abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 00:47:46 #31
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88848802
Ik vind zuivelproducten ook erg lekker, maar volgensmij is het toch niet gezond. Dat je lichaam geen melk nodig heeft weet ik al, maar of het nou eigenlijk slechter is weet ik niet zeker.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_88848867
Ik kan zelf slecht tegen lactose, dus drink ik liever sojamelk of rijstemelk en ik ben bijna nooit ziek. Of en toe kan denk ik geen kwaad, maar je moet er geen liters op een dag van drinken. En al was het wel ongezond, je mag toch ook producten consumeren omdat je het gewoon lekker vindt. :P
signatuurloos
pi_88851102
Volgens die ballerinatjes ga je er dood aan..blijkbaar.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 07:15:25 #34
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88851110
Ik drink elke dag melk en ik kreeg laatst 450 euro!
pi_88851184
Koeiebabies voedsel drinken..... ;(

Ik ben maar blij dat er nooit iemand in een ver verleden paardensperma lekker is gaan vinden, hoe had het er dan nu in de wei uitgezien zeg....
  donderdag 18 november 2010 @ 07:38:18 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88851239
Beesten zijn gewoon dom. Dat argument dat het onzinnig is om melk te drinken omdat dieren dat ook nooit meer doen als ze opgegroeid zijn. :')

Ja, kijk eens hoe dom beesten zijn? Heb je ooit een dier de nobelprijs zien winnen? Ooit mensen gezien die in hokjes vast zitten en worden geslacht? Ik denk dat de mens juist zo slim en machtig is geworden door de melk!
pi_88851767
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 07:38 schreef Zwansen het volgende:
Beesten zijn gewoon dom. Dat argument dat het onzinnig is om melk te drinken omdat dieren dat ook nooit meer doen als ze opgegroeid zijn. :')

Ja, kijk eens hoe dom beesten zijn? Heb je ooit een dier de nobelprijs zien winnen? Ooit mensen gezien die in hokjes vast zitten en worden geslacht? Ik denk dat de mens juist zo slim en machtig is geworden door de melk!
Europa is gebouwd op bier en wijn.
Niet op melk.
pi_88852776
quote:
Ooit mensen gezien die in hokjes vast zitten en worden geslacht?
Ja...

De noodzaak van melk is een beetje uit de context gerukt, zitten zat voedingstoffen in (daarom groeien kalfjes ook ongeveer met het gewich van een gemiddelde man per maand) maar ook narigheid. Het calcium is alleen niet opneembaar vanuit melk, dat is dus een verkeerd argument. Zijn zat (wetenscahppelijke) stukken over geschreven die niet vanuit de vega hoek zijn en dus wel betrouwbaar.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_88940729
Melk is natuurlijk ook gewoon lekker. En daar komt bij, als ik geen melk heb bij mijn lunch val ik om een uur of vier weer om van de honger. Met melk hou ik 't veel langer uit.

En over ziek worden: ik ben de laatste tien jaar niet meer ziek geweest, ondanks een gemiddelde van twee glazen melk per dag en yoghurt/vla na het eten.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88940754
Zuivel is bij-zon-der slecht voor je, kijk maar naar de bejaarden van nu, vroeger dronken zei gigantisch veel melk omdat het goed zou zijn voor de botten, en ze leven nog steeds! Kan toch niet....
pi_88941126
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 13:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zuivel is bij-zon-der slecht voor je, kijk maar naar de bejaarden van nu, vroeger dronken zei gigantisch veel melk omdat het goed zou zijn voor de botten, en ze leven nog steeds! Kan toch niet....
Hou je kop, snertjong. Troll.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88945675
Melk is slijmbevorderend, al heel lang geleden aangetoond.
bovendien bedoeld om koeien groot te maken, snap dus sowieso al niet wat dat met mensen te maken heeft, gewoon niet doen, is gezonder.
enige reden dat het zo gepromoot is, is dat we al heeeeel erg lang in Nederland een melkplas en een boterberg hebben en vanuit de overheid (economische belangen) is daarom het gebruik van deze produkten zwaar gestimuleerd.
blijkbaar hebben er toch nog best wat mensen onder een steen gelegen de laatste jaren.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_88949811
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef WRH het volgende:
Melk is slijmbevorderend, al heel lang geleden aangetoond.
bovendien bedoeld om koeien groot te maken, snap dus sowieso al niet wat dat met mensen te maken heeft, gewoon niet doen, is gezonder.
enige reden dat het zo gepromoot is, is dat we al heeeeel erg lang in Nederland een melkplas en een boterberg hebben en vanuit de overheid (economische belangen) is daarom het gebruik van deze produkten zwaar gestimuleerd.
blijkbaar hebben er toch nog best wat mensen onder een steen gelegen de laatste jaren.
Jahoor :W
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88950076
De osteopaat heeft vertelt dat mijn darmen melk en kaas niet goed verteren, waardoor ik erg last van buikpijn en diarree kan krijgen. Soms krijg ik vreselijke krampen, die duren 30 sec tot een minuut duren en daarna langzaam weggaan. Maar dat komt wel steeds terug, hartstikke vervelend!

Dus ik drink nu sojamelk (niet super, maar lust t wel :)) en eet bijna geen kaas meer. Ik mag wel yoghurt, dat is namelijk anders bereid en daardoor niet zo slecht. :Y
pi_88950400
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef Snowcold het volgende:
De osteopaat heeft vertelt dat mijn darmen melk en kaas niet goed verteren, waardoor ik erg last van buikpijn en diarree kan krijgen. Soms krijg ik vreselijke krampen, die duren 30 sec tot een minuut duren en daarna langzaam weggaan. Maar dat komt wel steeds terug, hartstikke vervelend!

Dus ik drink nu sojamelk (niet super, maar lust t wel :)) en eet bijna geen kaas meer. Ik mag wel yoghurt, dat is namelijk anders bereid en daardoor niet zo slecht. :Y
Je hebt altijd individuen ie het niet kunnen verdragen en jij bent er dan eentje van. Dat wil echter niet zeggen dat het dan voor iedereen slecht zou zijn. ;)

Iedereen die het niet wil/kan drinken om welke reden dan ook drinkt het niet en de mensen die het wel kunnen/willen drinken drinken lekker door. Ik ga het nu maar eens nuttigen in de vorm van zelfgemaakte chocolademelk. c_/
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88950646
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef UltraBrain het volgende:
De puisten komen door de bloed en pus dat in melk zit.
Bijna elke koe heeft infecties aan de binnenkant van de uier die bloed en pus lekt.
Hoe magerder de melk hoe meer pus erin zit.

Google maar op pus in melk. (al houden boeren en de hele rataplan tot aan de supermarkt dit liever stil)
Onzin... Puisten van melk komt door hormonen in melk. Google maar 's op milk, hormones en acne. Jarenlang had ik last van puistjes, soort van eeuwigdurende jeugdpuistjes. En ik dronk dagelijks de gratis melk in de bedrijfskantine.. Toen ik eindelijk het verband legde finaal gestopt met melk, kaas ed.. Nu is de acne verdwenen.
Dit is een Signature....
pi_88953599
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hebt altijd individuen ie het niet kunnen verdragen en jij bent er dan eentje van. Dat wil echter niet zeggen dat het dan voor iedereen slecht zou zijn. ;)

Iedereen die het niet wil/kan drinken om welke reden dan ook drinkt het niet en de mensen die het wel kunnen/willen drinken drinken lekker door. Ik ga het nu maar eens nuttigen in de vorm van zelfgemaakte chocolademelk. c_/
Klopt, ik heb ook nergens beweerd dat het voor iedereen slecht is. Wel is bekend dat mensen uit West-Europa (en de VS geloof ik) melk in het algemeen beter kunnen verdragen dan elders. In andere gebieden schijnt lactose intolerantie veel meer voor te komen.

En in principe is het ook gewoon vreemd, dat wij als enige volwassen diersoort nog melk drinken. Van een andere diersoort nota bene!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')