Wtfquote:Op zondag 21 november 2010 13:26 schreef Oneself het volgende:
Ja, ik kwam van het station, hoor ik opeens een raar geluid. Kijk ik naar links.. staan daar twee olifanten. Op de weg. Op klaarlichte dag. Ik moest even twee keer kijken.
Snap de link niet helemaal, maar wel leuk. Sinterklaas
Volgende week in mijn wijk/dorpquote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef JH87 het volgende:
Heb ik wel alweer een sinterklaasintocht gemist dus.
Dat.quote:Op zondag 21 november 2010 18:26 schreef JH87 het volgende:
Ik blijf nog lekker even twijfelen of ik naar de bios ga vanavond.
Voor 't eerst in 2 weken eindelijk 's een avond lekker alleen thuis en nog een paar lekkere biertjes in de koelkast... ik ga dus gewoon schandalig aanlummelen.quote:
Yup. Alleen voor 3D en "specials" moet je wat bijlappen.quote:
Naja, ik twijfel er ook al 5 jaar over om eentje te nemenquote:
Ja, daarom ben ik toen gestoptquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het zelf wel heel leuk, en losse kaartjes zijn tegenwoordig zo duur dat je het er ook al heel snel uit hebt. Nog nooit spijt van gehad in ieder geval. Maar het is wel handig om wat mede unlimited-ers te kennen, anders is het zo'n gedoe om mensen mee te krijgen naar films.
Ach, met gemiddeld twee keer naar de bios in de maand heb je 'm er al uit.quote:
Maar ook maanden dat er 6,7,8 interessante fims draaien!quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef JH87 het volgende:
Mja, er zijn ook maanden dat er bijna niets leuks in de bios komt. Ik ben zelf altijd iets te incidenteel in m'n bezoek geloof ik.
quote:
Met een PU ga je ook naar de minder boeiende filmsquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef JH87 het volgende:
Mja, er zijn ook maanden dat er bijna niets leuks in de bios komt. Ik ben zelf altijd iets te incidenteel in m'n bezoek geloof ik.
Yup.quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met een PU ga je ook naar de minder boeiende films
Net even gecheckt voor je (zo is ome Telecaster ook wel weer) - Onderwijsboulevard (Den Bosch), de eerste, doet 't bij mij in elk geval.quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Is bij jullie www.kamernet.nl ook kapot, als je op een link klikt op de frontpage daar?
Welke eisen stel je? Maakt je niks uit?quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Is bij jullie www.kamernet.nl ook kapot, als je op een link klikt op de frontpage daar?
Ik denk niet dat hij bij jou op de kamer gaat wonenquote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke eisen stel je? Maakt je niks uit?
Dan snap ik het nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Net even gecheckt voor je (zo is ome Telecaster ook wel weer) - Onderwijsboulevard (Den Bosch), de eerste, doet 't bij mij in elk geval.
Ik heb lage eisen; groot oppervlakte, lage prijs, toplokatie. Daar moet mee te werken zijn, toch?quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke eisen stel je? Maakt je niks uit?
Nou, het is wel een kamer van 9m2 die nog vrij staat hier. Wil er best 800 in de maand voor.quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij bij jou op de kamer gaat wonen!
Ik heb vaag iets gehoord over een sinterklaasfilm?quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef Oneself het volgende:
Hoi! Welke leuke films draaien er nu bijv dan?
Abbo op mustsee omdat je gaat wonen in Biddinghuizen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef welkominspace het volgende:
ik ben vorige week naar Due Date geweest.
Die was wel redelijk.
maar Die sint film lijkt me ook wel leuk
ik denk dat ik binnenkort een abbo op de mustsee neem omdat er steeds meer films uitkomen
oh en hoi
in de weekeinden ben ik hier gewoon hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Abbo op mustsee omdat je gaat wonen in Biddinghuizen.
Volgende week Scott Pilgrim vs The World!quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef Oneself het volgende:
Hoi! Welke leuke films draaien er nu bijv dan?
Euroborg nog nooit gezien?quote:Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef Oneself het volgende:
Ik was laatst wat verdwaald en stond toen dus voor de Mustsee. Nu weet ik waar de Euroborg zit. Waar verdwalen wel niet goed voor is.
na al die jaren dat de euroborg er staatquote:Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef Oneself het volgende:
Ik was laatst wat verdwaald en stond toen dus voor de Mustsee. Nu weet ik waar de Euroborg zit. Waar verdwalen wel niet goed voor is.
Mwah. Een bioscoop staat gewoonweg niet in een weiland, punt uit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef Oneself het volgende:
Ik ben er ook alleen maar een paar keer naar de film geweest - ik geef hoegenaamd niets om voetbal.quote:Op zondag 21 november 2010 22:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
na al die jaren dat de euroborg er staat!
Jumbo.quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben er ook alleen maar een paar keer naar de film geweest - ik geef hoegenaamd niets om voetbal.
ik ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben er ook alleen maar een paar keer naar de film geweest - ik geef hoegenaamd niets om voetbal.
Sja. Ik heb supermarkten, bioscopen en restaurants veel dichter in de buurt.quote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jumbo.
Film.
Wokrestaurant.
Euroborg.
Doe ik beiden niet.quote:En ga je richting Hoogezand dan rijd je er kats langs. Ga je naar de Gamma aan die kant van de stad dan ben je er ook praktisch..
Dat. En wat moet ik bij de Euroborg als alles wat ik zoek in de buurt zit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat moet ik als autobezitter met de trein..?quote:Op zondag 21 november 2010 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ook niet.
Maar je hebt er veel meer dan dat.
en de trein rijdt er ook langs richting ongeveer alles![]()
't Hangt er vanaf wat je erbij rookt / slikt.quote:heb nu die phillips wake-up light onwijs lijp ding zeg
Thou speakest truth, sir.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat. En wat moet ik bij de Euroborg als alles wat ik zoek in de buurt zit.
Autobezitter en nog nooit ten oosten van de stad geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat moet ik als autobezitter met de trein..?![]()
[..]
't Hangt er vanaf wat je erbij rookt / slikt.
Ben je wel eens in Oost-Groningen geweest? Af en toe verdwijnt daar nog een missionaris in de kookpot.quote:Op zondag 21 november 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Autobezitter en nog nooit ten oosten van de stad geweest.
ik heb ook een auto maar ik geef het OV toch meestal het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat moet ik als autobezitter met de trein..?![]()
[..]
't Hangt er vanaf wat je erbij rookt / slikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |