Gvd, ik kan echt net kiezen haha. Die van Qlimax vind ik ook allebij kei vet..quote:
Ik dank vriendelijk. En er moet btw een filmpje bij zitten, anders had ik wel een nummer van zatox gekozen..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waarom niet gewoon dj jan?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:48 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
Ik dank vriendelijk. En er moet btw een filmpje bij zitten, anders had ik wel een nummer van zatox gekozen..
Nee, niet bij Qlimax of Defqon. Ben vorige week wel naar Fusion geweest, en in februarie naar Reverze. Waarschijnlijk ook intents. Maar dat is natuurlijk niet zo groot als Qlimax etc..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Wisheh het volgende:
Ben je eigenlijk wel eens bij Qlimax of Defqon geweest?
neh, niet zo nice. =Dquote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Beach het volgende:
ik zou deze doen, want deze heeft tenminste een echte clip en is niet zo'n aftermovie ding.
Qlimax is veel te druk en het geluid in Gelredome is ook redelijk slecht(Beter dan eerst, maar nog steeds slecht).quote:Op donderdag 18 november 2010 08:25 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
Nee, niet bij Qlimax of Defqon. Ben vorige week wel naar Fusion geweest, en in februarie naar Reverze. Waarschijnlijk ook intents. Maar dat is natuurlijk niet zo groot als Qlimax etc..
dont like showtek..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |