Heul niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lekker oude mensen wassen [ afbeelding ]
Ehmmmm... Ik wist eentje in een aquamarijnstraat-flatquote:
Geen tijd voor, iets met overstappen enzo. Nu inmiddels Den Bosch, met half uurtje in Breda. Ben dat Brabantse gelul nu alweer beu.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:49 schreef Luco het volgende:
Waarom koop je daar dan geen pakje peuken?
Is dat de nieuwste Suske & Wiske?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:32 schreef joppie_saus het volgende:
Ze hebben hier zels noodremtrekkende negerts
Feestjequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:32 schreef joppie_saus het volgende:
Ze hebben hier zels noodremtrekkende negerts
Nou ja, bijna..quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:33 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste Suske & Wiske?
Meer lol met cholesterol?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een halve Monchoutaart in de koelkast staan, dit wordt mijn dood.
Kijk! That's the spirit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef Bob. het volgende:
Cholesterol-schmolesterol.
*stuk afsnijd*
Ik loop wel een keertje extra hard deze week.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb net een chocolade konijn opgevreten.
Wat heb jij opgegeten dat je die titel zou moeten krijgen dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:32 schreef Oneself het volgende:
Heuj ik wil ook fucking awesome zijn.
Hoi. Ik ga zo naar een verjaardag, hiep hiep.
Vooruit dan maar!:quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:32 schreef Oneself het volgende:
Heuj ik wil ook fucking awesome zijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Bob. het volgende:
Rennen over opengebroken weggetjes in het donker is echt niet handig.Nogal hard onderuit gegaan en nu hink ik.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Bob. het volgende:
Rennen over opengebroken weggetjes in het donker is echt niet handig.Nogal hard onderuit gegaan en nu hink ik.
Je had me nog je straat in kunnen zien hinkelen! We beginnen ons rondje altijd daar.quote:
Welk rondje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je had me nog je straat in kunnen zien hinkelen! We beginnen ons rondje altijd daar.
En thnx Peterselie!
Een broodje met achterham. Beat that.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat heb jij opgegeten dat je die titel zou moeten krijgen dan?
Neu, ik ben namelijk al awesome van mezelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Een broodje met achterham. Beat that.
Gefeliciteerd! Wat voor baan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, ik ben thuis, heb even lekker gegeten en heb uitgerekend dat ik in totaal een uur langer onderweg ben geweestMaar, ik heb de baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |