quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, vanochtend nog gedaanMeteen even m'n baard en snor meegenomen, wat een zen moment
![]()
Volgende week samen scheren?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh die heb ik ook even geschoren
Ja, want de chaise zit heerlijk, maar lang er op slapen is een uitdaging denk ikquote:
als je maar moe genoeg bent slaap je zelf rechtop op een stoelquote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de chaise zit heerlijk, maar lang er op slapen is een uitdaging denk ik
Ja gheyl! Dan doe ik je rug wel evenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende week samen scheren?
Ik heb wel eens geslapen tijdens het wandelenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je maar moe genoeg bent slaap je zelf rechtop op een stoel![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, vanochtend nog gedaanMeteen even m'n baard en snor meegenomen, wat een zen moment
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh die heb ik ook even geschoren
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gheyl! Dan doe ik je rug wel even
Alleen als ik je bips mag doenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gheyl! Dan doe ik je rug wel even
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geslapen tijdens het wandelenMet de scouting, lange tocht lopen met bepakking en dan arm in arm lopen en in slaap vallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
kennelijk projecteer je een heel ander beeld naar buitenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
dat gedichtvan PGR
Ik ben juist wel vaak blij
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
Kijk mijn inzending!![]()
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Hee! weet je wel hoeveel moeite ik in dit gedicht heb gestoken!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
dat gedichtvan PGR
Ik ben juist wel vaak blij
bek houwuhquote:Op donderdag 18 november 2010 09:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
kennelijk projecteer je een heel ander beeld naar buiten
Grapjes lieve wok, grapjes. Dus mag ik nu een kusje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |