Omdat Tombo naar een Piem0l dresscode rood feestje isquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN ER NOG GEEN LOOTJES GETROKKEN ENZOOOOOO?
Ik heb er ook gewoon echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zulke films doen het altijd goedAl verbaast het me wel dat ik een film uit 2006 niet ken. Maar goed, we gaan het zien zo
Ahahahahahahhaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat Tombo naar een Piem0l dresscode rood feestje is
Hij moet wel bijna een onvoldoende krijgen, kannie andersquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon echt nog nooit van gehoord
Even op imdb checken, wacht ff. Maar zelfs al geven ze hem daar een 4 ga ik hem nog kijken hoor
Ik klikte en dacht "Jan Smit?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh serieus jongensMoet je eens kijken op www.nu.nl/achterklap. Staat een artikel met de titel "Ryan Reynolds meest sexy man". Op zich nog wel te begrijpen, maar moet je zien wat voor foto ze er dan bij zetten
![]()
![]()
Wie doet dat nouquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat Tombo naar een Piem0l dresscode rood feestje is
Ja man, voorhoofd van hier tot Tokioquote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik klikte en dacht "Jan Smit?"
Maar ik moest nog scrollen.
Lijkt wel een lachspiegelfoto
Ze hebben een kopie van mijn ID.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee.... uhh... Deze dan:
Ik ben onverwachts jarig en geef morgen een feestje
Ga ziek naar huis; ren 30 keer naar de wc op je werk en koop eerst een bus schetensprayquote:
Goeie smoes dus, want dan is het voor hun ook onverwachtsquote:
5.8 krijgt iequote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij moet wel bijna een onvoldoende krijgen, kannie anders![]()
Wist je dat ik 90 van de 250 films uit de IMDB top 250 heb gezien?
Of eet maoams, net zo makkelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ziek naar huis; ren 30 keer naar de wc op je werk en koop eerst een bus schetenspray
*koopt 3 pakken Maoams*quote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ziek naar huis; ren 30 keer naar de wc op je werk en koop eerst een bus schetenspray
Da's dan ook weer zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie smoes dus, want dan is het voor hun ook onverwachts
Je was er zelf al achter.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of eet maoams, net zo makkelijk
Oh, kijk eens aanquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aanIk ga zo lekker onder m'n dekentje liggen en een pot thee en een zak speculaasjes maken het compleet
Que?quote:
Ik zit aan m'n huiswerquote:
Ok tandarts-Huisarts vallen af? of niet?quote:
Huh?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok tandarts-Huisarts vallen af? of niet?
Morgen middagquote:
Ik heb net het huis gepoetst, ik vind dat ik het wel verdiend hebquote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit aan m'n huisweren ben jaloers
Ja maar jij bent straks heel slim en wij blijven domquote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit aan m'n huisweren ben jaloers
Oh das een plan, mn broertje wil persé axolotls voor me kopen voor mn verjaardag , kunnen die dr mooi in wonenquote:
Ow, die link had ik niet meteen gelegd nav je post.quote:
Moet het zondagavond inleveren, zo niet dan mis ik punten voor een deeltentamen en ik geloof heilig erin dat internet er ineens mee kan stoppenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb net het huis gepoetst, ik vind dat ik het wel verdiend hebHuiswerk komt van het weekend wel weer
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij bent straks heel slim en wij blijven dom
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, die link had ik niet meteen gelegd nav je post.
quote:
*schrijft op het lijstje*quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, zeg dat er een stuk van je kies is afgebroken en dat je naar de tandarts moet
Meld jij vrije uren altijd ver tevoren dan? Of pak je die op momenten dat het kan?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schrijft op het lijstje*
Met een beetje geluk heeft de baas zelf vrij en pak ik gewoon een paar uur (overuren zat). Zeg ik daarna wel dat ik die allaaaaang gepland had.
Ik moet het wel inplannen, aangezien er iemand voor mij moet werken dan.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meld jij vrije uren altijd ver tevoren dan? Of pak je die op momenten dat het kan?
Telefoons zijn dan ook eng.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet het ook altijd inplannen en ik probeer ook rekening te houden met wie dr die dagen binnen is, want als de meeste mensen buiten zijn is het minder vervelend om te vervangen.
Al mijn collega's zijn bang voor de telefoon
Er voor al, maar daar zag je niks van! Was gewoon gelijk begrafenis shizzlequote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeeeeee, ik heb de eerste paar minuten gemist van de flick
Is haar man nou vlak na/tijdens hun bruiloft dood gegaan ofzo?
Ik vond gisteravond om 19.00 uur toen ik thuiskwam een voicemail of ik morgen op gesprek kon komen. In A'dam. Ipv dat ze me effe mobiel bellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar Cat, je weet toch ook al een paar dagen dat je daar morgen moet zijn of niet?
En dan ga je op de dag zelf pas vrij vragen?
Dan moet je wel met een acute smoes komen natuurlijk !
We moeten onze vakanties een poos vooruit plannen ivm de personele bezetting. En er liggen een paar klusjes die deze week af moeten. Had ik eerder geweten dat ik morgenmiddag vrij moest hebben, dan had ik mijn werkweek anders gepland.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meld jij vrije uren altijd ver tevoren dan? Of pak je die op momenten dat het kan?
Whehehe vroeger belde ik thuis echt altijd uuuuuuuuuuren, liefst in bad, met al mn vrienden.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Telefoons zijn dan ook eng.
Uit principe bel ik al 10 jaar niet meer
Okay, dank je!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er voor al, maar daar zag je niks van! Was gewoon gelijk begrafenis shizzle
daar had gewoon een patrijspoort op gemoeten!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/392890762
Die willik voor mn verjaardag
Ja, erg hèquote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Okay, dank je!![]()
Dat geneuk in die badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |