Ah, via die kant... ik dacht vanaf de andere kant...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet nee... en mensen denken dat ik dat wel ben, maar dat kan dus niet
hey pienquote:Op donderdag 18 november 2010 08:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet nee... en mensen denken dat ik dat wel ben, maar dat kan dus niet
Manager Nieuws Frontpagequote:
Ik werk in de thuiszorg... Dus achter de pc zitten kan niet op werk, hell, de meeste van mijn klanten weten volgens mij niet eens wat een pc isquote:Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, via die kant... ik dacht vanaf de andere kant...
Het scheelt, ik weet ook niet wat voor werk je doet
dat dusquote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is zuster enfermerel.....???? Ze moet even een infuus met koffie aanleggen
Je zei popjesquote:
Ah, dan is het idd een domme vraag... Misschien moet je het eens gaan uitleggen aan je klantenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg... Dus achter de pc zitten kan niet op werk, hell, de meeste van mijn klanten weten volgens mij niet eens wat een pc is
Ik wil het ook wel proberen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is zuster enfermerel.....???? Ze moet even een infuus met koffie aanleggen
Goedemorgen mevrouw, al een nieuwe auto uitgezocht?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we gaan spijbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je daarover durft na te denken![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ja het is TE erg voor woordenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
Dat je daarover durft na te denken![]()
wat een vraagquote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen mevrouw, al een nieuwe auto uitgezocht?
Guten Morgen liebe Marijke!quote:
rijkjequote:
Guten Morgen Liebchen!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen liebe Marijke!
Wie geht's dir?!
Ja, douchenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef PeZu het volgende:
zo wat is douchen en je kop scheren toch even een heerlijk zen moment onder de douche![]()
[..]
rijkje
ja douchen ja, ik neem niet aan dat jij je koppie glad scheertquote:Op donderdag 18 november 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen!
Ik ben nog steeds zo moe![]()
En heb geen zin in werk
Maar laatste dag en dan 3 daagjes vrij
Hoe is het met jou dan?
[..]
Ja, douchen
En morgen pezu
Nee, dan ga ik gewoon op bed liggenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:22 schreef MPG het volgende:
Ook moe.
Samen winterslaap houden op de chaise, Marijke?
Nou, vanochtend nog gedaanquote:Op donderdag 18 november 2010 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja douchen ja, ik neem niet aan dat jij je koppie glad scheert
oh die heb ik ook even geschorenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, vanochtend nog gedaanMeteen even m'n baard en snor meegenomen, wat een zen moment
![]()
Beter idee!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik gewoon op bed liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |