn huidige abonnement dus dan wil ik in ieder geval de nieuwe simkaart wel al hebben eigenlijkquote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Denzo het volgende:
*Zit weer te duimen dat hij vólgende week binnenkomt
winkel is toch duurder dan via internet?quote:Op zondag 21 november 2010 15:55 schreef Trava het volgende:
Ik snap niet dat die mensen die al weken wachten niet gewoon bij een Vodafone shop het toestel kopen.
Ik heb gewoon van Vodafone 33,90 per maand het 1ste jaar en het 2de jaar 39,90.quote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
winkel is toch duurder dan via internet?
ik ga dan voor 34,50 per maand (eerste 12 maanden 20,00), dat is Bel+Sms+Web, met 200 minuten of 400 smsjes, toestel ook gratisquote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van Vodafone 33,90 per maand het 1ste jaar en het 2de jaar 39,90.
Daarbij heb ik 275 belminuten of 500 smsjes, internet erbij en het toestel gratis.
Vind ik toch een goede prijs.
Mijn prijzen zijn ook nog inclusief verzekering he. Vergeet dat niet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga dan voor 34,50 per maand (eerste 12 maanden 20,00), dat is Bel+Sms+Web, met 200 minuten of 400 smsjes, toestel ook gratismaar dat is via belcompany.nl
jij zegt dat je deze deal ook gewoon in een Vodafone winkel kunt krijgen?
(want via die site is jouw Vodafone 275 39,50 per maand, eerste 12 voor 25,50)
wat kost een verzekering per maand dan?quote:Op zondag 21 november 2010 16:23 schreef Trava het volgende:
[..]
Mijn prijzen zijn ook nog inclusief verzekering he. Vergeet dat niet.
6 euro.quote:Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat kost een verzekering per maand dan?en jij hebt dus gewoon via de winkel gekocht?
hmmm, moet ik maar eens gaan denken of ik ook een verzekering wil! en ik ga ook voor nummerbehoud, alleen dan van Hi (en dus ff kijken wat het in de winkel kost)quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef Trava het volgende:
[..]
6 euro.
Idd via een Vodafone winkel met nummerbehoud van KPN.
Verzekering is wel aan te raden met dit toestel, beetje schade en je krijgt via de winkel een nieuwe.quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, moet ik maar eens gaan denken of ik ook een verzekering wil! en ik ga ook voor nummerbehoud, alleen dan van Hi (en dus ff kijken wat het in de winkel kost)
Dus niet hequote:Op zondag 21 november 2010 17:37 schreef Trava het volgende:
[..]
Verzekering is wel aan te raden met dit toestel, beetje schade en je krijgt via de winkel een nieuwe.
Failquote:Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef Denzo het volgende:
[..]
Nope, stiefvader heeft nį mij verlengd trouwens en heeft hem al wel
hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
Nooit een verzekering nemen voor iets dat je zelf zo kan vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |