zij zijn de bezetters van hun land zat. want voor hun is de Westerse wereld de bezetter van hun land, die miljoenen onschuldige mensen vermoord heeft. Z|ij reageren precies zoals wij op de Duisters in 1940-1945 gereageerd hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
. Ze moeten weten dat we ze ooit zat zijn.
Valt nog mee dan, dat je niet voor Marokkanen kiest..quote:Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef Zuri het volgende:
Als er een aanslag ergens gepleegd moet worden, dan lijken Duitsers mij wel een gerechtvaardigd doelwit.
Leg uit.quote:Op zondag 21 november 2010 13:08 schreef Zuri het volgende:
Als er een aanslag ergens gepleegd moet worden, dan lijken Duitsers mij wel een gerechtvaardigd doelwit.
Fear based mind control werkt dus prima!quote:Op maandag 22 november 2010 12:31 schreef Gia het volgende:
Ik ga dit jaar mooi niet naar een Weihnachtsmarkt.
quote:The ultimate form of control is fear and the fear that you could lose your life at any moment elicits a Pavlovian response towards those who claim they can protect you. Trauma based mind control is not a conspiracy theory and can be observed naturally after people have been subject
Volgens jouw redenatie zouden de terroristen dan uitsluitend uit Iraq of Aghanistan moeten komen, maar helaas gaat deze theorie in rook op. De meesten van 9/11 kwamen uit SA, die van de aanslagen in Londen waren Paki's, en die van Madrid waren Marokkanen, en voor zover ik weet zijn Saoedi Arabie, Pakistan, en Marokko niet door buitenlandse mogendheden bezet. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 21 november 2010 12:49 schreef Alleskids het volgende:
[..]
zij zijn de bezetters van hun land zat. want voor hun is de Westerse wereld de bezetter van hun land, die miljoenen onschuldige mensen vermoord heeft. Z|ij reageren precies zoals wij op de Duisters in 1940-1945 gereageerd hebben.
Begrijp me goed, voor ik afgezeikt wordt, ik ben ook tegen de onmenslijke manieren die de terroristen gebruiken, maar probeer het ook van hun kant te zien. In een ander topic op de forum wordt al gereffereerd aan de gekleurdheid van de Westerse media. Alles wat Amerika en Nederland en Duistland etc etc etc doet is goed en gerechtigd, maar alles wat Rusland, China, Noord Korea, Afganistan doet is slecht.
Als meer mensen dat vinden is het eindelijk weer eens leuk op de Weihnachtsmarkt, veel en veel te druk de laatste jaren.quote:Op maandag 22 november 2010 12:31 schreef Gia het volgende:
Ik ga dit jaar mooi niet naar een Weihnachtsmarkt.
Natuurlijk, want de Duitse schaduw-overheid wil zeker niet dat mensen naar Kerstmarkten gaan en geld uitgeven. Stel je voor.quote:Op maandag 22 november 2010 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fear based mind control werkt dus prima!
[..]
Het gaat mogelijk om een of andere nieuwe en omstreden wet die ze er op termijn onder het mom van terrorisme dreiging er doorheen gaan drukken. Mark my wordsquote:Op maandag 22 november 2010 13:09 schreef Boekenwurm het volgende:
Natuurlijk, want de Duitse schaduw-overheid wil zeker niet dat mensen naar Kerstmarkten gaan en geld uitgeven. Stel je voor.
Och, een aanslagje ruimt ook lekker op. Toch?quote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Als meer mensen dat vinden is het eindelijk weer eens leuk op de Weihnachtsmarkt, veel en veel te druk de laatste jaren.
Stel je niet aan, als je je hierdoor laat wegjagen ben je echt ver heen. Of reis je ook al niet meer met de trein enzo?quote:Op maandag 22 november 2010 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, een aanslagje ruimt ook lekker op. Toch?
Vergis je niet, maar al die nieuwsberichten over mogelijk terreur hebben heel veel invloed op de mens, al dan niet op het onderbewuste van de mens.quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Stel je niet aan, als je je hierdoor laat wegjagen ben je echt ver heen. Of reis je ook al niet meer met de trein enzo?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Antwerpen toch een goeie keuze geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |