abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88971047
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

. Ze moeten weten dat we ze ooit zat zijn.
zij zijn de bezetters van hun land zat. want voor hun is de Westerse wereld de bezetter van hun land, die miljoenen onschuldige mensen vermoord heeft. Z|ij reageren precies zoals wij op de Duisters in 1940-1945 gereageerd hebben.

Begrijp me goed, voor ik afgezeikt wordt, ik ben ook tegen de onmenslijke manieren die de terroristen gebruiken, maar probeer het ook van hun kant te zien. In een ander topic op de forum wordt al gereffereerd aan de gekleurdheid van de Westerse media. Alles wat Amerika en Nederland en Duistland etc etc etc doet is goed en gerechtigd, maar alles wat Rusland, China, Noord Korea, Afganistan doet is slecht.
pi_88971616
Als er een aanslag ergens gepleegd moet worden, dan lijken Duitsers mij wel een gerechtvaardigd doelwit. :)
pi_88972022
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef Zuri het volgende:
Als er een aanslag ergens gepleegd moet worden, dan lijken Duitsers mij wel een gerechtvaardigd doelwit. :)
Valt nog mee dan, dat je niet voor Marokkanen kiest.. :')
pi_88972049
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef Zuri het volgende:
Leg uit.
pi_89008331
Ze nemen geen risico:

Koepel Rijksdag gesloten om terreurdreiging

'Extremisten willen bloedbad aanrichten in parlements- gebouw'
  maandag 22 november 2010 @ 12:31:59 #106
3542 Gia
User under construction
pi_89008504
Ik ga dit jaar mooi niet naar een Weihnachtsmarkt.
pi_89009170
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:31 schreef Gia het volgende:
Fear based mind control werkt dus prima!

quote:
The ultimate form of control is fear and the fear that you could lose your life at any moment elicits a Pavlovian response towards those who claim they can protect you. Trauma based mind control is not a conspiracy theory and can be observed naturally after people have been subject
pi_89009559
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:49 schreef Alleskids het volgende:

[..]

zij zijn de bezetters van hun land zat. want voor hun is de Westerse wereld de bezetter van hun land, die miljoenen onschuldige mensen vermoord heeft. Z|ij reageren precies zoals wij op de Duisters in 1940-1945 gereageerd hebben.

Begrijp me goed, voor ik afgezeikt wordt, ik ben ook tegen de onmenslijke manieren die de terroristen gebruiken, maar probeer het ook van hun kant te zien. In een ander topic op de forum wordt al gereffereerd aan de gekleurdheid van de Westerse media. Alles wat Amerika en Nederland en Duistland etc etc etc doet is goed en gerechtigd, maar alles wat Rusland, China, Noord Korea, Afganistan doet is slecht.
Volgens jouw redenatie zouden de terroristen dan uitsluitend uit Iraq of Aghanistan moeten komen, maar helaas gaat deze theorie in rook op. De meesten van 9/11 kwamen uit SA, die van de aanslagen in Londen waren Paki's, en die van Madrid waren Marokkanen, en voor zover ik weet zijn Saoedi Arabie, Pakistan, en Marokko niet door buitenlandse mogendheden bezet. Probeer het nog eens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 22 november 2010 @ 13:06:57 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89009563
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:31 schreef Gia het volgende:
Als meer mensen dat vinden is het eindelijk weer eens leuk op de Weihnachtsmarkt, veel en veel te druk de laatste jaren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89009640
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fear based mind control werkt dus prima!

[..]

Natuurlijk, want de Duitse schaduw-overheid wil zeker niet dat mensen naar Kerstmarkten gaan en geld uitgeven. Stel je voor.

|:(
pi_89010034
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:09 schreef Boekenwurm het volgende:

Natuurlijk, want de Duitse schaduw-overheid wil zeker niet dat mensen naar Kerstmarkten gaan en geld uitgeven. Stel je voor.

|:(
Het gaat mogelijk om een of andere nieuwe en omstreden wet die ze er op termijn onder het mom van terrorisme dreiging er doorheen gaan drukken. Mark my words ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 13:22:43 ]
  maandag 22 november 2010 @ 15:08:01 #112
3542 Gia
User under construction
pi_89013697
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Als meer mensen dat vinden is het eindelijk weer eens leuk op de Weihnachtsmarkt, veel en veel te druk de laatste jaren.
Och, een aanslagje ruimt ook lekker op. Toch?
pi_89014011
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, een aanslagje ruimt ook lekker op. Toch?
Stel je niet aan, als je je hierdoor laat wegjagen ben je echt ver heen. Of reis je ook al niet meer met de trein enzo?
pi_89015891
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Stel je niet aan, als je je hierdoor laat wegjagen ben je echt ver heen. Of reis je ook al niet meer met de trein enzo?
Vergis je niet, maar al die nieuwsberichten over mogelijk terreur hebben heel veel invloed op de mens, al dan niet op het onderbewuste van de mens.

Sinds 9/11 is het woordje "TERROR" wel immens populair he? Een veelvuldig gebruikt middel om allerlei maatregelen door te drukken die bepaalde personen / overheden wel erg lekker uitkomen. Men komt al eigenlijk niet eens meer in opstand, als ze weer een wetje invoeren of een stukje privacy innemen. Iedereen vind het eigenlijk wel best zo... als ze maar TV kunnen blijven kijken en kunnen shoppen... :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 16:04:45 ]
pi_89015960
Antwerpen toch een goeie keuze geweest.

Voorgaande jaren zijn we wel naar kerstmarkten in Duitsland geweest. :)
pi_89077720
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Antwerpen toch een goeie keuze geweest.
:D

http://www.nu.nl/binnenla(...)kt-in-amsterdam.html

;)
  zondag 28 november 2010 @ 23:11:17 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89280119
net op Xtra3 een satirisch programma.
Men ging politici vragen hoe je een terrorist herkent, geniaal, mensen die met koffers of rugzakken naar een station gingen, een snor hebben, of een onverstaanbare taal spreken. Nieuwe buren die overdag niet thuis zijn, maar savonds bezoek krijgen.....

Journalist daarvan ging een rondje maken in Berlijn.
Bij het Kanzlerambt, het Catshuis van Duitsland, ging hij als toerist filmen. Alles kon hij filmen, de beveiliging, de camera's etc, niets aan de hand.
Als Arabier verkleed had hij binnen enkele minuten de politie in zijn nek, met machinepistolen.
Bij de Brandenburger tor, hetzelfde verhaal.
Toen hij bij de rijksdag bezig ging als Arabier werd hij met rust gelaten, tot hij in de auto zat, alle kanten autos en enorme hoeveelheid agenten in kogelvrije vesten en de vrienden Heckler&Koch erbij.
Uitermate vermakelijk.
http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/extra_3/index.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')